Το υβριδικό Hyundai Kona αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων 105 ίππων, και έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων.
Κινητήρας: Παράλληλο υβριδικό σύστημα 141 ίππων
182.327 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2020)
Το υβριδικό Hyundai Kona αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων GDI απόδοσης 105 ίππων, που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων. Αυτοί συνεργάζονται με την υποστήριξη μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου που έχει χωρητικότητα 1,56 kWh, με τη συνδυαστική απόδοση του συστήματος να ανέρχεται στους 141 ίππους με ροπή 256 Nm.
Ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, το υβριδικό σύστημα κίνησης χρησιμοποιεί άλλοτε το συμβατικό κινητήρα και άλλοτε τον ηλεκτροκινητήρα ή σε μερικές φορές και τους δύο ταυτόχρονα. Έτσι το ηλεκτρικό υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα όποτε χρειαστεί επιπλέον δύναμη και ο δεύτερος να αναλαμβάνει τη φόρτιση της μπαταρίας. Σε αστικές συνθήκες, όπως και στα υπόλοιπα υβριδικά συστήματα, το Kona εξασφαλίζει περιορισμένη χρήση του βενζινοκινητήρα. Επιπλέον, με τη βοήθεια του συστήματος ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης, ο ηλεκτροκινητήρας συνδράμει στην επιβράδυνση του αυτοκινήτου, φορτίζοντας τη μπαταρία.
C-hr 1ο γέμισμα 700χλ. μέχρι να το μάθω η κατανάλωση από 6,5 πήγε στο 5,3. 2ο Γέμισμα υπολογίζει 850χλ. Έχω κάνει 210 χλ σε μικτό κύκλο. Δείχνει υπόλοιπο 652 χλ με κατανάλωση στο 5- 4,9 πλέων.
Απαιτούνται κάποιοι κύκλοι φόρτισης αποφόρτισης για να βελτιωθεί η απόδοση του αυτοκινήτου.
Αν έχεις βαρύ πόδι θα κάψεις όσο ένα συμβατικό 1600. Υπολογίζω 40% οικονομία στην πόλη.
Ένα πρόβλημα που έχω είναι ότι είναι αθόρυβο και πολλές φορές δεν το ακούνε οι πεζοί :>
Το kona καλό αλλά εμπειρία στην συγκεκριμένη κατηγορία έχει ένας ... χτυπάει και άσχημα η 18' ζάντα με τέλη κυκλοφορίας ... από την άλλη θα το πληρώσεις στην πρώτη αλλαγή ελαστικών... οκ.
Έχοντας ένα toyota corolla sedan 1,8 hybrid έχω να σχολιάσω πως η επιδόσεις του εν λόγω αυτοκινήτου είναι μετριοτατες! Πραγματική κατανάλωση έχω περίπου στα 3,7-4,2λ/100χλμ!! Και αυτονομία με 43 λίτρα ρεζερβουάρ να ξεπερνάει τα 1000χλμ! Αυτή είναι οικονομία! Υπάρχουν λοιπόν σαυτα τα χρήματα καλύτερες επιλογές κατά τη γνώμη μου!
!!! με το 1600άρι συμβατικής τεχνολογίας με βενζίνη ιχ που έχω, με γεμάτο το ρεζερβουάρ (55λίτρα) "έγραψα" με 4 άτομα, αποσκευές, το clima σε λειτουργία συνεχώς, 620 χλμ πριν ανάψει το λαμπάκι με 90 χλμ υπόλοιπο, σύνολο 710. Με νορμάλ οδήγηση, χωρίς έξτρα βάρος τα 800 άνετα τα έχω δει 14 χρόνια που το έχω. Τι το θαυμαστό διαπιστώσατε; Είπαμε, το πρώτο στην οικονομία είναι ο οδηγός.
Απάντηση: Υπάρχει μια διαφορά 17 λίτρων στο τεπόζιτο και βέβαια στην ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, ειναι αξιοθαύμαστες διαφορές η αλήθεια είναι, ειδικά για όσους "γράφουν" πολλά χλμ. εντός πόλης!
Αλήθεια δεν μπορώ να κατανοήσω το άρθρο. Δεν είναι καινοτομία τα 790 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα με ένα υβριδικό αυτοκίνητο. Αν είχε πάνω από 1200 χιλιόμετρα να το συζητήσουμε αλλά τώρα το άρθρο μου παραπέμπει σε διαφήμιση της Hyundai.
Κάτοχος Toyota Corolla 1.4 D4D του 2016. 1100 χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο με ένα γέμισμα. 850-900 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες. Και βέβαια χαμηλότερη τιμή λόγω Diesel.
Ναι, ειναι πιο οικονομικά και έχουν μεγαλύτερη αυτονομία τα υβριδικά αλλά δυστυχώς δεν έχουν φθάσει την αυτονομία και οικονομία άλλων παλαιότερων αυτοκινήτων.
Από 23.590 για κατανάλωση 6 λίτρα..Μπα...λέω να κρατήσω τον 1.0 boosterjet του baleno, Θεσσαλονίκη - Αθήνα - Πάτρα - Γιάννενα - Θεσσαλονίκη 5.5 με 3 άτομα αποσκευές κ κλίμα. Σαφώς κ υπάρχουν πολύ καλύτερες προτάσεις σε αυτά τα χρήματα
Να μας πει κάποιος ειλικρινά που έχει υβριδικό ταξίδι με 130-140 χλμ πόσο καίει γιατί δεν νομίζω να καίει λιγότερο από ένα μικρομεσαίο diesel όπως παράδειγμα το citroen cactus που σε αυτές τις ταχύτητες καίει 5lt/100 !!
