INTERAMERICAN Βοήθειας: Διαχείριση 439.844 περιστατικών το 2017!
1983 Επισκέψεις στο άρθρο
Αυξημένη κατά 2,1% έναντι του 2016 ήταν η ζήτηση υπηρεσιών οδικής και άμεσης ιατρικής βοήθειας από την INTERAMERICAN, κατά το 2017.
Η εταιρεία ανταποκρίθηκε, συνολικά, σε 439.844 περιστατικά, παρέχοντας σχετικές υπηρεσίες σε 1.205 πελάτες, κατά μέσο όρο, ημερησίως! Η INTERAMERICAN κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο, με συνολικά μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα βοήθειας πέρυσι 31,1 εκατ. ευρώ έναντι 30,5 εκατ. το 2016 (αύξηση παραγωγής 2%) και 1,4 εκατομμύριο πελάτες στους δύο τομείς, έχοντας κτίσει εμπειρία και τεχνογνωσία εικοσαετίας.
Τόσο η οδική όσο και η άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια αποτελούν προστιθέμενη αξία και ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ως προσαρτήματα στα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου και υγείας, αντιστοίχως, της εταιρείας.
"Η γενικότερη στρατηγική εστίασης στην ευρύτερη εμπειρία του πελάτη από την INTERAMERICAN βρίσκει καθημερινή επιβεβαίωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες οδικής και ιατρικής βοήθειας. Η οργάνωση είναι υποδειγματική για την ταχύτητα εξυπηρέτησης, με μέσο όρο προσέγγισης των περιστατικών, που χρήζουν οδικής υποστήριξης και με ασθενοφόρο, τη μισή ώρα και των περιπτώσεων αεροδιακομιδής τις τρεισήμισυ ώρες, από τη στιγμή της κλήσης έως την παράδοση του μεταφερομένου ατόμου σε νοσηλευτήριο. Οι υψηλοί δείκτες ικανοποίησης των πελατών και σύστασης της εταιρείας σε τρίτους (NPS 72%) υπογραμμίζουν την ποιότητα της διαχείρισης των περιστατικών, με εφαρμογή και της σύγχρονης μεθοδολογίας Lean" επισημαίνει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας, τονίζοντας και την προχωρημένη ψηφιοποίηση - χρήση της τεχνολογίας στις διαδικασίες.