Η Europegas είναι μία ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής συστημάτων αυτοκινήτου LPG/CNG από το 1991. Παράλληλα δραστηριοποιείται στον σχεδιασμό, στην εγκατάσταση, στην τεχνική υποστήριξη και στην επισκευή των συστημάτων υγραεριοκίνησης
Κάθε πότε θα πρέπει να γίνεται service σε ένα σύστημα υγραεριοκίνησης και τι ελέγχεται σε αυτά;
Θεωρούμε ότι κάθε 10.000-15.000 χλμ πρέπει να γίνεται αλλαγή φίλτρων, έλεγχος διαρροών, διαγνωστικός έλεγχος, αντικατάσταση φθαρμένων στοιχείων και σε όσες περιπτώσεις ενδείκνυται πλήρωση συστατικού προστασίας βαλβίδων. Φυσικά όλα τα παραπάνω με προϋπόθεση το τι ορίζουν οι προδιαγραφές των κατασκευαστών των επιμέρους εξαρτημάτων.
Κάθε 25.000-30.000 χλμ. επισκευάζουμε τα μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας με ειδικό κιτ επισκευής και μικρομέτρηση και κατά περίπτωση αντικατάσταση μεμβρανών υποβιβαστή (πνεύμονα).
Ποιο είδους μπεκ θα προτείνατε στους καταναλωτές, ηλεκτροβαλβίδες ή μπεκ τύπου βενζίνης; Ποιες οι διαφορές τους;
Οι κλασσικού τύπου ηλεκτροβαλβίδες lpg/cng μπεκ χαλούν πολύ πιο γρήγορα και χάνουν την απόδοση τους δημιουργώντας σε πολλές περιπτώσεις, αν δεν επισκευαστούν με εδικό κιτ επισκευής και μικρομέτρηση, προβλήματα στην λειτουργία του κινητήρα. Φυσικά είναι πιο οικονομικές από τα μπεκ τύπου βενζίνης.
Από την άλλη, τα τύπου βενζίνης σωληνοειδή μπεκ ψεκασμού(όπως τα Ηana) εξασφαλίζουν την ιδανική ποσότητα καυσίμου σε κάθε στιγμή λειτουργίας του κινητήρα. Εχουν υψηλή ποιότητα κατασκευής με 1,9 και 1,3 ohm αντίσταση πηνίου η οποία εγγυάται ότι το αέριο ψεκάζεται με την καλύτερη ταχύτητα και ακρίβεια. Προβλήματα με χαμηλούς παλμούς και υψηλές καταναλώσεις δεν υπάρχουν. Έχουν εγγύηση για πάντα (100-200.000 χλμ με υγραέριο) και το μόνο που μπορεί να χρειαστεί αν βρωμίσουν, είναι καθαρισμός στον υπέρηχο. Η τιμή τους είναι ακριβότερη από τα μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας, αλλά προσφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση.
Πως μπορεί να καταλάβει ο οδηγός πως τα ηλεκτρομαγνητικά μπεκ χρειάζονται επισκευή, μιας και είστε ο ίδιος εισαγωγέας κιτ επισκευής – συντήρησης;
Όπως προαναφέραμε κάθε 25.000-30.000 χλμ. επισκευάζουμε τα μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας με ειδικό κιτ επισκευής και μικρομέτρηση.Ο οδηγός το καταλαβαίνει είτε με την αύξηση της κατανάλωσης, είτε από τον έντονο θόρυβο που ακούγεται από τα χτυπήματα των μικρών πιστονιών που εσωκλείονται στην μπεκιέρα.
Τι προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος από παραλείψεις των πρατηρίων ανεφοδιασμού;
Έχουμε συναντήσει διάφορα θέματα κυρίως με λάδια και σκουριές που προέρχονται κυρίως από δεξαμενές. Φυσικά έχουμε συναντήσει περιπτώσεις check engine με το που φεύγουμε από ένα πρατήριο και μπορεί να οφείλεται και σε λάθος πιέσεις ή λάθος μείγματα. Το σημαντικό είναι να γίνεται η έγκυρη συντήρηση του συστήματος(αλλαγή φίλτρων, σωληνώσεων, επισκευή μπεκιέρας και πνεύμονα) ώστε να προλαμβάνουμε σημαντικές ζημιές.
Υπάρχουν πλέον καινοτόμα φίλτρα τύπου παγίδας με φυγοκέντρηση που παρέχουν υψηλή προστασία από σωματίδια και κλάσματα λιπαντικών.
Τι μπορεί να κάνει ένας ιδιοκτήτης για να προστατευθεί από κακή ποιότητα LPG καύσιμο; Τα φίλτρα που εισάγετε για αυτό το λόγο που διαφέρουν από τα υπόλοιπα;
Το EG Spinner (στροβιλιστής) είναι ένα καινοτόμο φίλτρο φάσεων με γενικού τύπου εσωτερικού φίλτρου αντικατάστασης. Το σύστημα της DSF - Double Spin Force παρέχει ακόμα καλύτερη απόδοση στο διαχωρισμό μορίων λαδιού και άλλων σωματιδίων. Τα περιστρεφόμενα ακροφύσια επιτρέπουν να τοποθετήσετε το φίλτρο οπουδήποτε μέσα στο χώρο του κινητήρα. Το σετ περιλαμβάνει βραχίονα στήριξης. Μερικά από τα χαρακτηριστικά του:
Φίλτρο από πολυεστέρα
Αποτελεσματικότητα φιλτραρίσματος 99% για τα σωματίδια του 1 μm.
Εύρος μέγιστης πίεσης: 4,5 bar
Εύρος θερμοκρασίας:
-20 ° C έως + 120 ° C
Περιστροφικά ακροφύσια:
12 ή 16
Αλλο ένα εξάρτημα που προστατεύει το σύστημα υγραερίου πριν καν μπει το καύσιμο στην δεξαμενή είναι ο αντάπτορας πλήρωσης με ενσωματωμένο πλενόμενο φίλτρο.