Το πιο σφιχτό setup του Hyundai
Kona Hybrid περιορίζει ελαφρώς τα επίπεδα άνεσης, ωστόσο δημιουργεί ένα ενδιαφέρον και ασφαλές προφίλ, με μειωμένες κλίσεις στις στροφές και καλά επίπεδα πρόσφυσης.
Κατανάλωση: Καίει μόλις 6 λτ./100 χλμ..
182.328 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2020)
Το όφελος στην πράξη για τον χρήστη φαίνεται στις χαμηλές τιμές κατανάλωσης και ρύπων. Η μέση τιμή κατανάλωσής του σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται από 5,8 – 6,2 λτ./100 χλμ., τιμές εξαιρετικές, όμως εκεί που αναφωνείς WOW είναι στην κατανάλωση εντός πόλης, καθώς «είδαμε» μέχρι και 3,3 λτ./100 χλμ..
Επακόλουθο της χαμηλής κατανάλωσης είναι και η αυξημένη αυτονομία του Kona Hybrid, το οποίο διαθέτει ρεζερβουάρ 38 λίτρων. Συνεπώς σε μικτή διαδρομή μπορεί να σας βγάλει ακόμα και 650 χλμ. με ένα γέμισμα. Φυσικά το νούμερο αυτό θα μεγαλώσει όσο περισσότερο κινήστε εντός πόλης, καθώς θα είναι μεγαλύτερη η χρήση της ηλεκτρικλης ενέργειας. Πόσο μεγαλύτερο; Οι μετρήσεις μας εντός πόλης έδειξαν κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ., δηλαδή πραγματική αυτονομία που φτάνει τα 791 χλμ..
Τέλος, την πολύ καλή εικόνα του Kona Hybrid συμπληρώνει και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων που χρησιμοποιεί και που του προσφέρει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των CVT κιβωτίων σε όλα τα επίπεδα, αλλά κυρίως στην οδική του συμπεριφορά.
C-hr 1ο γέμισμα 700χλ. μέχρι να το μάθω η κατανάλωση από 6,5 πήγε στο 5,3. 2ο Γέμισμα υπολογίζει 850χλ. Έχω κάνει 210 χλ σε μικτό κύκλο. Δείχνει υπόλοιπο 652 χλ με κατανάλωση στο 5- 4,9 πλέων.
Απαιτούνται κάποιοι κύκλοι φόρτισης αποφόρτισης για να βελτιωθεί η απόδοση του αυτοκινήτου.
Αν έχεις βαρύ πόδι θα κάψεις όσο ένα συμβατικό 1600. Υπολογίζω 40% οικονομία στην πόλη.
Ένα πρόβλημα που έχω είναι ότι είναι αθόρυβο και πολλές φορές δεν το ακούνε οι πεζοί :>
Το kona καλό αλλά εμπειρία στην συγκεκριμένη κατηγορία έχει ένας ... χτυπάει και άσχημα η 18' ζάντα με τέλη κυκλοφορίας ... από την άλλη θα το πληρώσεις στην πρώτη αλλαγή ελαστικών... οκ.
Έχοντας ένα toyota corolla sedan 1,8 hybrid έχω να σχολιάσω πως η επιδόσεις του εν λόγω αυτοκινήτου είναι μετριοτατες! Πραγματική κατανάλωση έχω περίπου στα 3,7-4,2λ/100χλμ!! Και αυτονομία με 43 λίτρα ρεζερβουάρ να ξεπερνάει τα 1000χλμ! Αυτή είναι οικονομία! Υπάρχουν λοιπόν σαυτα τα χρήματα καλύτερες επιλογές κατά τη γνώμη μου!
!!! με το 1600άρι συμβατικής τεχνολογίας με βενζίνη ιχ που έχω, με γεμάτο το ρεζερβουάρ (55λίτρα) "έγραψα" με 4 άτομα, αποσκευές, το clima σε λειτουργία συνεχώς, 620 χλμ πριν ανάψει το λαμπάκι με 90 χλμ υπόλοιπο, σύνολο 710. Με νορμάλ οδήγηση, χωρίς έξτρα βάρος τα 800 άνετα τα έχω δει 14 χρόνια που το έχω. Τι το θαυμαστό διαπιστώσατε; Είπαμε, το πρώτο στην οικονομία είναι ο οδηγός.
Απάντηση: Υπάρχει μια διαφορά 17 λίτρων στο τεπόζιτο και βέβαια στην ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, ειναι αξιοθαύμαστες διαφορές η αλήθεια είναι, ειδικά για όσους "γράφουν" πολλά χλμ. εντός πόλης!
Αλήθεια δεν μπορώ να κατανοήσω το άρθρο. Δεν είναι καινοτομία τα 790 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα με ένα υβριδικό αυτοκίνητο. Αν είχε πάνω από 1200 χιλιόμετρα να το συζητήσουμε αλλά τώρα το άρθρο μου παραπέμπει σε διαφήμιση της Hyundai.
Κάτοχος Toyota Corolla 1.4 D4D του 2016. 1100 χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο με ένα γέμισμα. 850-900 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες. Και βέβαια χαμηλότερη τιμή λόγω Diesel.
Ναι, ειναι πιο οικονομικά και έχουν μεγαλύτερη αυτονομία τα υβριδικά αλλά δυστυχώς δεν έχουν φθάσει την αυτονομία και οικονομία άλλων παλαιότερων αυτοκινήτων.
