ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αλλαξε λάδια μόνος σου!

22296 Επισκέψεις στο άρθρο

Μάθε τώρα πώς μπορείς να εξοικονομείς ως 55 ευρώ κάθε φορά και πολύ χρόνο, αλλάζοντας λάδια μόνος σου, ακολουθώντας 4 απλά βήματα!

 
Δεν χρειάζεται συνεργείο!

Η αλλαγή των λαδιών στο αυτοκίνητο μπορεί να πραγματοποιηθεί και χωρίς τη βοήθεια ενός εξειδικευμένου μηχανικού. Έτσι, για να γλυτώσετε τα χρήματα μπορείτε να πραγματοποιήσετε τη διαδικασία μόνοι σας.
 
Γλυτώνεις ως και 55 ευρώ τη φορά!

Η αρχή, λοιπόν, θα γίνει από ένα κατάστημα ανταλλακτικών. Εκεί θα ζητήσουμε, είτε τα ίδια λάδια που βάζουμε πάντα ή άλλα, αντίστοιχων όμως προδιαγραφών με αυτά που αναγράφονται στο βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου. Ενδεικτικά, αναφέρουμε πως, για ένα 5λιτρο δοχείο λαδιού που γενικά στην αγορά κοστίζει περίπου 70 ευρώ, στα εξειδικευμένα μαγαζιά με λιπαντικά μπορεί να το αποκτήσετε ακόμα και με 45 ευρώ. Αντίστοιχα, χρειάζεστε και ένα φίλτρο λαδιού, το κόστος του οποίου γενικά είναι μεταξύ 5-10 ευρώ. Σε κανονικό συνεργείο, το κόστος εργασίας για αλλαγή λαδιών φτάνει ακόμα και τα 20 ευρώ. Συνεπώς, αν αγοράσετε λάδια και φίλτρο από ειδικευμένο κατάστημα, θα εξοικονομήσετε έως και 35 ευρώ, ενώ αν τα αλλάξετε και μόνοι σας θα γλιτώσετε ακόμα 20 ευρώ από την εργασία.

Αλλαξε λάδια πανεύκολα και γρήγορα με 4 απλά βήματα!

Αναλυτικά, τα βήματα για τη διαδικασία αλλαγής λαδιών είναι: 

1. Στο χώρο του κινητήρα, εντοπίστε το καπάκι των λαδιών αλλά και τον δείκτη (κυρίως, με κίτρινο χρώμα). Αφαιρέστε το δείκτη και αφήστε τον στην άκρη. 

2.Τοποθετείστε ένα δοχείο απόρριψης των λιπαντικών κάτω από την ειδική βίδα που πρέπει να ανοίξετε για φύγουν τα παλιά λάδια (είναι κάτω από τον κινητήρα, στο λεγόμενο κάρτερ). 

3.Αφού αδειάσετε τα λάδια, αντικαταστήστε το φίλτρο με ένα καινούριο και βιδώστε ξανά τη μεταλλική τάπα απορροής. Στη συνέχεια, βάλτε τα καινούρια λάδια από την υποδοχή στο πάνω μέρος του κινητήρα (εικόνα). Για την κατάλληλη ποσότητα, πρέπει να διαβάσετε το βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου. 

4.Βάλτε τον καθαρισμένο δείκτη με την κίτρινη λαβή στη θέση του. Περιμένετε λίγα δευτερόλεπτα και στη συνέχεια ξανατραβήξτε τον έξω για να δείτε αν η ποσότητα του λαδιού είναι κοντά στο ανώτερο προβλεπόμενο όριο, με βάση τα διακριτικά σημάδια που έχει ο δείκτης.

Σας φαίνεται εύκολη η μέθοδος; Σκοπεύετε να την εφαρμόσετε σύντομα;
 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Γιώργος Π.

