To Gumbert Nathalie γίνεται το πρώτο μοντέλο που κινείται με κυψέλες υδρογόνου και μεθανόλη.
Ένα χρόνο μετά το ντεμπούτο του στην περσινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης , το Gumbert Nathalie κάνει το ντεμπούτο του σε έκδοση παραγωγής κάτω από την έκδοση First Edition και γράφει ιστορία ως το πρώτο μοντέλο που κινείται από κυψέλες υδρογόνου και μεθανόλη.
Σε σχέση με το πρωτότυπο, το Nathalie First Edition διαφοροποιείται καθώς οι πόρτες του ανοίγουν προς τα πάνω σαν την LaFerrari ενώ η σχεδίασή του έχει γίνει ελαφρώς πιο σπορ και αιχμηρή και οι διαστάσεις του έχουν αυξηθεί «στα σωστά σημεία». Ακόμα, αν και το στο πρωτότυπο γινόταν εκτενής χρήση ανθρακονήματος, το μοντέλο παραγωγής χρησιμοποιεί άλλου είδους ελαφριά υλικά για το 50% της συνολικής κατασκευής του.
Το κινητήριο σύνολο αποτελείται από κυψέλες υδρογόνου χωρητικότητας 15 kW που με την βοήθεια μεθανόλης παράγουν υδρογόνο πριν μετατραπεί αυτό σε ηλεκτρική ενέργεια. Συνολικά, η συνολική χωρητικότητα του συστήματος είναι 178 kWh ενώ η ισχύς που παράγεται θα είναι 544 άλογα. Ο χρόνος ανεφοδιασμού του ρεζερβουάρ μεθανόλης απαιτεί τρία λεπτά με την Gumpert Aiways να ισχυρίζεται πως το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιήσει απλή μεθανόλη που κυκλοφορεί στην αγορά. Η συνολική αυτονομία του αυτοκινήτου μπορεί να φτάσει τα 820 χιλιόμετρα.
Από στάση έως τα 100χλμ./ώρα, το Nathalie χρειάζεται μόνο 2,5 δευτερόλεπτα με την μέγιστη τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 300 χλμ./ώρα. Δύο αυτόματα κιβώτια δύο ταχυτήτων συνεργάζονται μεταξύ τους αρμονικά και στέλνουν την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Η παραγωγή θα περιοριστεί στα 500 αυτοκίνητα με τις τιμές να ξεκινούν από τις 407.000 ευρώ.
Μπράβο τους και να το "δούμε" περισσότερο, συνολικά ως όχημα...