Η χρήση του υγραερίου στα Ι.Χ. επιβατικά και επαγγελματικά αυτοκίνητα είναι απόλυτα ασφαλής, καθώς διαχέεται άμεσα στον αέρα, ανιχνεύεται πιο εύκολα σε περίπτωση διαρροής και δεν είναι καθόλου τοξικό για τον άνθρωπο. Γενικότερα και με βάση το νόμο, η πλήρωση της δεξαμενής σε κάθε αυτοκίνητο, υποχρεούται να φτάνει έως το 80% προκειμένου να μένει ωφέλιμος χώρος, σε περίπτωση απότομης αύξησης της θερμοκρασίας και αυτό γίνεται αυτόματα. Σε περίπτωση τρακαρίσματος δε, οι δεξαμενές καυσίμου αντέχουν σε τεράστιες δυνάμεις, χωρίς παραμόρφωση ή διαρροή, η δε ροή του υγραερίου διακόπτεται αυτόματα από δύο ηλεκτρονικές βαλβίδες, μόλις σταματήσει ο κινητήρας του οχήματος. Όσον αφορά την τροφοδοσία των υγραεριοκίνητων οχημάτων, το στόμιο τροφοδοσίας συνδέεται στη δεξαμενή με βαλβίδα και δεν επιτρέπει την διαφυγή υγραερίου, ενώ υπάρχουν βαλβίδες εκτόνωσης για την αποφυγή έκρηξης, σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο αυξηθεί πολύ η εξωτερική θερμοκρασία, αλλά και βαλβίδες ασφαλείας, που διακόπτουν την παροχή υγραερίου σε τυχόν διαρροή. Το κύκλωμα τροφοδοσίας υγραερίου στο όχημα είναι απόλυτα στεγανό και δεν περνάει μέσα από το χώρο της καμπίνας.