Aν και η Mercedes έχει ήδη αποκαλύψει πως η παρουσίαση της νέας γενιάς θα γίνει στις 23 Φεβρουαρίου, η μάρκα έδωσε την ευκαιρία σε κάποιους Youtuber να μπουν μέσα στα πρωτότυπα που έχει αναπτύξει για τις δοκιμές της, ώστε να πάρουν μια γεύση για το πώς θα μοιάζει το αυτοκίνητο.
Όσον αφορά στο εσωτερικό, όπου θα γίνουν και οι μεγαλύτερες αλλαγές, η νέα C-Class θα δανειστεί τη μεγάλη κάθετη οθόνη για το σύστημα infotainment και θα τοποθετηθεί και αυτή στη μέση την κεντρικής κονσόλας, έχοντας από πάνω της τους αεραγωγούς. Επίσης, όπως και στην S-Class, η οθόνη δεν θα υποστηρίζει μόνο το σύστημα πλοήγησης και το σύστημα ψυχαγωγίας αλλά, όπως φαίνεται, από εκεί θα ελέγχεται και θα προσαρμόζεται και το σύστημα κλιματισμού. Αυτό που δεν ξεκαθαριστεί ακόμη είναι εάν η οθόνη αυτή θα προσφέρεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις ή θα αφορά μόνο τα πιο πλούσια εξοπλιστικά επίπεδα της C-Class.
To μοντέλο θα έχει σημαντικές επιρροές στην εμφάνισή του από την ολοκαίνουρια S-Class ενώ μεγαλύτερο κατά πάσα πιθανότητα θα είναι το μήκος και το μεταξόνιο του αυτοκινήτου, γεγονός που θα προσφέρει περισσότερους χώρους στους πίσω επιβάτες αλλά και πιο ευρύχωρο πορτ-μπαγκάζ.
Η C-Clas σεντάν πιθανότατα θα παρουσιαστεί πρώτη, με την wagon έκδοση να την ακολουθεί λίγους μήνες αργότερα. Φυσικά, η AMG θα φροντίσει για τις υψηλών επιδόσεων εκδόσεις του μοντέλου.
....Η αποθεωση της υπερβολης, και κακογουστια που βγαζει ματι. Ασε που η κεντρικη οθονη αφης ειναι παρα πολυ χαμηλα και ο οδηγος θα πρεπει να σκυψει υπερβολικα για να δει, με αποτελεσμα να χανει την οπτικη επαφη με τον δρομο. Δηλαδη ο,τι πρεπει για να τρακαρεις. Ειναι πολυ πιο επικινδυνο απο να μιλαει ο οδηγος στο κινητο, και απορω πως το επιτρεπουν.
Νομίζω ότι ένα επιτραπέζιο σταθερό θα ταίριαζε καλύτερα άσε δε που έχει και μεγαλύτερη χωρητικότητα...πάει χάθηκε το θέμα αυτοκίνητο αυτοκίνηση ουδέτερα θηλυκά ουσιαστικά χαμός..
....Η αποθεωση της υπερβολης, και κακογουστια που βγαζει ματι. Ασε που η κεντρικη οθονη αφης ειναι παρα πολυ χαμηλα και ο οδηγος θα πρεπει να σκυψει υπερβολικα για να δει, με αποτελεσμα να χανει την οπτικη επαφη με τον δρομο. Δηλαδη ο,τι πρεπει για να τρακαρεις. Ειναι πολυ πιο επικινδυνο απο να μιλαει ο οδηγος στο κινητο, και απορω πως το επιτρεπουν.
Νομίζω ότι ένα επιτραπέζιο σταθερό θα ταίριαζε καλύτερα άσε δε που έχει και μεγαλύτερη χωρητικότητα...πάει χάθηκε το θέμα αυτοκίνητο αυτοκίνηση ουδέτερα θηλυκά ουσιαστικά χαμός..
σχεδιαστικό αίσχος!