8 Φωτογραφίες »
Το ολοκαίνουργιο Ford Kuga αλλάζει ρότα με εμφανή στόχο να παίξει την καλύτερη μπάλα στην μικρομεσαία κατηγορία των crossover, όπου πρωταγωνιστής των πωλήσεων παραμένει ο ιδρυτής της, το Nissan Qashqai. Πόσο πλήρες είναι το ρόστερ του νέου Ford Kuga;
What is new
- 3η γενιά Ford Kuga
- Nέα πλατφόρμα, φαρδύτερο και χαμηλότερο αμάξωμα
- 1,5 Ecoboost με 150 άλογα
- Πρακτικό και fun to drive
- Από 26.272 ευρώ (1,5 Ecoboost)
Το 3ης γενιάς Ford Kuga δεν δείχνει απλά νέο. Το «φωνάζει»! Με μια νέα πιο αεροδυναμική και «ρευστή» σχεδίαση, ξεφεύγοντας από την μέχρι τώρα κλασσική SUV εικόνα, δείχνει περισσότερο σαν ένα πολύ υψηλό Focus Αctive Station Wagon -η απόσταση από το έδαφος είναι στα 191 χλστ. Αν μας αρέσει; Αναμφίβολα ναι, με τις νέες αναλογίες και τα όμορφα άκρα να τονίζουν την κομψότητα, που ζητά ο σύγχρονος αγοραστής της κατηγορίας. Η εποχή των τετραγωνισμένων μικρομεσαίων, macho, SUV δείχνει άλλωστε ξεπερασμένη. Το νέο Kuga βασίζεται πάνω στην C2 πλατφόρμα της Ford και σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι 83 χλστ. μακρύτερο (4.614 χλστ.), 45 χλστ. φαρδύτερο (1.883 χλστ.) και 47 χλστ. χαμηλότερο (1.666 χλστ.). Παράλληλα τα μετατρόχια αυξήθηκαν με το μπροστινό να είναι 1.597 και το πίσω στα 1.588 χλστ. Η νέα πλατφόρμα καθιστά το Kuga κατά 10% πιο στιβαρό, αλλά και μέχρι 80 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με πριν.
Το χρώμα του χρήματος
Όπως και το προηγούμενο, έτσι και το νέο Ford Kuga προσφέρεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις Τrend, Titanium, ST-Line και Vignale. Με τον 1,5 Ecoboost κινητήρα της δοκιμής, το νέο Kuga είναι διαθέσιμο από 26.272 ευρώ με τον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης Trend να περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα: Από ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και Air Condition μέχρι οθόνη αφής 8 ιντσών για το SYNC3 και πλήρη σουίτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας. Η έκδοση Titanium μεταξύ άλλων προσφέρει, επιπλέον της Trend, αυτόματο 2ζωνικό κλιματισμό, περισσότερους αυτοματισμούς, καθώς και λειτουργία κινητήρα χωρίς κλειδί. Αξίζει κανείς να δώσει τα 920 παραπάνω ευρώ. Η σπορτίφ σε εμφάνιση και ανάρτηση έκδοση ST-Line, με στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών ξεφεύγει σε τιμή πλησιάζοντας τα 32.000 ευρώ (31.971), ενώ η ST-Line X έκδοση με στάνταρ το ηχοσύστημα B&O φτάνει στα 34.261 ευρώ. Τέλος η έκδοση Vignale, συνοδευόμενη από την ξεχωριστή πολυτέλεια και τις special after sales παροχές, κοστίζει 37.212 ευρώ.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Με την αύρα του Focus |
Σελίδα 3 | Χώροι-Πρακτικότητα: Σημαντικό ατού |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: Σβελτάδα & πολιτισμένη λειτουργία |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ευχάριστο σε άσφαλτο & χώμα |
Σελίδα 6 | Η άποψή μας |
Κατά την άποψή μου το Kuga είναι αδικημένο μοντέλο, είχε πωλήσεις χαμηλότερες από αυτές που άξιζε... συγκριτικά με Nissan και λοιπά ήταν σαφώς πιο ποιοτικό και 'αριστοκρατικό' αλλά δεν είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα και μπορεί να είχε άλλα μείον πχ τιμή. Στη νέα έκδοση το μόνο ίσως γενικό μειονέκτημα (ΕΑΝ είναι μειονέκτημα, είναι υποκειμενικό) είναι οτι στο εσωτερικό μοιάζει με όλα τα άλλα Ford - προσωπικά θεωρώ οτι το SUV θα πρέπει να διαφοροποιείται αλλά εάν βέβαια αυτό έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερο κόστος/τιμή τότε είναι θετικό... και νομίζω οτι η τιμή του είναι πολύ ανταγωνιστική διότι ο ανταγωνοσμός πχ είναι το 3008 και όχι το 2008 (αναφέρομαι σε δημοφιλή της κατηγορίας). Ενα άλλο μειονέκτημα είναι η απουσία ρεζέρβας, δεν ξέρω εάν μπαίνει με παραγγελία (από ό,τι έχω καταλάβει κάποιοι κατασκευαστές τις αφαιρούν από τις τυπικές εκδόσεις για να μειώνεται το βάρος και να πέφτουν οι εκπομπές ρύπων αλλά μπορεί να προστεθεί αν το ζητήσεις, κάποιοι άλλοι δεν έχουν καν δυνατότητα). Επίσης κρίσιμο, δεν ξέρω εάν η Ford δίνει 8 χρόνια εγγύηση, εάν ναι θα ήταν από τις πρώτες επιλογές μου στην κατηγορία...