Η τοποθέτηση LPG θα διπλασιάσει την αυτονομία του αυτοκινήτου σας, για να πάτε διακοπές με ένα ρεζερβουάρ, ενώ για να το γεμίσετε δεν θα χρειαστείτε… μια περιουσία, αφού το κόστος μετακίνησης με υγραέριο είναι το μισό σε σχέση με τη βενζίνη.
1. Κοστίζει σχεδόν το ½ της βενζίνης
Η μείωση του κόστους των μετακινήσεων είναι το σημαντικότερο πλεονέκτημα της υγραεριοκίνησης, αφού το LPG κοστίζει σχεδόν 40% φθηνότερα από τη βενζίνη. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό για τον οικογενειακό προϋπολογισμό…
2. Έχεις περίπου 1.000 χλμ. αυτονομία
Το πόσο αυξάνεται η αυτονομία εξαρτάται από την δεξαμενή που θα επιλεχθεί. Πάντως, αν η χωρητικότητά της είναι στα 40 λίτρα (μέσος όρος), τότε με δεδομένο ότι, ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο καίει 1 λτ./10 χλμ., τότε η αυτονομία αυξάνεται κατά 350 περίπου χιλιόμετρα (η δεξαμενή δεν γεμίζει στο 100%). Έτσι, μαζί με το ντεπόζιτο βενζίνης η αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 1.000 χιλιόμετρα, παραπάνω δηλαδή από όσα θα χρειαστείτε κατά τις καλοκαιρινές διακοπές στο νησί…
3. Προστατεύει τον κινητήρα
Το υγραέριο, επειδή δεν περιέχει μόλυβδο, έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την καλύτερη και καθαρότερη καύση που συνεπάγεται εσωτερικά μέρη με μικρότερες τριβές και άρα, μεγαλύτερη μακροζωία του κινητήρα.
4. Είναι οικολογικό για το περιβάλλον
Το υγραέριο έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του άνθρακα. Συγκεκριμένα, υπολογίζεται πως ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιεί υγραέριο, εκπέμπει περίπου 12% λιγότερο CO2, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου, 20% με 40% λιγότερους υδρογονάνθρακες και αντίστοιχα μειωμένη ποσότητα μονοξειδίου του άνθρακα, σε σύγκριση με το αν η καύση γινόταν με βενζίνη.
5. Είναι επένδυση με σίγουρο κέρδος
Το κόστος του υγραερίου είναι το μισό της βενζίνης. Τι σημαίνει τώρα αυτό στην πράξη; Ας πάρουμε για παράδειγμα, έναν οδηγό που κάνει περίπου 15.000 χλμ./έτος και το αυτοκίνητο του έχει μέση κατανάλωση 8 λτ./100 χλμ. Επίσης, σημειώστε ότι, η συγκεκριμένη τιμή αυξάνεται κατά 15% περίπου με το υγραέριο (δηλαδή διαμορφώνεται στα 9,2 λτ./100 χλμ.). Έτσι, με υγραέριο, ο οδηγός θα χρειαστεί 1.214 ευρώ/έτος, την ίδια στιγμή που το κόστος κίνησης με αμόλυβδη διαμορφώνεται στα 2.124 ευρώ/έτος. Αρα, σε ετήσια βάση, το όφελος διαμορφώνεται στα 910 ευρώ, κάτι που συνεπάγεται ότι, η απόσβεση του κόστους της μετατροπής, μπορεί να επιτευχθεί σχεδόν από τον πρώτο χρόνο.