Συνεχίζοντας την εμπλοκή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι η Citroën εξέλιξε από την αρχή ένα αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το C4 WRC για το 2011. Με βάση το DS3, το DS3 WRC δημιουργήθηκε από την Citroën Racing σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA που θα ισχύσουν από τη νέα χρονιά.
Περισσότερο συμπαγές από το C4 WRC, το DS3 WRC ακολουθεί τις δυναμικές γραμμές του μοντέλου παραγωγής οι οποίες τονίζονται επιπλέον από τα αεροδυναμικά βοηθήματα που σχεδιάστηκαν με στόχο τις απόλυτες επιδόσεις σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.6 λίτρων απόδοσης 300 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 350 Nm ροπής στις 3.250 σ.α.λ., που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξ’ ολοκλήρου από την Citroën Racing. Η μετάδοση γίνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων σε συνεργασία με μηχανικά εμπρός και πίσω διαφορικά.
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί κινητήρα στα 1,6 λίτρα με απόδοση 300 ίππων!
Το DS3 WRC σχεδιάστηκε με δεδομένο ότι οι νέοι κανονισμοί απαγορεύουν την χρησιμοποίηση ιδιαίτερα δαπανηρών υλικών όπως το τιτάνιο. Παρ’ όλα αυτά τα ράλι εξακολουθούν να αποτελούν ένα εξαιρετικό πεδίο δοκιμών για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών. Μετά από 5 τίτλους κατασκευαστών και έξι τίτλους οδηγών-συνοδηγών με τους Sébastien Loeb και Daniel Elena, η Citroën στοχεύει να συνεχίσει την κυριαρχία της στο WRC με το νέο DS3 WRC. Ήδη δύο πληρώματα με τους Sébastien Loeb/Daniel Elena και Sébastien Ogier/Julien Ingrassia έχουν επιβεβαιωθεί για το πρωτάθλημα του 2011 που θα ξεκινήσει στις 10 Φεβρουαρίου στη Σουηδία.