Η Peugeot μετά το e-208 συνεχίζει την «ηλεκτρισμένη» επίθεση με την Plug-In Hybrid έκδοση του 3008, ενός μοντέλου που ξεχωρίζει και πάλι για την εμφάνιση, την ποιότητά του αλλά και την υψηλή τεχνολογία του ειδικότερα σε αυτή την high-tech έκδοση. Όπως και στις υπόλοιπες αντίστοιχες προτάσεις του ομίλου PSA, έτσι και το Peugeot 3008 Hybrid είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, αυτή με απόδοση 225 ίππων και κίνηση στους εμπρός τροχούς αλλά και την έκδοση που δοκιμάζουμε με απόδοση 300 ίππους και 4κίνηση. Αυτά μάλιστα είναι χαρακτηριστικά που δεν συναντώνται στην υπόλοιπη γκάμα του 3008, καθιστώντας την έκδοση Hybrid4 έτσι ως την κορυφαία έκδοση στην γκάμα του.
Εμφάνιση: Με τις λεπτομέρειες της GT-Line έκδοσης
Το Peugeot 3008 Hybrid4 συνδυάζεται αποκλειστικά με τις GT-Line και GT εκδόσεις του μοντέλου, με το αισθητικό του προφίλ έτσι να μην διαφέρει από τις αντίστοιχες εκδόσεις με τους υπόλοιπους κινητήρες. Σε αυτό το αισθητικό «πακέτο» κάθε 3008 προβάλλει έντονο σπορ χαρακτήρα, συνδυάζοντάς τον με εκλεπτυσμένα στοιχεία σε ένα απόλυτα κομψό σύνολο. Οι μοναδικές διαφορές σε αυτή την έκδοση εστιάζονται στα λογότυπα Hybrid4 στα φτερά και στην πόρτα του χώρου αποσκευών και μόνο οι υποψιασμένοι θα διαπιστώσουν τις 2 τάπες ανεφοδιασμού (για ρεύμα και βενζίνη).
Και αν έχει τεχνολογία πάνω του! πως λέμε την Άρτα κ τα Γιάννενα! Πόσο έχει βελτιωθεί η Peugeot σε όλους τους τομείς τα τελευταία χρόνια, κ κάνει τη ζωή δύσκολη σε Ιάπωνες, στο γνωστό ...γκρουπ!, λοιπούς Ευρωπαίους, και σε Κορεάτες. Οκ, όλοι θα σταθούμε στα 55k τιμή αγοράς, και στους σχεδόν 2 τόνους βάρος, όμως ξέρουμε ότι η τεχνολογία κοστίζει κ ....ζυγίζει!
Ο παράγων οικονομία δεν υπάρχει για την αγορά του, έχοντας δώσει 55 χιλ. Τα πολλά άλογα είναι εκει για το βάρος και όχι για τις επιδόσεις. Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι εδω, αλλά έχουν πολύ δρόμο να διανύσουν για την φόρτιση, την τιμή, την αυτονομία...
Και αν έχει τεχνολογία πάνω του! πως λέμε την Άρτα κ τα Γιάννενα! Πόσο έχει βελτιωθεί η Peugeot σε όλους τους τομείς τα τελευταία χρόνια, κ κάνει τη ζωή δύσκολη σε Ιάπωνες, στο γνωστό ...γκρουπ!, λοιπούς Ευρωπαίους, και σε Κορεάτες. Οκ, όλοι θα σταθούμε στα 55k τιμή αγοράς, και στους σχεδόν 2 τόνους βάρος, όμως ξέρουμε ότι η τεχνολογία κοστίζει κ ....ζυγίζει!
Ο παράγων οικονομία δεν υπάρχει για την αγορά του, έχοντας δώσει 55 χιλ. Τα πολλά άλογα είναι εκει για το βάρος και όχι για τις επιδόσεις. Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι εδω, αλλά έχουν πολύ δρόμο να διανύσουν για την φόρτιση, την τιμή, την αυτονομία...