    Κατ' αρχάς η "πανεύκολη" προτροπή για αλλαγή λιπαντικού θα πρέπει να έχει συσταθεί από παντελώς ανίδεο με το αντικείμενο και θα έπρεπε η σύνταξη να είναι πιο προσεκτική στο μέλλον. Αρχικά δεν αναφέρεται τι θα γίνουν τα επικίνδυνα τοξικά για το περιβάλλον απόβλητα λιπαντικά και φίλτρο, που συνήθως οι ασυνείδητοι και ανίδεοι χρήστες πετούν σε κάδους, στο περιβάλλον ή και σε αποχετεύσεις. Το εύκολο δεύτερο περιγραφόμενο βήμα, δεν μας εξηγεί πως θα φτάσει ο χρήστης στο κάρτερ χωρίς να έχει σηκωθεί το όχημα σε ειδική ράμπα. Επίσης δεν μας εξηγεί τι κάνουμε στην περίπτωση που ο κατασκευαστής δεν έχει τάπα και τα λάδια απομακρύνονται με αναρρόφηση ειδικού μηχανήματος. Ακόμη οι περισσότεροι κατασκευαστές "κρύβουν" καλά τα φίλτρα λαδιού καθώς και χρησιμοποιούνε ειδικά κλειδιά (Phillips, torch) για την εξαγωγή τους. Όλα αυτά για γλυτώσει κάποιος είκοσι Ευρώ? Που τα περισσότερα συνεργεία δεν χρεώνουν στους πελάτες τους εργασία για μία απλή αλλαγή λιπαντικού που συνήθως θα συμπεριληφθεί σε επόμενο γενικό σέρβις. Να είστε πιο προσεκτικοί στο μέλλον στις προτάσεις για εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος, γιατί η οικονομία είναι δύσκολο πράγμα....

      12
  • ΓΙΩΡΓΟΣ

    Καλά όλα αυτά αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει αναγκαστικά να πάμε σε κάποιο γνωστό βενζινάδικο για να σηκωθεί το αυτοκίνητο και να γίνει η αλλαγή πράγμα που σημαίνει υποχρέωση προς τον μαγαζί,και εξάλλου για την αλλαγή φίλτρου χρειάζεται ειδικό εργαλείο δεν βγαίνει με τα χέρια.

      6
  • Panos.

    Η αλλαγη λαδιων ειναι ευκολη υποθεση μονο για τον μηχανικο που εχει τα καταληλα εργαλεια για να κανει αυτη την δουλεια αλλα και να σηκωση το αμαξι για να κανει την αλλαγη.Οι περισσοτεροι κατασκευαστες το φιλτρο το εχουν καλα κρυμενο σε δυσκολο σημειο για να μην μπορεις να το αλλαξεις ευκολα. Εγω θυμαμαι οταν ειχα ενα πολο μοντελο του 97 πριν χρονια για να του αλλαξω λαδια ειχα φτιαξει μια ραμπα απο ξυλα για να μπορω να βγαζω την ποδια που ειχαν βαλει οι κολογερμαναραδες.Σημερα εχοντας ενα mazda 2 αναγκαζομαι και τα αλλαζω μονος μου γιατι ο εξυπνος ο μαστορας μου τα χρεωνει 35 ευρω τα 4 λιτρα ενω μου βαζει 3,5 λιτρα που παιρνει το αμαξι και το μισο λιτρο το κραταει για παρτη του,και δεν μπορεις να του πεις και τιποτα γιατι μετα θα σε κοιταει με μισο ματι.Τα ιδια τα λαδια 4+4λιτρα τα βρηκα στο ιντερνετ 42ευρω μαζι με τα μεταφορικα ,ετσι εχω κερδος 28ευρω ας ειναι καλα ο μαστορας που ανοιξε τα ματια.

      1
  • Μάρκος

    Για όποιον δεν διαθέτει μια απλή συλλογή με εργαλεία που θα τον βοηθήσουν να ξεβιδωσει την βίδα του κάρτερ και δεν διαθέτει 3-4 ευρώ να αγοράσει ένα καρυδάκι που θα ξεβιδώσει το φίλτρο (το καρυδάκι, δεν το πετάει, είναι ακόμα ένα εργαλείο), ή που έστω δεν μπορεί να πέσει κάτω από το αυτοκίνητό του (αν δεν έχει ...πρόσβαση ...σώνει και καλά σε ράμπα), υπάρχουν πολλά μαγαζιά, που εκτός από καταπληκτικές τιμές στα αναλλώσιμα, σου κάνουν και δωρεάν αλλαγή.Λίγο ψάξιμο και όλα καλά με το 20άρικο τουλάχιστον (του συνεργείου) στην τσέπη...

      1