Το μεγάλο service στο σύστημα LPG πραγματοποιείται μετά από κάθε 90.000 χλμ. περίπου, ώστε να σιγουρευτείτε πως το κιτ δουλεύει χωρίς κανένα ψεγάδι.
Το service αυτό περιλαμβάνει τους ελέγχους του μικρού service, καθώς επίσης και επισκευή του υποβιβαστή πίεσης (πνεύμονα), όπου αλλάζονται τα εσωτερικά του μέρη (μεμβράνη – ελατήριο – μειωτήρας) και ρυθμίζεται ξανά η πίεσή του, επισκευή των μπεκ υγραερίου, κατά το οποίο πρέπει να αντικατασταθούν τα εσωτερικά του μέρη (έμβολο – O ring –ελατήριο), να καθαριστεί εσωτερικά και να ρυθμιστεί ξανά έτσι ώστε να έχουν όλα τον ίδιο ψεκασμό, καθώς επίσης και επαναπρογραμματισμό της ηλεκτρονική μονάδας ελέγχου του συστήματος.
Στην συνέχεια θα πρέπει να γίνει και επαναπρογραμματισμός του συστήματος. Το service αυτό είναι λίγο πιο πολύπλοκο, όχι όμως ακριβό, αν και η τιμή εξαρτάται βέβαια και από τον εγκαταστάτη.
Service με κόστος λιγότερο από ένα «γέμισμα»
Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, η τακτική συντήρηση του συστήματος πραγματοποιείται περίπου κάθε 20.000 ή 25.000 χιλιόμετρα και, εκτός από ένα γενικό έλεγχο, περιλαμβάνει αλλαγή του φίλτρου υγραερίου που κοστίζει περίπου 5 με 10 ευρώ.
Το ρεζερβουάρ υγραερίου καλό είναι να αντικαθίσταται σε διάστημα περίπου 10 ετών, με μέσο κόστος 90 ευρώ. Στα 50.000 χιλιόμετρα, πρέπει να καθαριστούν τα μπεκ, εργασία που κοστίζει περίπου 20 με 50 ευρώ.
Πως πραγματοποιείται η διόρθωση χάρτη εγκεφάλου
Σε αυτή τη διαδικασία, ο μηχανικός τσεκάρει τη λειτουργία του εγκεφάλου του kit, ώστε όλες οι ρυθμίσεις να είναι αυτές που ορίζει ο κατασκευαστής. Επειδή όλο το management του συστήματος γίνεται από το συγκεκριμένο εξάρτημα, συνίσταται ο έλεγχος του software του εγκεφάλου, να γίνεται από τον εγκαταστάτη του συστήματος, ή από κάποιον που χρησιμοποιεί το ίδιο kit, ώστε να διαθέτει και το ίδιο software.
Ο έλεγχος των 1.000 χλμ.
Μετά τη πρώτη χιλιάδα χιλιομέτρων που θα «γράψει» το κοντέρ σας καλό είναι να πραγματοποιήσετε έναν προληπτικό οπτικό έλεγχο. Αυτός περιλαμβάνει:
• Επιθεώρηση των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών του συστήματος.
• Έλεγχο διαρροών υγραερίου ή αντιψυκτικού υγρού του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα.
• Έλεγχος παραμέτρων (βενζίνης – αερίου) με τη χρήση Η/Υ καθώς και τον έλεγχο των παρελκόμενων μερών του συστήματος.