Ένας αποτρεπτικός παράγοντας πριν λίγα χρόνια για τη μετατροπή ενός οχήματος σε υγραέριο ήταν το μικρό δίκτυο πρατηρίων διανομής υγραερίου. Μάλιστα πέρα από τον μικρό αριθμό των πρατηρίων, ένα ακόμα μειονέκτημα ήταν ο γεωγραφικός περιορισμός τους, κυρίως στην ηπειρωτική Ελλάδα και στα δύο μεγάλα γεωγραφικά διαμερίσματα, αυτά της Στερεάς Ελλάδας και της Μακεδονίας.
Η ραγδαία αύξηση στην κατανάλωση υγραερίου, η οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εισαγωγή της υγραεριοκίνησης στα αυτοκίνητα, πυροδότησε μια έκρηξη στον τομέα των εταιρειών διακίνησης και διάθεσης υγραερίου. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αρκετές εταιρείες που διαθέτουν υγραέριο κίνησης και διαθέτουν τα δικά τους πρατήρια, καθώς και αρκετές που συστεγάζονται σε πρατήρια άλλων εταιρειών, είτε ως πάροχοι, είτε τοποθετώντας τις αντλίες τους στα δικά τους πρατήρια.
Έτσι πλέον αυτή τη στιγμή το δίκτυο διανομής υγραερίου έχει φτάσει να απαριθμεί πάνω από 800 σημεία ανεφοδιασμού συνολικά σε όλη την επικράτεια της χώρας, αριθμός που μεγαλώνει, κυριολεκτικά, σχεδόν κάθε μέρα που περνάει. Συνεπώς το τελευταίο που θα απασχολήσει τον οδηγό είναι να ξεμείνει από καύσιμο.