Συνεργεία σύγχρονα, με πλήρως εξοπλισμένες εγκαταστάσεις και εκπαιδευμένο προσωπικό, που προσφέρουν άριστη εξυπηρέτηση.
Τα τελευταία 10 «πέτρινα χρόνια» έχουμε βιώσει ανατροπές μα και διαφορετικές καταναλωτικές «συνήθειες» και συμπεριφορές. Μία από αυτές και η επιλογή συνεργείου.
Όλοι γνωρίζουμε πως τα πρώτα χρόνια ο κάτοχος οποιασδήποτε μάρκας, συνήθως (καθώς υπάρχουν και εξαιρέσεις), ακολουθεί τους κανόνες καλής συντήρησης του κατασκευαστή και το πηγαίνει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας. Όλα αυτά αλλάζουν (τα τελευταία χρόνια πιο «έντονα») μόλις λήξει η εγγύηση. Μεγάλο μέρος του κοινού πηγαίνει σε ανεξάρτητο συνεργείο, με εξειδίκευση στην μάρκα του, ψάχνοντας την ίδια ποιότητα υπηρεσιών (που είχε) σε καλύτερη τιμή.
Τι ψάχνει το κοινό!
Με βάση πρόσφατη έρευνα, το 58% θέλει να είναι σίγουρο πως το τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο του θα αντιμετωπιστεί από κατάλληλα καταρτισμένους τεχνικούς ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ-ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ και κάθε μοντέλο της !
26% θέλει το συνεργείο του να μην «φορτώνει» με περιττές ή extra εργασίες (δηλαδή κόστη). Να κάνει ότι χρειάζεται. Ότι «αντέχει», όταν έρθει η ώρα του.
10% να αντιμετωπίζεται ως καλός πελάτης . Να βρίσκει δηλαδή φιλική εξυπηρέτηση (οι ευκολίες π.χ. αυτοκίνητο αντικατάστασης, το ραντεβού στην ώρα του και ίσως πάνω από όλα το καλοσώρισμα –το χαμόγελο – τα απλά λόγια και όχι η «ξύλινη τεχνική γλώσσα» ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ). Φυσικά μην ξεχνάμε κάτι βασικό. Το ανέφεραν άλλωστε. Και η τιμή !
6% (μόνο) αποφασίζει με βασικό κριτήριο την τιμή και μόνο. Δεν τους νοιάζουν εμπειρίες, τυπικότητες, «κλίμα» κλπ.
Ακολουθούν οι ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ που πληρούν τα παραπάνω κριτήρια του κοινού προσφέρουν άριστες υπηρεσίες και εξυπηρέτηση!