Η οικονομία, η μείωση των ρύπων και η ασφάλεια του καυσίμου, θεωρούνται επαρκή επιχειρήματα για να πειστεί κανείς να κανείς τη χρήση του φυσικού αερίου κίνησης, όμως σε καμία περίπτωση, δεν θα πρέπει να παραληφθούν και τα οφέλη για τον κινητήρα του αυτοκινήτου, τα οποία είναι ιδιαίτερα σημαντικά. Καταρχάς, το CNG έχει βαθμό οκτανίων 130, κάτι που συνεισφέρει στην καλύτερη χρήση κινητήρων υψηλής συμπίεσης, καθώς αποκλείονται οι αυταναφλέξεις, με αποτέλεσμα ο κινητήρας να παρουσιάζει μεγάλη ροπή στις επιταχύνσεις, χωρίς αστοχίες ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες.
Επιπλέον, τα λιπαντικά «μολύνονται» λιγότερο, καθώς δεν υπάρχουν ιζήματα, τα μπουζί διατηρούνται καθαρά, ενώ δεν υπάρχουν διαβρώσεις στους κυλίνδρους και τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα. Ένα ακόμη πλεονέκτημα του φυσικού αερίου είναι ότι δεν παγώνει σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και άρα το οχήματα με CNG, μπορούν να λειτουργήσουν σε όλους τους τύπους εδαφών, ακόμα και σε βουνά και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες κλίματος.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι λόγω της υψηλής ποιότητας και καθαρότητας του φυσικού αερίου, οι μηχανικοί συμφωνούν πως απαιτείται αραιότερη συντήρηση του οχήματος και αυξάνεται η διάρκεια ζωής του, δεδομένου ότι το καύσιμο συμβάλλει στην μικρότερη ρύπανση των διαφόρων επιμέρους τμημάτων του κινητήρα.