Σύμφωνα με το διεθνή οργανισμό για τις δημόσιες συγκοινωνίες, UITP, ο οποίος δημοσιεύει μελέτες για καύσιμα σε όλο τον κόσμο, «σχεδόν το 50% των καινούριων αστικών λεωφορείων που θα χρησιμοποιηθούν στις δημόσιες συγκοινωνίες μέσα στα επόμενα χρόνια στις πόλεις, θα κινούνται με φυσικό αέριο». Στην έρευνα που διεξήγαγε ο οργανισμός, συμμετείχαν 70 οργανισμοί δημόσιων συγκοινωνιών από 63 πόλεις σε όλη στην Ευρώπη, οι οποίοι εξυπηρετούν 100 εκατομμύρια επιβάτες.
Όπως κατέδειξαν τα αποτελέσματα, υπάρχει στροφή στα εναλλακτικά καύσιμα και ποσοστό μεγαλύτερο από το 28% των συμμετεχόντων ανέφερε ότι σκοπεύει να προχωρήσει στην αγορά λεωφορείων που κινούνται με CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο) και ένα ακόμη 13% θα επενδύσει σε οχήματα που κινούνται με βιομεθάνιο. Ακόμη πάνω από 40% δήλωσε ότι θα αγοράσει τα λεγόμενα οχήματα «διπλής προώσεως, τα οποία θα χρησιμοποιούν δύο πηγές ενέργειας, ηλεκτρισμό και συμπιεσμένο φυσικό αέριο.
Όπως αναφέρει ο οργανισμός «χιλιάδες επιχειρήσεις, πόλεις και δήμοι χρησιμοποιούν οχήματα φυσικού αερίου για να μειώσουν τις δαπάνες τους, να αυξήσουν τα κέρδη τους και να επιδείξουν περιβαλλοντική υπευθυνότητα».Και είναι αλήθεια ότι τα αποθέματα φυσικού αερίου είναι μεγάλα με βασικές χώρες προέλευσης τη Ρωσία, το Ιράν, το Κατάρ και τη Σαουδική Αραβία ενώ συνεχώς ανακαλύπτονται νέα κοιτάσματα όπως είναι το νέο μεγάλο κοίτασμα που βρέθηκε πρόσφατα στην Αίγυπτο. Με τον τρόπο αυτό η χρήση του φυσικού αερίου εγγυάται ενεργειακή επάρκεια για πολλά χρόνια (π.χ στις ΗΠΑ επαρκούν για πάνω από 100 έτη) και συντελεί στην απεξάρτησή μας από άλλα καύσιμα όπως είναι το πετρέλαιο.