O εσωτερικός διάκοσμος του Peugeot 3008
Hybrid4 είναι και πάλι ιδιαίτερος και ευχάριστος, προάγοντας σε αυτή την έκδοση το ανεπτυγμένο του τεχνολογικό προφίλ.
Εσωτερικό: Ακόμα πιο high-tech, πάντα premium
64.606 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2020)
Το νέο Peugeot 3008 Hybrid4 και σε αυτή την έκδοση διακρίνεται για τον premium σε εικόνα και ποιότητα χαρακτήρα του εσωτερικού του, αλλά και τον high-tech αέρα του. Αυτός είναι μάλιστα και «ενισχυμένος» εδώ με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών να διαθέτει επιπλέον ενδείξεις για την λειτουργία του Plug-In Hybrid συστήματος καθώς και από άλλες λεπτομέρειες. Φυσικά η λογική σχεδίασης i-Cockpit, η οθόνη αφής 8 ιντσών και η πρακτικότητα παραμένουν και συμπληρώνουν με τη σειρά τους το ξεχωριστό εσωτερικό του 3008. Το ταμπλό χωρίζει τμηματικά κατά κάποιο τρόπο τον οδηγό με τον συνοδηγό μέσω του μεγάλου πάνελ ανάμεσα στα καθίσματα, το οποίο διακρίνεται για την όμορφη σχεδίασή του. Παρά την ηλεκτρική τεχνολογία του μάλιστα, το 3008 και σε αυτή την έκδοση διατηρεί τα ίδια και σε κάθε περίπτωση ικανοποιητικά επίπεδα χώρων τόσο για 4 ή 5 επιβάτες όσο και τις αποσκευές τους με τον όγκο για αυτές να έχει μειωθεί λόγω των μερών της υβριδικής του τεχνολογίας στα 395 λίτρα (από 520 λτ.).
Και αν έχει τεχνολογία πάνω του! πως λέμε την Άρτα κ τα Γιάννενα! Πόσο έχει βελτιωθεί η Peugeot σε όλους τους τομείς τα τελευταία χρόνια, κ κάνει τη ζωή δύσκολη σε Ιάπωνες, στο γνωστό ...γκρουπ!, λοιπούς Ευρωπαίους, και σε Κορεάτες. Οκ, όλοι θα σταθούμε στα 55k τιμή αγοράς, και στους σχεδόν 2 τόνους βάρος, όμως ξέρουμε ότι η τεχνολογία κοστίζει κ ....ζυγίζει!
Ο παράγων οικονομία δεν υπάρχει για την αγορά του, έχοντας δώσει 55 χιλ. Τα πολλά άλογα είναι εκει για το βάρος και όχι για τις επιδόσεις. Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι εδω, αλλά έχουν πολύ δρόμο να διανύσουν για την φόρτιση, την τιμή, την αυτονομία...
Και αν έχει τεχνολογία πάνω του! πως λέμε την Άρτα κ τα Γιάννενα! Πόσο έχει βελτιωθεί η Peugeot σε όλους τους τομείς τα τελευταία χρόνια, κ κάνει τη ζωή δύσκολη σε Ιάπωνες, στο γνωστό ...γκρουπ!, λοιπούς Ευρωπαίους, και σε Κορεάτες. Οκ, όλοι θα σταθούμε στα 55k τιμή αγοράς, και στους σχεδόν 2 τόνους βάρος, όμως ξέρουμε ότι η τεχνολογία κοστίζει κ ....ζυγίζει!
Ο παράγων οικονομία δεν υπάρχει για την αγορά του, έχοντας δώσει 55 χιλ. Τα πολλά άλογα είναι εκει για το βάρος και όχι για τις επιδόσεις. Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι εδω, αλλά έχουν πολύ δρόμο να διανύσουν για την φόρτιση, την τιμή, την αυτονομία...