Τι γίνεται αν χρειάζεται έκτακτη επισκευή ή συντήρηση το αυτοκίνητο μου; Μπορώ να πάω στο συνεργείο ; Τι συμπληρώνω στην φόρμα; Πως είμαι καλυμμένος;
Τι πιο ασφαλές (μα μόνο) για τις –απαραίτητες- μετακινήσεις μας αυτή την περίοδο από το αυτοκίνητο; Το αυτοκίνητο μας πηγαίνει –και σε αυτή την ιδιαίτερη περίοδο που όλοι βιώνουμε-με ασφάλεια στην δουλειά, στο σούπερ μάρκετ, στον γιατρό ή για τις προμήθειες από κάποιο φαρμακείο. Τι κάνουμε όμως «αν ανάψει κάποιο λαμπάκι» ; Αν χαλάσει κάτι ή αν δεν πάει «πιο πίσω» η καθυστερημένη -περιοδική του- συντήρηση;
Open as usual !Tα συνεργεία παραμένουν ανοιχτά κατόπιν κυβερνητικών αποφάσεων. Πολλά από αυτά, ενημερώνουν το κοινό τους (με sms, μέσω του Autotriti.gr, μέσω των social media κλπ) πως είναι ανοικτά. Επίσης, ενημερώνουν για τα μέτρα πρόληψης και ασφάλειας που έχουν λάβει τόσο για τους πελάτες όσο και για το προσωπικό τους.
Ας δούμε όμως αναλυτικά, τι πρέπει να κάνει όποιος χρειάζεται να επισκεφθεί το συνεργείο (αφού πρώτα καλέσει για ραντεβού) :
Συμπλήρωση αίτησης τύπου Β από το forma.gov.gr και επιλογή του Β2 (μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους). Η αίτηση πρέπει να φέρει την υπογραφή του ενδιαφερόμενου και τα στοιχεία του.
Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε από το κινητό σας μήνυμα SMS στον αριθμό 13033 χωρίς χρέωση. Το SMS πρέπει να είναι της μορφής: X [κενό] ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας, όπου Χ ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 2 που αντιστοιχεί στην παρακάτω αιτιολογία.(μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους).