Κάθε μάρκα ή η κάθε «σχολή» ακολουθεί τις δικές τις πρακτικές και χρησιμοποιεί και ανακαλύπτει δικές της τεχνολογίες. ΓιΆ αυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό να κάνεις service σε τεχνικό που ξέρει την μάρκα σου.
Τεχνογνωσία και αξιοπιστία και άριστο αποτέλεσμα
Όσο περισσότερο ασχολείται το προσωπικό ενός συνεργείου με μια συγκεκριμένη μάρκα αυτοκινήτου, τόσο αυξάνεται η εμπειρία του και η ταχύτητα επίλυσης προβλημάτων πάνω σε αυτήν. Αυτό με τη σειρά του, οδηγεί σε αύξηση της πελατείας και έτσι οι τεχνικοί καλούνται να ασχοληθούν με ακόμα περισσότερα περιστατικά και, από τη στιγμή που πρόκειται γα μοντέλα της ίδιας «φιλοσοφίας», δημιουργείται η απαραίτητη εξοικείωση και εμπειρία με αποτέλεσμα, τα προβλήματα να λύνονται όχι μόνο αποτελεσματικότερα αλλά και ταχύτερα καθώς εντοπίζονται σε πολύ λιγότερο χρόνο.
Εκτός από το ζήτημα της πείρας, η ενημέρωση γύρω από το αντικείμενο εργασίας και η συμπόρευση με όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο μέσω της συμμετοχής σε σεμινάρια, τα οποία ενημερώνουν τους ενδιαφερόμενους για όλες τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τη λειτουργία των συγκεκριμένων αυτοκινήτων και τη βελτίωση των τρόπων εξακρίβωσης και επιδιόρθωσης βλαβών, αυξάνουν ακόμα περισσότερο την ποιότητα εκτέλεσης διεργασιών.
Πέρα όμως από τα σεμινάρια, όλοι οι τεχνικοί έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται και να εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους μέσω της άντλησης πληροφοριών από τα διάφορα βιβλία που κυκλοφορούν και αφορούν το δικό τους κλάδο.
Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω δημιουργεί την απαραίτητη τεχνογνωσία που απαιτείται ώστε να γίνουν επακριβώς όλες οι ενέργειες και να δοθεί μια οριστική λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το αυτοκίνητο σου χωρίς να χρειαστεί καν μια εκ νέου επίσκεψη, καθώς η πιθανότητα επανεμφάνισης της ίδιας βλάβης γίνεται μηδενική!
Θα φροντίσουν και για την μεταπωλητική του αξία
Πως το καταφέρνουν αυτό; Μα δίνοντας σου ένα βιβλίο συντήρησης. Είναι ίσως το πρώτο, ίσως, έγγραφο που θα θελήσει να δει ο υποψήφιος αγοραστής, σε περίπτωση που θέλεις να πουλήσεις το αυτοκίνητό σου.
Όταν αυτό είναι συμπληρωμένο με λεπτομέρειες και περιέχει επίσης τη «σφραγίδα» ενός συνεργείου που έχει εξειδίκευση στη μάρκα του αυτοκινήτου σου, δημιουργεί αυτόματα μια αίσθηση εμπιστοσύνης και προσφέρει στον αγοραστή μια ολοκληρωμένη εικόνα του τι έχει επισκευαστεί, τι έχει αλλαχθεί και πότε με ακριβέστατα στοιχεία.
Δίνουν και αυτοί εγγύηση, για να είσαι καλυμμένος
Κυκλοφορεί – πολύ κακώς – η αντίληψη ότι πηγαίνοντας το αυτοκίνητο για συντήρηση σε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο, χάνεται το δικαίωμα της εγγύησης. Κάτι τέτοιο, φυσικά, δεν ισχύει ούτε στο ελάχιστο, καθώς σύμφωνα με μια Ευρωπαϊκή Οδηγία που έχει τεθεί σε ισχύ από την 1/7/2010, οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων έχουν κάθε δικαίωμα να εμπιστευτούν το αυτοκίνητό τους σε ένα εξειδικευμένο – ανεξάρτητο συνεργείο χωρίς να τίθεται κανένα θέμα που να επηρεάζει τις εγγυήσεις.
Το σκεπτικό αυτής της κίνησης είναι να αυξηθεί ο ανταγωνισμός στο χώρο της συντήρησης αυτοκινήτων και, με αυτόν τον τρόπο, να μειωθεί και το κόστος που καλούνται να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.
Ξέρουν ακριβώς τι ανταλλακτικά χρειάζεσαι και σου εξηγούν γιατί
Μέσω της πείρας και της ασχολίας με ένα πολύ μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων, ο τεχνικός που θα ασχοληθεί με το αυτοκίνητο σου γνωρίζει και μπορεί να κρίνει αμέσως ποιο ανταλλακτικό χρειάζεται στην κάθε περίπτωση και ποιο εγγυάται την απόλυτη εφαρμογή στο σημείο που θα τοποθετηθεί και την άριστη απόδοση που απαιτείται