Από 23.590 για κατανάλωση 6 λίτρα..Μπα...λέω να κρατήσω τον 1.0 boosterjet του baleno, Θεσσαλονίκη - Αθήνα - Πάτρα - Γιάννενα - Θεσσαλονίκη 5.5 με 3 άτομα αποσκευές κ κλίμα. Σαφώς κ υπάρχουν πολύ καλύτερες προτάσεις σε αυτά τα χρήματα
Να μας πει κάποιος ειλικρινά που έχει υβριδικό ταξίδι με 130-140 χλμ πόσο καίει γιατί δεν νομίζω να καίει λιγότερο από ένα μικρομεσαίο diesel όπως παράδειγμα το citroen cactus που σε αυτές τις ταχύτητες καίει 5lt/100 !!
C-hr 1ο γέμισμα 700χλ. μέχρι να το μάθω η κατανάλωση από 6,5 πήγε στο 5,3. 2ο Γέμισμα υπολογίζει 850χλ. Έχω κάνει 210 χλ σε μικτό κύκλο. Δείχνει υπόλοιπο 652 χλ με κατανάλωση στο 5- 4,9 πλέων. Απαιτούνται κάποιοι κύκλοι φόρτισης αποφόρτισης για να βελτιωθεί η απόδοση του αυτοκινήτου. Αν έχεις βαρύ πόδι θα κάψεις όσο ένα συμβατικό 1600. Υπολογίζω 40% οικονομία στην πόλη. Ένα πρόβλημα που έχω είναι ότι είναι αθόρυβο και πολλές φορές δεν το ακούνε οι πεζοί :> Το kona καλό αλλά εμπειρία στην συγκεκριμένη κατηγορία έχει ένας ... χτυπάει και άσχημα η 18' ζάντα με τέλη κυκλοφορίας ... από την άλλη θα το πληρώσεις στην πρώτη αλλαγή ελαστικών... οκ.
Έχοντας ένα toyota corolla sedan 1,8 hybrid έχω να σχολιάσω πως η επιδόσεις του εν λόγω αυτοκινήτου είναι μετριοτατες! Πραγματική κατανάλωση έχω περίπου στα 3,7-4,2λ/100χλμ!! Και αυτονομία με 43 λίτρα ρεζερβουάρ να ξεπερνάει τα 1000χλμ! Αυτή είναι οικονομία! Υπάρχουν λοιπόν σαυτα τα χρήματα καλύτερες επιλογές κατά τη γνώμη μου!
!!! με το 1600άρι συμβατικής τεχνολογίας με βενζίνη ιχ που έχω, με γεμάτο το ρεζερβουάρ (55λίτρα) "έγραψα" με 4 άτομα, αποσκευές, το clima σε λειτουργία συνεχώς, 620 χλμ πριν ανάψει το λαμπάκι με 90 χλμ υπόλοιπο, σύνολο 710. Με νορμάλ οδήγηση, χωρίς έξτρα βάρος τα 800 άνετα τα έχω δει 14 χρόνια που το έχω. Τι το θαυμαστό διαπιστώσατε; Είπαμε, το πρώτο στην οικονομία είναι ο οδηγός.
Απάντηση: Υπάρχει μια διαφορά 17 λίτρων στο τεπόζιτο και βέβαια στην ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, ειναι αξιοθαύμαστες διαφορές η αλήθεια είναι, ειδικά για όσους "γράφουν" πολλά χλμ. εντός πόλης!
Εγω έχω το TOYOTA YARIS HYBRID, μοντέλο 11/18 και δεν το αλλάζω με τίποτα. Ανετο, ευκολοδήγητο και οικονομικότατο.
Η τεχνολογια ωραια. Την φοβερη καταναλωση δεν καταλαβαινω που ειναι. Εχω Skoda diesel 1.4 και 6,5 καταναλωση δεν κανει ουτε μες στην πολη....
Για τον μεσο οδηγο δεν αξιζει ; Σε ποσα χρονια θα αποσβεσει το επιπλεον κοστος το υβριδικο σε σχεση με το 1000ρι συμβατικο KONA βενζινης ;
Αλήθεια δεν μπορώ να κατανοήσω το άρθρο. Δεν είναι καινοτομία τα 790 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα με ένα υβριδικό αυτοκίνητο. Αν είχε πάνω από 1200 χιλιόμετρα να το συζητήσουμε αλλά τώρα το άρθρο μου παραπέμπει σε διαφήμιση της Hyundai. Κάτοχος Toyota Corolla 1.4 D4D του 2016. 1100 χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο με ένα γέμισμα. 850-900 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες. Και βέβαια χαμηλότερη τιμή λόγω Diesel. Ναι, ειναι πιο οικονομικά και έχουν μεγαλύτερη αυτονομία τα υβριδικά αλλά δυστυχώς δεν έχουν φθάσει την αυτονομία και οικονομία άλλων παλαιότερων αυτοκινήτων.
Έχω το fiat 500l.1,3.μεσα στην πόλη έχει κατανάλωση 5,9.
Από 23.590 για κατανάλωση 6 λίτρα..Μπα...λέω να κρατήσω τον 1.0 boosterjet του baleno, Θεσσαλονίκη - Αθήνα - Πάτρα - Γιάννενα - Θεσσαλονίκη 5.5 με 3 άτομα αποσκευές κ κλίμα. Σαφώς κ υπάρχουν πολύ καλύτερες προτάσεις σε αυτά τα χρήματα
Να μας πει κάποιος ειλικρινά που έχει υβριδικό ταξίδι με 130-140 χλμ πόσο καίει γιατί δεν νομίζω να καίει λιγότερο από ένα μικρομεσαίο diesel όπως παράδειγμα το citroen cactus που σε αυτές τις ταχύτητες καίει 5lt/100 !!