Η φαρδιά και πρακτική καμπίνα του νέου Ford Kuga είναι μοντέρνα και ποιοτική. Η έγχρωμη οθόνη αφής των 8 ιντσών ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, όπως και το σύστημα infotainment SYNC3 φυσικά.
Εσωτερικό: Με την αύρα του Focus
248.013 Επισκέψεις στο άρθρο (7/11/2020)
Nέο φυσικό είναι και το εσωτερικό του Kuga, που ακολουθεί πιστά τη λογική του Focus, αφού έχει καταργηθεί η διάταξη με τους κάθετους αεραγωγούς και τη «χωνευτή» έγχρωμη οθόνη αφής. Η τελευταία –στάνταρ 8 ιντσών- βρίσκεται πλέον στο πάνω μέρος του ταμπλό, υποστηρίζοντας το σύστημα πολυμέσων SYNC3. Η ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και των εμπρός θυρών, η σωστή συναρμογή και η υφή των διακοπτών, τονίζουν την ποιοτική αίσθηση που αφήνει συνολικά το Kuga. Κάποια μέτριου φινιρίσματος πλαστικά στις πίσω πόρτες και χαμηλά στο ταμπλό δεν αρκούν για να χαλάσουν την εικόνα. Σωστή θέση οδήγησης, προσεγμένη εργονομία και πλήρης εξοπλισμός από τη βασική έκδοση συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο το παζλ. Να σημειωθεί πως το Kuga για πρώτη φορά εξοπλίζεται με το σύστημα FordPass Connect, που προσφέρει τη δυνατότητα σύνδεσης στο wi-fi του αυτοκινήτου έως και 10 συσκευών, αλλά και απομακρυσμένο έλεγχο μέσω του FordPass App. Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης το νέο, 575-watt, B&O σύστημα ήχου αποτελούμενο από 10 ηχεία, το Head-up Display, η ασύρματη φόρτιση του κινητού, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά και το πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας.
Κατά την άποψή μου το Kuga είναι αδικημένο μοντέλο, είχε πωλήσεις χαμηλότερες από αυτές που άξιζε... συγκριτικά με Nissan και λοιπά ήταν σαφώς πιο ποιοτικό και 'αριστοκρατικό' αλλά δεν είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα και μπορεί να είχε άλλα μείον πχ τιμή. Στη νέα έκδοση το μόνο ίσως γενικό μειονέκτημα (ΕΑΝ είναι μειονέκτημα, είναι υποκειμενικό) είναι οτι στο εσωτερικό μοιάζει με όλα τα άλλα Ford - προσωπικά θεωρώ οτι το SUV θα πρέπει να διαφοροποιείται αλλά εάν βέβαια αυτό έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερο κόστος/τιμή τότε είναι θετικό... και νομίζω οτι η τιμή του είναι πολύ ανταγωνιστική διότι ο ανταγωνοσμός πχ είναι το 3008 και όχι το 2008 (αναφέρομαι σε δημοφιλή της κατηγορίας). Ενα άλλο μειονέκτημα είναι η απουσία ρεζέρβας, δεν ξέρω εάν μπαίνει με παραγγελία (από ό,τι έχω καταλάβει κάποιοι κατασκευαστές τις αφαιρούν από τις τυπικές εκδόσεις για να μειώνεται το βάρος και να πέφτουν οι εκπομπές ρύπων αλλά μπορεί να προστεθεί αν το ζητήσεις, κάποιοι άλλοι δεν έχουν καν δυνατότητα). Επίσης κρίσιμο, δεν ξέρω εάν η Ford δίνει 8 χρόνια εγγύηση, εάν ναι θα ήταν από τις πρώτες επιλογές μου στην κατηγορία...
Κατά την άποψή μου το Kuga είναι αδικημένο μοντέλο, είχε πωλήσεις χαμηλότερες από αυτές που άξιζε... συγκριτικά με Nissan και λοιπά ήταν σαφώς πιο ποιοτικό και 'αριστοκρατικό' αλλά δεν είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα και μπορεί να είχε άλλα μείον πχ τιμή. Στη νέα έκδοση το μόνο ίσως γενικό μειονέκτημα (ΕΑΝ είναι μειονέκτημα, είναι υποκειμενικό) είναι οτι στο εσωτερικό μοιάζει με όλα τα άλλα Ford - προσωπικά θεωρώ οτι το SUV θα πρέπει να διαφοροποιείται αλλά εάν βέβαια αυτό έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερο κόστος/τιμή τότε είναι θετικό... και νομίζω οτι η τιμή του είναι πολύ ανταγωνιστική διότι ο ανταγωνοσμός πχ είναι το 3008 και όχι το 2008 (αναφέρομαι σε δημοφιλή της κατηγορίας). Ενα άλλο μειονέκτημα είναι η απουσία ρεζέρβας, δεν ξέρω εάν μπαίνει με παραγγελία (από ό,τι έχω καταλάβει κάποιοι κατασκευαστές τις αφαιρούν από τις τυπικές εκδόσεις για να μειώνεται το βάρος και να πέφτουν οι εκπομπές ρύπων αλλά μπορεί να προστεθεί αν το ζητήσεις, κάποιοι άλλοι δεν έχουν καν δυνατότητα). Επίσης κρίσιμο, δεν ξέρω εάν η Ford δίνει 8 χρόνια εγγύηση, εάν ναι θα ήταν από τις πρώτες επιλογές μου στην κατηγορία...