Τα ηλεκτρικά με κυψέλες υδρογόνου, σύμφωνα με την Hyundai, θα είναι το επόμενο βήμα των εταιρειών στην προσπάθειά τους να μειώσουν και άλλο τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων τους.
Η τεχνολογία κυψελών υδρογόνου θα είναι ζωτικής σημασίας για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων στην προσπάθειά τους να επιτύχουν ακόμα μικρότερες εκπομπές ρύπων, σύμφωνα με τον επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης της Hyundai, κ. Albert Biermann.
Παρόλο που πρόσφατα υπήρξε μεγάλη ώθηση στην κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, παρατηρείται αύξηση του ενδιαφέροντος για την τεχνολογία με κυψέλες υδρογόνου. Η Hyundai έχει επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτής, όπως αποδεικνύεται από το νέο Νexo. Η Mercedes-Benz, η BMW και η Audi έχουν επίσης αυξήσει τις επενδύσεις τους στην συγκεκριμένη τεχνολογία, ενώ η Toyota αποκάλυψε πρόσφατα τη δεύτερη γενιά του Mirai.
Μιλώντας για τις νέες προκλήσεις που παρουσιάζονται στη Διάσκεψη Κορυφής για τις Επιλογές Καυσίμων και την Έξυπνη Κινητικότητα στο Τελ Αβίβ του Ισραήλ, ο Biermann δήλωσε: «Είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι η επίτευξη των στόχων για το 2050 είναι αδύνατη χωρίς τις κυψέλες υδρογόνου. Ξεκινήσαμε την ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτής πριν από 20 χρόνια και δεν έχουμε σταματήσει από τότε.»
Ο Biermann, ο οποίος προήχθη πρόσφατα για να γίνει ο πρόεδρος της Έρευνας και Ανάπτυξης του Hyundai Motor Group, υπογράμμισε ότι η εταιρεία προσφέρει σήμερα ήπια υβριδικά, υβριδικά, plug-in υβριδικά, αμιγώς ηλεκτρικά και οχήματα με κυψέλες υδρογόνου. Ο ίδιος πρόσθεσε: «Αυτές οι τεχνολογίες θα συνυπάρχουν για αρκετό καιρό, και είναι δύσκολο να πούμε τώρα ποια από τις τεχνολογίες αυτές θα είναι καλύτερη λύση».