Η Bosch ισχυρίζεται ότι μπορεί να μειώσει δραματικά τους ρύπους NOx ώστε να ικανοποιούν ακόμα και τις μελλοντικές, αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, με υπάρχουσες τεχνολογίες. Ας δούμε περί τίνος πρόκειται.
Η γενική πεποίθηση που υπάρχει τελευταία για τους diesel είναι ότι αυτοί πνέουν τα λοίσθια. Ο βασικός λόγος είναι ότι οι ρύποι NOx που εκπέμπουν είναι πολύ δύσκολα αντιμετωπίσιμοι, ένα θέμα που δεν αντιμετωπίζουν οι αντίστοιχοι βενζίνης. Η Bosch παρόλα αυτά ισχυρίζεται πως έχει τη λύση.
Όπως έχουμε πολλές φορές αναφέρει στο autotriti.gr, το τέλος των θερμικών μηχανών και η πλήρης επικράτηση των αντίστοιχων ηλεκτρικών στην αυτοκίνηση, δεν είναι μακριά. Η ίδια η Bosch το αναγνωρίζει αυτό, απλώς πιστεύει ότι μέχρι να πάμε εκεί, μπορούμε να εξακολουθήσουμε να έχουμε και κινητήρες diesel εκτός από τους κινητήρες βενζίνης. Πρόσφατα λοιπόν, ανακοίνωσε μια νέα τεχνολογία που έρχεται ως «σωτηρία» για το μέλλον των diesel κινητήρων που έχει ξεσπάσει από το dieselgate και ύστερα σε όλη την Ευρώπη, αφού υπόσχεται την δραστική μείωση των εκπομπών NOx οι οποίοι αποτελούν το θεμελιώδες πρόβλημα με τους diesel καθώς αντιμετωπίζονται δύσκολα λόγω της εγγενούς λειτουργίας τους.
Ας δούμε λοιπόν, τι υπόσχεται η εταιρεία, πως το έχει καταφέρει, αν αυτή η τεχνολογία θα κοστίσει πολύ για τον καταναλωτή και από πότε θα μπορέσει να εφαρμόζεται στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Πολύ θρασος η Bosch και γενικά οι Γερμανοί.. Μάλλον με κανένα παράνομο λογισμικό θα μειώσει τους ρύπους η Bosch όπως είχε κάνει στο Vw group με το σκάνδαλο dieselgate
Πολύ θρασος η Bosch και γενικά οι Γερμανοί.. Μάλλον με κανένα παράνομο λογισμικό θα μειώσει τους ρύπους η Bosch όπως είχε κάνει στο Vw group με το σκάνδαλο dieselgate