C-hr 1ο γέμισμα 700χλ. μέχρι να το μάθω η κατανάλωση από 6,5 πήγε στο 5,3. 2ο Γέμισμα υπολογίζει 850χλ. Έχω κάνει 210 χλ σε μικτό κύκλο. Δείχνει υπόλοιπο 652 χλ με κατανάλωση στο 5- 4,9 πλέων. Απαιτούνται κάποιοι κύκλοι φόρτισης αποφόρτισης για να βελτιωθεί η απόδοση του αυτοκινήτου. Αν έχεις βαρύ πόδι θα κάψεις όσο ένα συμβατικό 1600. Υπολογίζω 40% οικονομία στην πόλη. Ένα πρόβλημα που έχω είναι ότι είναι αθόρυβο και πολλές φορές δεν το ακούνε οι πεζοί :> Το kona καλό αλλά εμπειρία στην συγκεκριμένη κατηγορία έχει ένας ... χτυπάει και άσχημα η 18' ζάντα με τέλη κυκλοφορίας ... από την άλλη θα το πληρώσεις στην πρώτη αλλαγή ελαστικών... οκ.
Έχοντας ένα toyota corolla sedan 1,8 hybrid έχω να σχολιάσω πως η επιδόσεις του εν λόγω αυτοκινήτου είναι μετριοτατες! Πραγματική κατανάλωση έχω περίπου στα 3,7-4,2λ/100χλμ!! Και αυτονομία με 43 λίτρα ρεζερβουάρ να ξεπερνάει τα 1000χλμ! Αυτή είναι οικονομία! Υπάρχουν λοιπόν σαυτα τα χρήματα καλύτερες επιλογές κατά τη γνώμη μου!
!!! με το 1600άρι συμβατικής τεχνολογίας με βενζίνη ιχ που έχω, με γεμάτο το ρεζερβουάρ (55λίτρα) "έγραψα" με 4 άτομα, αποσκευές, το clima σε λειτουργία συνεχώς, 620 χλμ πριν ανάψει το λαμπάκι με 90 χλμ υπόλοιπο, σύνολο 710. Με νορμάλ οδήγηση, χωρίς έξτρα βάρος τα 800 άνετα τα έχω δει 14 χρόνια που το έχω. Τι το θαυμαστό διαπιστώσατε; Είπαμε, το πρώτο στην οικονομία είναι ο οδηγός.
Απάντηση: Υπάρχει μια διαφορά 17 λίτρων στο τεπόζιτο και βέβαια στην ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, ειναι αξιοθαύμαστες διαφορές η αλήθεια είναι, ειδικά για όσους "γράφουν" πολλά χλμ. εντός πόλης!
Εγω έχω το TOYOTA YARIS HYBRID, μοντέλο 11/18 και δεν το αλλάζω με τίποτα. Ανετο, ευκολοδήγητο και οικονομικότατο.
Η τεχνολογια ωραια. Την φοβερη καταναλωση δεν καταλαβαινω που ειναι. Εχω Skoda diesel 1.4 και 6,5 καταναλωση δεν κανει ουτε μες στην πολη....
Για τον μεσο οδηγο δεν αξιζει ; Σε ποσα χρονια θα αποσβεσει το επιπλεον κοστος το υβριδικο σε σχεση με το 1000ρι συμβατικο KONA βενζινης ;
Αλήθεια δεν μπορώ να κατανοήσω το άρθρο. Δεν είναι καινοτομία τα 790 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα με ένα υβριδικό αυτοκίνητο. Αν είχε πάνω από 1200 χιλιόμετρα να το συζητήσουμε αλλά τώρα το άρθρο μου παραπέμπει σε διαφήμιση της Hyundai. Κάτοχος Toyota Corolla 1.4 D4D του 2016. 1100 χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο με ένα γέμισμα. 850-900 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες. Και βέβαια χαμηλότερη τιμή λόγω Diesel. Ναι, ειναι πιο οικονομικά και έχουν μεγαλύτερη αυτονομία τα υβριδικά αλλά δυστυχώς δεν έχουν φθάσει την αυτονομία και οικονομία άλλων παλαιότερων αυτοκινήτων.
Έχω το fiat 500l.1,3.μεσα στην πόλη έχει κατανάλωση 5,9.
Από 23.590 για κατανάλωση 6 λίτρα..Μπα...λέω να κρατήσω τον 1.0 boosterjet του baleno, Θεσσαλονίκη - Αθήνα - Πάτρα - Γιάννενα - Θεσσαλονίκη 5.5 με 3 άτομα αποσκευές κ κλίμα. Σαφώς κ υπάρχουν πολύ καλύτερες προτάσεις σε αυτά τα χρήματα
Να μας πει κάποιος ειλικρινά που έχει υβριδικό ταξίδι με 130-140 χλμ πόσο καίει γιατί δεν νομίζω να καίει λιγότερο από ένα μικρομεσαίο diesel όπως παράδειγμα το citroen cactus που σε αυτές τις ταχύτητες καίει 5lt/100 !!