ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Ο 1.000άρης κινητήρας VTEC Turbo του Civic είναι ικανός και πολιτισμένος παρά το αρχικό «κόμπιασμα» στις πολύ χαμηλές στροφές.

Κινητήρας: Ικανός & πολιτισμένος

103.886 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2020)

Το ανανεωμένο Civic δεν προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στα μηχανικά του μέρη και έτσι συνεχίζει να είναι διαθέσιμο σε 3 επιλογές αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης, στα 1,0 και 1,5 λτ. (και 2,0 λτ. στην έκδοση Type-R). 
Στην προκειμένη περίπτωση δοκιμάζουμε την μικρότερη έκδοση με τον ισχυρότερο 1.000άρη κινητήρα της αγοράς (σ.σ. στη μικρομεσαία κατηγορία), ο οποίος αποδίδει 126 ίππους (από 129 πριν την ανανέωση) και ανήκει στην οικογένεια κινητήρων «Earth Dream Technonlogies» της Honda.

Ο κινητήρας αυτός είναι 3κύλινδρος και ενσωματώνει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων στην εισαγωγή και εξαγωγή (Dual VTC). Στην πράξη παρουσιάζει μια ελαφρά υστέρηση σε πολύ χαμηλές στροφές λειτουργίας, ωστόσο αυτό αλλάζει όταν βρεθεί κοντά στις 2.000 σ.α.λ., ικανοποιώντας στο μέγιστο βαθμό με το τράβηγμά του και την ελαστικότητά του αλλά και το εύρος του. Οι επιδόσεις παρουσιάζονται βελτιωμένες ελαφρώς κυρίως όσων αφορά τις τιμές των ενδιάμεσων επιταχύνσεων, ενώ τέλος, η κατανάλωση παραμένει ίδια με την μέση τιμή της σε πραγματικές συνθήκες να ανέρχεται στα 7,7 λτ./100 χλμ.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL