Αλήθεια είναι πως τα αυτοκίνητα με υγραέριο περιέχουν μία φιάλη με το καύσιμό τους. Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο, που έχουν ένα δοχείο με το πιεσμένο αέριο. Όμως δοχείο με καύσιμα έχουν όλα τα αυτοκίνητα με εξαίρεση τα ηλεκτρικά που στην Ελλάδα είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού. ¶ρα που βρίσκεται ο επιπλέον κίνδυνος; Πουθενά! Όμως υπάρχουν ακόμη κάποια στερεότυπα που κάνουν μερίδα της αγοράς να ανησυχεί. Κάποιοι μάλιστα έχουν βάλει και σχετικές πινακίδες που υπενθυμίζουν στους οδηγούς με αέριο καύσιμο ότι τα αυτοκίνητά τους δεν είναι επιθυμητά στους χώρους στάθμευσης που πάνε όλα τα άλλα. Γιατί; Οι νόμοι που επικαλούνται δεν έχουν καμία σχέση με την ασφάλεια των αυτοκινήτων με καύσιμο αερίου (υγραερίου ή φυσικού αερίου). Οι κανονισμοί αυτοί έχουν να κάνουν με τις προδιαγραφές εξαερισμού των χώρων αυτών που δεν είναι εγκεκριμένοι για εγκατάσταση φυσικού ή υγρού αερίου. Δηλαδή ο φόβος έγκειται σε τυχόν διαρροή που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί μέσα στον χώρο αυτό, αν γινόταν εγκατάσταση αερίου. Καμία σχέση με το πόσο ασφαλή είναι τα αυτοκίνητα αερίου, και καμία σχέση με τους μύθους που κυκλοφορούν ότι υπάρχει κίνδυνος ανατίναξης και πως δήθεν γι αυτό δεν επιτρέπεται να εισέρχονται αυτοκίνητα αερίου σε τέτοιους χώρους.