Όμορφος και νεανικός είναι ο διάκοσμος στο πρακτικό εσωτερικό του Kona. Ικανοποιητική κρίνεται η ποιότητα κατασκευής, παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών μερών.
Από 23.590 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό
182.325 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2020)
Η τιμή του λοιπόν έχει διαμορφωθεί από 23.590 ευρώ στην έκδοση Premium, η οποία διαθέτει αρκετά πλούσιο εξοπλισμό, που συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας, όλες τις σημαντικές ηλεκτρικές ανέσεις και ευκολίες, καθώς και σύγχρονο σύστημα πολυμέσων με οθόνη έγχρωμη αφής 7 ιντσών. Παράλληλα διαθέτει και εργοστασιακές εγγυήσεις, από τις καλύτερες της αγοράς, με 5 χρόνια για τα μηχανικά μέρη και 8 για την μπαταρία, χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.
Με νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα χαμηλού επιτοκίου
Το Κona Hybrid διατίθεται με προνομιακό επιτόκιο 3,9% (+0,6% εισφορά), ελάχιστη προκαταβολή 25% και μεγάλη περίοδο αποπληρωμής έως και 84 μήνες. Ενδεικτικά οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν το Kona Hybrid με 7.077 ευρώ προκαταβολή και μηνιαία δόση μόλις 229 ευρώ. Με το επιτόκιο 3,9%, το όφελος για τον πελάτη μπορεί να υπερβαίνει τα 3.300 ευρώ σε σύγκριση με τα επιτόκια χρηματοδότησης που ισχύουν για την αγορά αυτοκινήτου.
C-hr 1ο γέμισμα 700χλ. μέχρι να το μάθω η κατανάλωση από 6,5 πήγε στο 5,3. 2ο Γέμισμα υπολογίζει 850χλ. Έχω κάνει 210 χλ σε μικτό κύκλο. Δείχνει υπόλοιπο 652 χλ με κατανάλωση στο 5- 4,9 πλέων.
Απαιτούνται κάποιοι κύκλοι φόρτισης αποφόρτισης για να βελτιωθεί η απόδοση του αυτοκινήτου.
Αν έχεις βαρύ πόδι θα κάψεις όσο ένα συμβατικό 1600. Υπολογίζω 40% οικονομία στην πόλη.
Ένα πρόβλημα που έχω είναι ότι είναι αθόρυβο και πολλές φορές δεν το ακούνε οι πεζοί :>
Το kona καλό αλλά εμπειρία στην συγκεκριμένη κατηγορία έχει ένας ... χτυπάει και άσχημα η 18' ζάντα με τέλη κυκλοφορίας ... από την άλλη θα το πληρώσεις στην πρώτη αλλαγή ελαστικών... οκ.
Έχοντας ένα toyota corolla sedan 1,8 hybrid έχω να σχολιάσω πως η επιδόσεις του εν λόγω αυτοκινήτου είναι μετριοτατες! Πραγματική κατανάλωση έχω περίπου στα 3,7-4,2λ/100χλμ!! Και αυτονομία με 43 λίτρα ρεζερβουάρ να ξεπερνάει τα 1000χλμ! Αυτή είναι οικονομία! Υπάρχουν λοιπόν σαυτα τα χρήματα καλύτερες επιλογές κατά τη γνώμη μου!
!!! με το 1600άρι συμβατικής τεχνολογίας με βενζίνη ιχ που έχω, με γεμάτο το ρεζερβουάρ (55λίτρα) "έγραψα" με 4 άτομα, αποσκευές, το clima σε λειτουργία συνεχώς, 620 χλμ πριν ανάψει το λαμπάκι με 90 χλμ υπόλοιπο, σύνολο 710. Με νορμάλ οδήγηση, χωρίς έξτρα βάρος τα 800 άνετα τα έχω δει 14 χρόνια που το έχω. Τι το θαυμαστό διαπιστώσατε; Είπαμε, το πρώτο στην οικονομία είναι ο οδηγός.
Απάντηση: Υπάρχει μια διαφορά 17 λίτρων στο τεπόζιτο και βέβαια στην ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, ειναι αξιοθαύμαστες διαφορές η αλήθεια είναι, ειδικά για όσους "γράφουν" πολλά χλμ. εντός πόλης!
Αλήθεια δεν μπορώ να κατανοήσω το άρθρο. Δεν είναι καινοτομία τα 790 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα με ένα υβριδικό αυτοκίνητο. Αν είχε πάνω από 1200 χιλιόμετρα να το συζητήσουμε αλλά τώρα το άρθρο μου παραπέμπει σε διαφήμιση της Hyundai.
Κάτοχος Toyota Corolla 1.4 D4D του 2016. 1100 χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο με ένα γέμισμα. 850-900 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες. Και βέβαια χαμηλότερη τιμή λόγω Diesel.
Ναι, ειναι πιο οικονομικά και έχουν μεγαλύτερη αυτονομία τα υβριδικά αλλά δυστυχώς δεν έχουν φθάσει την αυτονομία και οικονομία άλλων παλαιότερων αυτοκινήτων.
