Σύμφωνα με τα όσα ισχύουν, η τιμή του υγραερίου ανάγεται στο μισό του κόστους του λίτρου της αμόλυβδης (η μέση τιμή του LPG αυτή τη στιγμή είναι στα 0,86 ευρώ/λίτρο, ενώ της βενζίνης ανέρχεται στα 1,692 ευρώ/λίτρο περίπου). Με αυτόν τον τρόπο, οι ιδιοκτήτες οχημάτων που προχωρούν σε μετατροπή του οχήματός τους σε υγραέριο (ή αντίστοιχα αποκτούν ένα καινούργιο μοντέλο με εργοστασιακό σύστημα LPG), επιτυγχάνουν ένα σημαντικό όφελος για την τσέπη τους, όσον αφορά στα έξοδα που απαιτούνται για τις καθημερινές μετακινήσεις. Για παράδειγμα, έστω ότι διαθέτουμε ένα αυτοκίνητο που παρουσιάζει μέση κατανάλωση 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τότε σε ετήσια βάση (δηλαδή για 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο), απαιτούνται 1.200 λίτρα καυσίμου. Στην περίπτωση που το αυτοκίνητό μας καταναλώνει μόνο αμόλυβδη, τα χρήματα που θα χρειαστούμε για ένα έτος ανέρχονται σε 2.030 ευρώ, ενώ για την περίπτωση του υγραερίου απαιτούνται 924. Δηλαδή προκύπτει ετήσιο όφελος 1.106 ευρώ, με το οποίο μια οικογένεια μπορεί να περάσει τις καλοκαιρινές διακοπές της. Για παράδειγμα, μια τριμελής οικογένεια που προορίζει να κάνει 10 ήμερες διακοπές, χρειάζεται περίπου 500 ευρώ για διαμονή, 450 ευρώ για φαγητό και 150 ευρώ για καύσιμα (ανάλογα με τον προορισμό). Επομένως, η εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο, μπορεί να μας «χρηματοδοτήσει» με άνεση και τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Τέλος, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το ετήσιο όφελος για τον καταναλωτή πολλαπλασιάζεται, αν σε ετήσια βάση διανύει περισσότερα από 15.000 χιλιόμετρα.