+ Ποιότητα κατασκευής, χώροι, οδική συμπεριφορά, οδηγική αίσθηση, κινητήρας - Ορατότητα προς τα πίσω, σκαλοπάτι χώρου αποσκευών, κατανάλωση υπό πίεση
Το ιαπωνικό μικρομεσαίο βελτιώθηκε στα σημεία και παραμένει ένα ιδιαίτερα πλήρες αυτοκίνητο στην κατηγορία με ξεχωριστή σχεδίαση, καλή ποιότητα κατασκευής, ιδιαίτερα ευχάριστη οδική συμπεριφορά και μεγάλους χώρους. Οι τιμές του δε, παρά τον καλύτερο εξοπλισμό και τη συνολική του αναβάθμιση, παραμένουν στα ίδια επίπεδα.
Είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, χώρους, αξιοπιστία, κινητήρας, απόδοση, στήσιμο, οδηγική συμπεριφορά και φυσικά είναι ένα ξεχωριστό αμάξι σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα στην κατηγορία του. Απευθύνεται μόνο σε αυτούς που θέλουν κάτι ξεχωριστό και όχι συντηρητικό. Πάρε καλύτερα golf η audi a η skoda η Ford focous όπως έχει μάθει ο κλασικός ο Ελληνας.
πολύ καλό - πολύ καλά φρένα, τιμόνι, κρατήματα
μείον για μένα: κατανάλωση, το ότι η 2αρα δεν πιάνει τα 100 οπότε σε επαρχιακό δρόμο προσπέρασμα πρέπει να βάλεις και 3η - όπως παρατηρείται σε τεστ ντράιβ άλλης ιστοσελίδας
Είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, χώρους, αξιοπιστία, κινητήρας, απόδοση, στήσιμο, οδηγική συμπεριφορά και φυσικά είναι ένα ξεχωριστό αμάξι σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα στην κατηγορία του. Απευθύνεται μόνο σε αυτούς που θέλουν κάτι ξεχωριστό και όχι συντηρητικό. Πάρε καλύτερα golf η audi a η skoda η Ford focous όπως έχει μάθει ο κλασικός ο Ελληνας.
πολύ καλό - πολύ καλά φρένα, τιμόνι, κρατήματα μείον για μένα: κατανάλωση, το ότι η 2αρα δεν πιάνει τα 100 οπότε σε επαρχιακό δρόμο προσπέρασμα πρέπει να βάλεις και 3η - όπως παρατηρείται σε τεστ ντράιβ άλλης ιστοσελίδας