Όπως προκύπτει από έρευνες αναλυτών-ψυχιάτρων, το χρώμα του αυτοκινήτου εκφράζει έμμεσα μεγάλο ποσοστό της προσωπικότητας τουιδιοκτήτη του.
Πιο συγκεκριμένα:
* Το κόκκινο συμβολίζει νεανική και δυναμική προσωπικότητα, συνδυάζοντας παράλληλα επιθετική διάθεση, ακόμα και οργή.
* Το μαύρο εκφράζει φιλοδοξία, επιτυχία και μεγάλο ποσοστό κύρους.
* Το ασημί ταιριάζει περισσότερο σε ανθρώπους που θέλουν να προτάσσουν το πλεονέκτημα του επιτυχημένου, αλλά και του ασφαλούς οδηγού.
* Το λευκό συμβαδίζει με το χαρακτήρα ανθρώπων που θέλουν να θεωρούν τους εαυτούς τους αξιόπιστους και συστηματικούς στην προσέγγιση των πραγμάτων.
* Το μπλε θεωρείται ότι εκφράζει περισσότερο ανθρώπους αθλητικούς, κοινωνικούς και δραστήριους. Όμως, στην παράδοση των αγγλοσαξονικών χωρών, το μπλε λογίζεται ως το χρώμα της θλίψης και της στενοχώριας.
* Το κίτρινο, από την άλλη, θεωρείται παραδοσιακά ως το χρώμα της ταχύτητας, εκφράζοντας όσους είναι περισσότερο νευρικοί και επιθετικοί ως οδηγοί.
* Το πράσινο είναι ένα χρώμα που σπανίζει στην Ελλάδα. Εκφράζει την ηρεμία, το καθαρό μυαλό, την αρμονία και την ισορροπία της φύσης.
Χρωματικές προτιμήσεις που «άφησαν εποχή»!
«Ο πελάτης μπορεί να διαλέξει το αυτοκίνητο σε όποιο χρώμα επιθυμεί, αρκεί αυτό να είναι το μαύρο...» είχε πει ο Χ. Φορντ στις αρχές του περασμένου αιώνα με αφορμή του λανσάρισμα του Ford Model T. Από τότε κύλησε αρκετό νερό στο τεχνολογικό αυλάκι για να φτάσουμε στο σήμερα, όπου έχουμε επιλογές από απλά, μη μεταλλικά χρώματα (λευκό, κόκκινο και μαύρο σε γενικές γραμμές), που δεν χρεώνονται, μέχρι τα μεταλλικά που προσφέρονται με κάποιο σχετικό αντίτιμο φυσικά και τις ειδικές παραγγελίες.
Οι τελευταίες φυσικά αφορούν μόνο σε ακριβά μοντέλα πολυτελείας, όπου η παρασκευή του χρώματος γίνεται αποκλειστικά σύμφωνα με την επιθυμία του πελάτη. Έτσι υπάρχει παράδειγμα, που κυρία στο εξωτερικό παρήγγειλε μια Bentley στο χρώμα του μανό της και επειδή αυτό ήταν μοναδικό, για να αφήσει δείγμα έβαψε το νύχι του πωλητή!
Για να μην πούμε για παλαιότερα παραδείγματα, όταν ο σκηνοθέτης Ρομπέρτο Ροσελίνι παρήγγειλε μια Ferrari 375 MM για τη γυναίκα του Ίνγκριντ Μπέργκμαν, σε ιδιαίτερο γκρι χρώμα που δεν υπήρχε στη γκάμα της φίρμας. Στη σύγχρονη εποχή το χρώμα αυτό προστέθηκε στη γκάμα των μοντέλων παραγωγής και λέγεται «Grigio Ingrid».
Γρήγορα tips για να προστατεύεις το χρώμα!
* Μην τοποθετείς κουκούλα στο αυτοκίνητο, αν το αμάξωμα ή η κουκούλα έχουν σκόνη.
* Για να διατηρήσεις την «ένταση» του χρώματος, κάνε κέρωμα σε ειδικευμένο κατάστημα.
* Αν πλένεις μόνος σου το αυτοκίνητο, καλό είναι να χρησιμοποιείς πανάκια με μικροΐνες για το στέγνωμα. Θα τα βρεις στα περισσότερα βενζινάδικα και καταστήματα με αξεσουάρ αυτοκινήτου και δεν κοστίζουν ακριβά.
* Αν δεις κάποια περιττώματα πουλιών, πρέπει να τα καθαρίσεις άμεσα, καθώς, αν τα αφήσεις, θα διαβρώσουν το χρώμα.
μετα απο 8 χρονια συμβιωσης με μαυρο αυτοκινητο επελεξα ασπρο για κλιματολογικους λογους...τωρα που σχετιζεται αυτο με το χαρακτηρα μου..αποριας αξιον!
μετα απο 8 χρονια συμβιωσης με μαυρο αυτοκινητο επελεξα ασπρο για κλιματολογικους λογους...τωρα που σχετιζεται αυτο με το χαρακτηρα μου..αποριας αξιον!