ιδιαίτερα ευχάριστο ακόμα και στην βασική του έκδοση είναι το ανανεωμένο Civic, προσφέροντας άνεση και χωρίς να λέει όχι σε σπορτίφ ρυθμούς.
Στο δρόμο: Από τα πιο ευχάριστα οικογενειακά
103.888 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2020)
Το Honda Civic παραμένει ένα από τα πιο ευχάριστα και ικανά με σπορ αίσθηση αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κλάσης σήμερα, ενώ είναι και ένα από τα ελάχιστα που διαθέτει σε όλες τις εκδόσεις του άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Η ανάρτηση προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης και αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης παρά το σφιχτό της setup, ενώ αυτό προσθέτει πόντους στο σύνολο σε πιο σπορτίφ ρυθμούς. Σε τέτοιες καταστάσεις, το Civic συνεχίζει να εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ το γλυκό «δένει» με την παρεχόμενη αίσθηση στον οδηγό του.
Είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, χώρους, αξιοπιστία, κινητήρας, απόδοση, στήσιμο, οδηγική συμπεριφορά και φυσικά είναι ένα ξεχωριστό αμάξι σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα στην κατηγορία του. Απευθύνεται μόνο σε αυτούς που θέλουν κάτι ξεχωριστό και όχι συντηρητικό. Πάρε καλύτερα golf η audi a η skoda η Ford focous όπως έχει μάθει ο κλασικός ο Ελληνας.
πολύ καλό - πολύ καλά φρένα, τιμόνι, κρατήματα
μείον για μένα: κατανάλωση, το ότι η 2αρα δεν πιάνει τα 100 οπότε σε επαρχιακό δρόμο προσπέρασμα πρέπει να βάλεις και 3η - όπως παρατηρείται σε τεστ ντράιβ άλλης ιστοσελίδας
Είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, χώρους, αξιοπιστία, κινητήρας, απόδοση, στήσιμο, οδηγική συμπεριφορά και φυσικά είναι ένα ξεχωριστό αμάξι σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα στην κατηγορία του. Απευθύνεται μόνο σε αυτούς που θέλουν κάτι ξεχωριστό και όχι συντηρητικό. Πάρε καλύτερα golf η audi a η skoda η Ford focous όπως έχει μάθει ο κλασικός ο Ελληνας.
πολύ καλό - πολύ καλά φρένα, τιμόνι, κρατήματα μείον για μένα: κατανάλωση, το ότι η 2αρα δεν πιάνει τα 100 οπότε σε επαρχιακό δρόμο προσπέρασμα πρέπει να βάλεις και 3η - όπως παρατηρείται σε τεστ ντράιβ άλλης ιστοσελίδας