3 Φωτογραφίες »
Όπως και το προηγούμενο, έτσι και το νέο Ford Kuga προσφέρεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις Τrend, Titanium, ST-Line και Vignale.
Από όλα έχει το μενού των κινητήρων του νέου Ford Kuga: Από turbo βενζίνης και πετρελαίου μέχρι ήπια υβριδικό και plug-in diesel. To μοντέλο της πρώτης δοκιμής ήταν εφοδιασμένο με τον γνωστό, άμεσου ψεκασμού, 3κύλινδρο 1,5 Ecoboost βενζινοκινητήρα, ο οποίος συγκαταλέγεται στα πλεονεκτήματα του Kuga. Αποδίδει 150 άλογα με 240 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ. μόλις. Στην πράξη ο 1,5 Ecoboost ανταπεξέρχεται με άνεση στα καθήκοντά του, παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα και απόκριση ήδη από τις 1.200 σ.α.λ. περίπου (ακόμα και στην Εco επιλογή), ενώ εμφανίζει και ιδιαίτερα πολιτισμένη-αθόρυβη λειτουργία στις μεσαίες στροφές.
Δύσκολα θα αντιληφθείς την 3κύλινδρη φύση του, σε αντίθεση με τις «ζωντανές» επιδόσεις, που είναι αισθητές μόλις το ζητήσεις (ειδικά με τη λειτουργία Sport). Έτσι το 0-100 έρχεται σε 9,4 δλ., το 60-100 με 4η σε 7,0 δλ. και το 80-120 με 5η σε 9,8 δλ. με όλες τις επιδόσεις να είναι πιο ζωηρές από το αντίστοιχο προηγούμενο. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση έχει πέσει με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 8,5 λτ./100 χλμ., ενώ με προσοχή και συνεχή χρήση Eco η τιμή μπορεί να πέσει και σε επίπεδα B-SUV ήτοι 7,0-7,5 λτ./100 χλμ..
3 Φωτογραφίες »
Ο 1,5 Ecoboost των 150 ίππων προσφέρει «ζωντανές» επιδόσεις. Η 3κύλινδρη φύση του δύσκολα γίνεται αντιληπτή, τόσο πολιτισμένος είναι.
Δύσκολα θα αντιληφθείς την 3κύλινδρη φύση του, σε αντίθεση με τις «ζωντανές» επιδόσεις, που είναι αισθητές μόλις το ζητήσεις (ειδικά με τη λειτουργία Sport). Έτσι το 0-100 έρχεται σε 9,4 δλ., το 60-100 με 4η σε 7,0 δλ. και το 80-120 με 5η σε 9,8 δλ. με όλες τις επιδόσεις να είναι πιο ζωηρές από το αντίστοιχο προηγούμενο. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση έχει πέσει με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 8,5 λτ./100 χλμ., ενώ με προσοχή και συνεχή χρήση Eco η τιμή μπορεί να πέσει και σε επίπεδα B-SUV ήτοι 7,0-7,5 λτ./100 χλμ..
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Νέο Ford Kuga με 150 PS |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Με την αύρα του Focus |
Σελίδα 3 | Χώροι-Πρακτικότητα: Σημαντικό ατού |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: Σβελτάδα & πολιτισμένη λειτουργία |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ευχάριστο σε άσφαλτο & χώμα |
Σελίδα 6 | Η άποψή μας |
Κατά την άποψή μου το Kuga είναι αδικημένο μοντέλο, είχε πωλήσεις χαμηλότερες από αυτές που άξιζε... συγκριτικά με Nissan και λοιπά ήταν σαφώς πιο ποιοτικό και 'αριστοκρατικό' αλλά δεν είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα και μπορεί να είχε άλλα μείον πχ τιμή. Στη νέα έκδοση το μόνο ίσως γενικό μειονέκτημα (ΕΑΝ είναι μειονέκτημα, είναι υποκειμενικό) είναι οτι στο εσωτερικό μοιάζει με όλα τα άλλα Ford - προσωπικά θεωρώ οτι το SUV θα πρέπει να διαφοροποιείται αλλά εάν βέβαια αυτό έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερο κόστος/τιμή τότε είναι θετικό... και νομίζω οτι η τιμή του είναι πολύ ανταγωνιστική διότι ο ανταγωνοσμός πχ είναι το 3008 και όχι το 2008 (αναφέρομαι σε δημοφιλή της κατηγορίας). Ενα άλλο μειονέκτημα είναι η απουσία ρεζέρβας, δεν ξέρω εάν μπαίνει με παραγγελία (από ό,τι έχω καταλάβει κάποιοι κατασκευαστές τις αφαιρούν από τις τυπικές εκδόσεις για να μειώνεται το βάρος και να πέφτουν οι εκπομπές ρύπων αλλά μπορεί να προστεθεί αν το ζητήσεις, κάποιοι άλλοι δεν έχουν καν δυνατότητα). Επίσης κρίσιμο, δεν ξέρω εάν η Ford δίνει 8 χρόνια εγγύηση, εάν ναι θα ήταν από τις πρώτες επιλογές μου στην κατηγορία...