Με τη χρήση και των δύο μονάδων ισχύος (θερμικός κινητήρας και ηλεκτρική ενέργεια) το Peugeot 3008 επιταχύνει δαιμονισμένα. Την ίδια στιγμή, η κατανάλωσή του σε μεικτές συνθήκες δεν ξεπερνά τα 6,0 λτ./100 χλμ.
Κινητήρας: Εξαιρετικές επιδόσεις και οικονομία, σε κερδίζει με την αίσθησή του
64.605 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2020)
Το Peugeot 3008 Hybrid4 χρησιμοποιεί τον κινητήρα τoυ 1,6 λίτρου PureTech με απόδοση 200 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με 2 ηλεκτρικά μοτέρ. To πρώτο αποδίδει 110 ίππους και είναι τοποθετημένο στον εμπρός άξονα, ενώ το δεύτερο βρίσκεται πίσω και αποδίδει 112 ίππους, με τη συνολική απόδοση του συνόλου να ανέρχεται στους 300 ίππους, ενώ η ροπή των 520 Nm είναι διαθέσιμη φυσικά από τις 0 σ.α.λ.. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν χαρακτηριστικά 4κίνησης στο Peugeot 3008 ενώ παρά το αυξημένο βάρος του, τόσο οι επιδόσεις αλλά κυρίως η αίσθηση τραβήγματος εντυπωσιάζουν. Με την χρήση αποκλειστικά της ηλεκτρικής του ενέργειας που αποθηκεύεται στις μπαταρίες των 13,2 kWh του, το Peugeot 3008 Hybrid4 μπορεί να διανύσει 59 χλμ. απόστασης. Ο οδηγός μάλιστα μπορεί να επιλέξει την ηλεκτρική ενέργεια αποκλειστικά για τη χρήση του μέσω των προγραμμάτων οδήγησης που διαθέτει. Σε κανονική χρήση το σύστημα χρησιμοποιεί σε χαμηλές ανάγκες φορτίου την ηλεκτρική ενέργεια και όταν χρειαστεί να επιταχύνει, επεμβαίνει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Στον ανοιχτό δρόμο αυτός έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο για την κίνηση αλλά και την «φόρτιση» των μπαταριών, κάτι που επιτυγχάνεται και με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση που διαθέτει. Με λίγα λόγια μπορεί κανείς να κινηθεί ηλεκτρικά στις καθημερινές του διαδρομές εντός πόλης, ενώ εκτός αναλαμβάνει ο θερμικός κινητήρας. Με τη χρήση και των δύο μονάδων ισχύος, η μεικτή κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες έτσι ανέρχεται στα 6,0 λτ./100 χλμ..
Όσον αφορά στην φόρτιση, αυτή με το καλώδιο φόρτισης για πρίζα τύπου Schuko (Type F) 1,8 kW / 8A που παρέχεται στον βασικό εξοπλισμό θα χρειαστεί για μια φόρτιση 8 ώρες. Με το προαιρετικό wallbox που αποτελεί και την ενδεδειγμένη διαδικασία, χρειάζεται λιγότερο από 4 ώρες με τον βασικό φορτιστή 3,7 kW, ή λιγότερο από 2 ώρες με τον προαιρετικό φορτιστή των 7,4 kW.
Και αν έχει τεχνολογία πάνω του! πως λέμε την Άρτα κ τα Γιάννενα! Πόσο έχει βελτιωθεί η Peugeot σε όλους τους τομείς τα τελευταία χρόνια, κ κάνει τη ζωή δύσκολη σε Ιάπωνες, στο γνωστό ...γκρουπ!, λοιπούς Ευρωπαίους, και σε Κορεάτες. Οκ, όλοι θα σταθούμε στα 55k τιμή αγοράς, και στους σχεδόν 2 τόνους βάρος, όμως ξέρουμε ότι η τεχνολογία κοστίζει κ ....ζυγίζει!
Ο παράγων οικονομία δεν υπάρχει για την αγορά του, έχοντας δώσει 55 χιλ. Τα πολλά άλογα είναι εκει για το βάρος και όχι για τις επιδόσεις. Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι εδω, αλλά έχουν πολύ δρόμο να διανύσουν για την φόρτιση, την τιμή, την αυτονομία...
Και αν έχει τεχνολογία πάνω του! πως λέμε την Άρτα κ τα Γιάννενα! Πόσο έχει βελτιωθεί η Peugeot σε όλους τους τομείς τα τελευταία χρόνια, κ κάνει τη ζωή δύσκολη σε Ιάπωνες, στο γνωστό ...γκρουπ!, λοιπούς Ευρωπαίους, και σε Κορεάτες. Οκ, όλοι θα σταθούμε στα 55k τιμή αγοράς, και στους σχεδόν 2 τόνους βάρος, όμως ξέρουμε ότι η τεχνολογία κοστίζει κ ....ζυγίζει!
Ο παράγων οικονομία δεν υπάρχει για την αγορά του, έχοντας δώσει 55 χιλ. Τα πολλά άλογα είναι εκει για το βάρος και όχι για τις επιδόσεις. Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι εδω, αλλά έχουν πολύ δρόμο να διανύσουν για την φόρτιση, την τιμή, την αυτονομία...