Το φυσικό αέριο κίνησης (CNG) κοστίζει τα μισά χρήματα σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα και μπορούν έτσι να εξοικονομηθούν αρκετές χιλιάδες ευρώ από τον ετήσιο προϋπολογισμό ενός επαγγελματία οδηγού, ενώ συγχρόνως αποτελεί και ένα φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο.
Το φυσικό αέριο αποτελεί το κατεξοχήν καύσιμο που μπορεί να συμβάλλει στην εφαρμογή μιας πολιτικής υπέρ της μείωσης των εκπομπών ρυπογόνων ουσιών, αλλά και της οικονομικής μετακίνησης, είτε πρόκειται για ιδιωτικά και δημόσια οχήματα, είτε κυρίως, για ελαφρά και βαριά επαγγελματικά οχήματα, καθώς μπορεί να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με τα συμβατικά καύσιμα (βενζίνη κ.λπ.), τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αλλά και οξειδίων του αζώτου σε σχέση με το πετρέλαιο.
Το γεγονός έχει οδηγήσει στη δημιουργία πολιτικών σε όλο τον κόσμο, που προωθούν τη χρήση του CNG στις μεταφορές και ως εκ τούτου, έχουν αυξηθεί ραγδαία, από τη μία πλευρά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες που επικεντρώνονται στην εν λόγω αγορά και από την άλλη, η ζήτηση από τους καταναλωτές, οι οποίοι προσβλέπουν και στην τεράστια εξοικονόμηση που προσφέρει.
Με βάση τα παραπάνω δεδομένα και στο πλαίσιο της επίτευξης των ενεργειακών στόχων μέχρι το 2020, στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει η δημιουργία στόλων αυτοκινήτων επαγγελματικών - ιδιωτικών που κινούνται με CNG και πλέον στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν ταξί, λεωφορεία, ελαφρά φορτηγά, απορριμματοφόρα αλλά και ΙΧ φυσικού αερίου, τα οποία είναι εργοστασιακά κατασκευασμένα καθώς και οχήματα με συστήματα διπλής καύσης.