ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο 1,4 TGI του Leon είναι ο γνωστός μας 1,4 TSI του Ομίλου VW, ο οποίος ειδικά για την περίσταση καίει και φυσικό αέριο, αποδίδοντας 110 ίππους ισχύος.

Σταθερό, στιβαρό και ευχάριστο παραμένει το SEAT Leon 1,4 TGI σε διαδρομή με στροφές.

SEAT Leon 1,4 TGΙ: Το φθηνότερο μικρομεσαίο CNG

1211 Επισκέψεις στο άρθρο

Το SEAT Leon TGI είναι το φθηνότερο μικρομεσαίο με Φυσικό Αέριο και με 3.1 ευρώ/100χλμ. θα σε βάλει σε σκέψεις!

Infos
- Κινητήρας διπλού καυσίμου 1,4 TGI με 110 PS
- Kαίει 3,1 ευρώ/100 χλμ.
- Έχει αυτονομία 1.300 χλμ.
- Κοστίζει 18.395 ευρώ (1.450 ευρώ επιδότηση)

+ Οικονομία κίνησης, συνδυασμένη αυτονομία, κατανάλωση, ποιότητα, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, χώροι επιβατών
- Χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, σχεδίαση εσωτερικού

Όπως και το προ-ανανέωσης, το νέο SEAT Leon διατίθεται και σε έκδοση με φυσικό αέριο, χρησιμοποιώντας το σχετικό σύστημα αεριοκίνησης, που διαθέτει τόσο το A3 g-tron, όσο και το αντίστοιχο VW Golf . Η συγκεκριμένη έκδοση φέρει τον γνώριμο κινητήρα διπλού καυσίμου 1,4 TGI, που αποδίδει 110 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπή μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ.

Καίει μόλις 3.1 ευρώ/100χλμ.
Το μεγάλο ατού του SEAT Leon TGI είναι το πολύ χαμηλό κόστος μετακίνησης, αλλά και η πολύ καλή αυτονομία του. Συγκεκριμένα, με τη χρήση φυσικού αερίου, η αυτονομία του αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα και η συνολική τα 1.300 χλμ. Η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου που ανακοινώνει η SEAT είναι 3,5 κιλά ανά 100 χιλιόμετρα, κάτι που μεταφράζεται σε 3,1 ευρώ/100χλμ.
 
Όσον αφορά στη λειτουργία του κινητήρα διπλού καυσίμου, με το ξεκίνημα το καύσιμο που χρησιμοποιεί είναι το φυσικό αέριο, ενώ το σύστημα γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη μόλις το φυσικό αέριο τελειώσει.
 
Το απολαμβάνεις στο δρόμο
Οδηγώντας κανείς το SEAT Leon 1,4 TGI θα αντιληφθεί πως παρά την αύξηση του βάρους, λόγω των δεξαμενών κυρίως, δεν έχει αλλάξει ο fun to drive χαρακτήρας του παρασέρνοντας τον οδηγό σε έναν σπορτίφ ρυθμό. Το πλαίσιο μοιάζει πολύ ελαφρύ και ευέλικτο, ενδοτικό ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Κι όλα αυτά με μια σχετικά μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος. Οι ταλαντώσεις και οι βυθίσεις στο πίσω άκρο ελέγχονται ικανοποιητικά ενώ το αυτοκίνητο παραμένει σε κάθε βόλτα καλά εστιασμένο στην παροχή υψηλού επιπέδου άνεσης.
 
Η άνεση εξασφαλίζεται και με το χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω καθήμενων, που παραμένει από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, φιλοξενώντας άνετα μέχρι και 5 ενήλικες επιβάτες. Στο πορτ-μπαγκάζ ωστόσο, η ύπαρξη των δεξαμενών του φυσικού αερίου, σε συνδυασμό και με το στάνταρ ρεζερβουάρ καυσίμου (50 λίτρα), έρχονται για να μειώσουν τη χωρητικότητά του κατά 105 λτ. σε σχέση με αυτό των υπολοίπων Leon, διαμορφώνοντάς τον ωφέλιμο όγκο στα 275 λτ.
 
Με 18.395 ευρώ, το φθηνότερο μικρομεσαίο CNG
Το νέο SEAT Leon 1,4 TGI διατίθεται στη χώρα μας σε μια και μοναδική εξοπλιστική έκδοση (Style), η οποία κοστίζει 18.395 ευρώ. Διαθέσιμο αποκλειστικά ως πεντάθυρο, το αεριοκίνητο SEAT Leon συνδυάζει την οικονομία στην κίνηση με την πολύ καλή τιμή κτήσης.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτή την περίοδο «τρέχει» επιδότηση ύψους 1.450 ευρώ από τη ΔΕΠΑ για το SEAT Leon TGI.