Η Bosch αναφέρει ότι θα χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου να μειώσει τους ρύπους όχι μόνο στους diesel αλλά και στους κινητήρες βενζίνης.

    Τεχνητή νοημοσύνη

    23.098 Επισκέψεις στο άρθρο

    Η Bosch αναφέρει ότι θα χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου να μειώσει τους ρύπους όχι μόνο στους diesel αλλά και στους κινητήρες βενζίνης. Δεν έχει ξεκαθαρίσει με ποιον τρόπο θα το επιτύχει αυτό, αλλά εικάζουμε μέσω τεχνικών deep learning σε πανίσχυρα υπολογιστικά συστήματα προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα. Ωστόσο, επί του παρόντος, η λύση για τους diesel σύμφωνα με την Bosch, είναι η έξυπνη διαχείριση της θερμοκρασίας των καυσαερίων ώστε να παραμένουν όσο το δυνατόν περισσότερο σε θερμοκρασία άνω των 200ο C. Για να καταστεί εφικτό αυτό θα χρειαστεί επανασχεδιασμός του turbo και διαφοροποιημένη διαχείριση των παραμέτρων της ανακυκλοφορίας των καυσαερίων.

    Σε τεστ επί πραγματικών συνθηκών και αυτοκινήτου που πραγματοποίησε η Bosch, η τεχνοτροπία της επέτρεψε ώστε το αυτοκίνητο να παρουσιάζει εκπομπές NOx από 13-40 mg/km στο δυσμενέστερο σενάριο κίνησης πόλης. Αυτές οι εκπομπές είναι πολύ κάτω από τα τωρινά όρια που είναι 168, αλλά και από αυτά που θα ισχύσουν από το 2020 που θα είναι 120.

    Τα πιο σημαντικά σημεία ίσως της τεχνολογίας της Bosch, είναι ότι θα χρησιμοποιεί τα τρέχοντα συστήματα που ήδη διαθέτουν οι κινητήρες πετρελαίου χωρίς απαίτηση για νέο hardware και άρα χωρίς επιπλέον κόστος, αλλά επιπλέον αυτή η τεχνική λύση δεν θα επηρεάζει την κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα. Τα προκαταρκτικά αποτελέσματα δείχνουν υποσχόμενα. Αυτό που απομένει να δούμε είναι αν η προσπάθεια της Bosch είναι «πολύ λίγη, πολύ αργά» ή αν θα καταφέρει να δώσει μια παράταση ζωής στους κινητήρες πετρελαίου.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    home pro
    ETRANSIT VS ESPRINTER