Από 23.590 για κατανάλωση 6 λίτρα..Μπα...λέω να κρατήσω τον 1.0 boosterjet του baleno, Θεσσαλονίκη - Αθήνα - Πάτρα - Γιάννενα - Θεσσαλονίκη 5.5 με 3 άτομα αποσκευές κ κλίμα. Σαφώς κ υπάρχουν πολύ καλύτερες προτάσεις σε αυτά τα χρήματα
Να μας πει κάποιος ειλικρινά που έχει υβριδικό ταξίδι με 130-140 χλμ πόσο καίει γιατί δεν νομίζω να καίει λιγότερο από ένα μικρομεσαίο diesel όπως παράδειγμα το citroen cactus που σε αυτές τις ταχύτητες καίει 5lt/100 !!
C-hr 1ο γέμισμα 700χλ. μέχρι να το μάθω η κατανάλωση από 6,5 πήγε στο 5,3. 2ο Γέμισμα υπολογίζει 850χλ. Έχω κάνει 210 χλ σε μικτό κύκλο. Δείχνει υπόλοιπο 652 χλ με κατανάλωση στο 5- 4,9 πλέων. Απαιτούνται κάποιοι κύκλοι φόρτισης αποφόρτισης για να βελτιωθεί η απόδοση του αυτοκινήτου. Αν έχεις βαρύ πόδι θα κάψεις όσο ένα συμβατικό 1600. Υπολογίζω 40% οικονομία στην πόλη. Ένα πρόβλημα που έχω είναι ότι είναι αθόρυβο και πολλές φορές δεν το ακούνε οι πεζοί :> Το kona καλό αλλά εμπειρία στην συγκεκριμένη κατηγορία έχει ένας ... χτυπάει και άσχημα η 18' ζάντα με τέλη κυκλοφορίας ... από την άλλη θα το πληρώσεις στην πρώτη αλλαγή ελαστικών... οκ.
Έχοντας ένα toyota corolla sedan 1,8 hybrid έχω να σχολιάσω πως η επιδόσεις του εν λόγω αυτοκινήτου είναι μετριοτατες! Πραγματική κατανάλωση έχω περίπου στα 3,7-4,2λ/100χλμ!! Και αυτονομία με 43 λίτρα ρεζερβουάρ να ξεπερνάει τα 1000χλμ! Αυτή είναι οικονομία! Υπάρχουν λοιπόν σαυτα τα χρήματα καλύτερες επιλογές κατά τη γνώμη μου!
!!! με το 1600άρι συμβατικής τεχνολογίας με βενζίνη ιχ που έχω, με γεμάτο το ρεζερβουάρ (55λίτρα) "έγραψα" με 4 άτομα, αποσκευές, το clima σε λειτουργία συνεχώς, 620 χλμ πριν ανάψει το λαμπάκι με 90 χλμ υπόλοιπο, σύνολο 710. Με νορμάλ οδήγηση, χωρίς έξτρα βάρος τα 800 άνετα τα έχω δει 14 χρόνια που το έχω. Τι το θαυμαστό διαπιστώσατε; Είπαμε, το πρώτο στην οικονομία είναι ο οδηγός.
Απάντηση: Υπάρχει μια διαφορά 17 λίτρων στο τεπόζιτο και βέβαια στην ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, ειναι αξιοθαύμαστες διαφορές η αλήθεια είναι, ειδικά για όσους "γράφουν" πολλά χλμ. εντός πόλης!
Εγω έχω το TOYOTA YARIS HYBRID, μοντέλο 11/18 και δεν το αλλάζω με τίποτα. Ανετο, ευκολοδήγητο και οικονομικότατο.
Η τεχνολογια ωραια. Την φοβερη καταναλωση δεν καταλαβαινω που ειναι. Εχω Skoda diesel 1.4 και 6,5 καταναλωση δεν κανει ουτε μες στην πολη....
Για τον μεσο οδηγο δεν αξιζει ; Σε ποσα χρονια θα αποσβεσει το επιπλεον κοστος το υβριδικο σε σχεση με το 1000ρι συμβατικο KONA βενζινης ;
Αλήθεια δεν μπορώ να κατανοήσω το άρθρο. Δεν είναι καινοτομία τα 790 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα με ένα υβριδικό αυτοκίνητο. Αν είχε πάνω από 1200 χιλιόμετρα να το συζητήσουμε αλλά τώρα το άρθρο μου παραπέμπει σε διαφήμιση της Hyundai. Κάτοχος Toyota Corolla 1.4 D4D του 2016. 1100 χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο με ένα γέμισμα. 850-900 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες. Και βέβαια χαμηλότερη τιμή λόγω Diesel. Ναι, ειναι πιο οικονομικά και έχουν μεγαλύτερη αυτονομία τα υβριδικά αλλά δυστυχώς δεν έχουν φθάσει την αυτονομία και οικονομία άλλων παλαιότερων αυτοκινήτων.
Έχω το fiat 500l.1,3.μεσα στην πόλη έχει κατανάλωση 5,9.
Από 23.590 για κατανάλωση 6 λίτρα..Μπα...λέω να κρατήσω τον 1.0 boosterjet του baleno, Θεσσαλονίκη - Αθήνα - Πάτρα - Γιάννενα - Θεσσαλονίκη 5.5 με 3 άτομα αποσκευές κ κλίμα. Σαφώς κ υπάρχουν πολύ καλύτερες προτάσεις σε αυτά τα χρήματα
Να μας πει κάποιος ειλικρινά που έχει υβριδικό ταξίδι με 130-140 χλμ πόσο καίει γιατί δεν νομίζω να καίει λιγότερο από ένα μικρομεσαίο diesel όπως παράδειγμα το citroen cactus που σε αυτές τις ταχύτητες καίει 5lt/100 !!