· Είναι άοσμο και άχρωμο, ωστόσο ενισχύεται με συγκεκριμένες οσμογενείς ουσίες προκειμένου να γίνεται αντιληπτή πιθανή διαρροή του.
· Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε οκτάνια (περίπου 110+)
· Η χημική του σύσταση αποτελείται βασικά από δύο υδρογρονάνθρακες, το προπάνιο και το βουτάνιο.
· Δεν περιέχει μόλυβδο που βλάπτει τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα.
· Στο αυτοκίνητο διοχετεύεται σε συνθήκες πολύ υψηλής πίεσης που μειώνεται στο πλαίσιο της εγκατάστασης.
Οι καιροί αλλάζουν και οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία δεν πρέπει να μας αφήνουν αδιάφορους. ¶λλωστε, βασικοί φορείς των αλλαγών αυτών είναι οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που, ως γνωστόν, έχουν επιδοθεί σε μία άτυπη «κούρσα» εξέλιξης νέων και περισσότερο οικολογικών κινητήρων. Βέβαια, το οικολογικό ενδιαφέρον όλων σχετίζεται και άμεσα με τα πολύ ακριβά πλέον καύσιμα, στοιχείο που εκτινάσσει το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου. Σε αυτή την κατεύθυνση λοιπόν, πολλοί (ιδιώτες ή και εταιρείες με στόλους οχημάτων) έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους σε εναλλακτικές μορφές καυσίμου, όπως είναι το υγραέριο (autogas) που προσφέρει δύο πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα. Είναι πιο φθηνό στην αγορά του από τη βενζίνη και ρυπαίνει λιγότερο το περιβάλλον.