Στη μάχη της μικρής κατηγορίας, τόσο η VW όσο και η Hyundai είναι νέοι κατασκευαστές. Όμως τα κοινά ανάμεσα στο T-Roc και το Kona να τελειώνουν εκεί αφήνοντας μόνο τον κυβισμό ίδιο. Εκεί που η διαφορά όμως βγάζει μάτι είναι στην τιμή. Αξίζει;
Με πρώτη ματιά τόσο το Kona όσο και το T-Roc είναι δύο μικρά 1.000άρια δικίνητα SUV. Τα δύο τούρμπο μοτέρ αποδίδουν στο άνω άκρο της γκάμας τους, με το VW στα 115 άλογα και το Hyundai στα 120. Μέχρι εδώ, θα περίμενε κανείς οι τιμές να είναι παραπλήσιες. Η διαφορά όμως είναι κοντά 3.000 ευρώ.
Για την ακρίβεια 2.700 ευρώ χωρίζουν τις δύο βασικές εκδόσεις. Το βασικό Τ-Roc ξεκινάει μια ανάσα κάτω από τις 20.000 ενώ το Kona αφήνει τα ίδια ρέστα από τις 17.000 ευρώ. Το T-Roc είναι 16% ακριβότερο και παραμένει έτσι σε όλη τη γκάμα. Για να φτάσει το Kona τη βασική του T-Roc, πρέπει να ανεβεί στην πλουσιότερη έκδοσή του. Τότε οι τιμές είναι ίδιες, όμως το επίπεδο εξοπλισμού του Kona είναι σαφέστατα πληρέστερο.
Εκεί που το VW κερδίζει πάντα, όμως, είναι στις επιδόσεις. Μπορεί στα χαρτιά τα αμάξια να καίνε το ίδιο και το Kona να είναι ισχυρότερο, το VW όμως δίνει το καλύτερο 0-100, σχεδόν 1,5 δλ. καλύτερο, στα 10,5 δλ. Για κάποιους αυτή η διαφορά και μόνη αξίζει τα 2.700, για άλλους αυτή μαζί με την εικόνα και το πρεστίζ του γερμανού κατασκευαστή είναι αρκετά για να δικαιολογήσουν το άλμα.
Για άλλους πάλι όχι. Ειδικά όταν στα λεφτά του T-Roc αγοράζεις πολλά και διαφορετικά αυτοκίνητα από διάφορες μάρκες, και όχι ένα μικρό SUV. Για παράδειγμα με 300 ευρώ ακόμη πας σε ένα Skoda Karoq, σημαντικά μεγαλύτερο και πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Δεν είναι όμως VW.
Θα περίμενε κανείς πως δεδομένης της μαζικής χρήσης της πλατφόρμας και των μηχανικών μερών του T-Roc το κόστος να είναι χαμηλό. Αντίθετα η Hyundai στην ίδια πλατφόρμα έχει μόλις άλλα 3 μοντέλα (έναντι 8 του ομίλου VW) ενώ και το μοτέρ της είναι ολοκαίνουργιο ενώ της VW έχει κάνει και τη σχετική του απόσβεση τόσα χρόνια. Χώρια η εγγύηση, που στο Kona είναι 5 χρόνια έναντι 2 της VW.
Με την διαφορά να βρίσκεται σε μεγάλο ποσοστό στην τιμολογιακή πολιτική της κάθε μάρκας, και στην εικόνα που έχει περάσει στο κοινό της, εσείς τι λέτε; Αξίζει 2.700 παραπάνω το Τ-Roc από το Kona; Εσείς θα τα δώσετε; Ή θα πάτε στα ίδια λεφτά στην πλούσια έκδοση του Hyundai κρατώντας ένα χαμόγελο κάθε φορά που θα βλέπετε το T-Roc στο δρόμο; Τι λέτε;
Σίγουρα το KONA θα κέρδιζε σε όλα, ειδικά σε βάθος χρόνου. Το ότι ένα αυτοκίνητο όμως, όπως το πολύ καλό kodiaq ''δεν είναι VW'' ξέρω γιατί προτάσσεται ως προτέρημα. Ειδικά γι' αυτήν την εταιρία.
Το vw T-ROC είναι καλύτερο αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς. Πρώτα απ΄όλα η πλατφόρμα της vw είναι δοκιμασμένη και πάνω σε αυτή πατάνε τα αντίστοιχα seat, skoda, μέχρι και το κορυφαίο στην κατηγορία AUDI Q2. Δεύτερον το vw είναι ακριβότερο, αλλά έχει και καλύτερη μεταπωλητική αξία. Τρίτον στο θέμα της αξιοπιστίας κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος σε βάθος χρόνου, εκτός και αν είναι κάτοχος των δύο αυτών αυτοκινήτων και γνωρίζει από πρώτο χέρι τα δύο αυτοκίνητα και φυσικά αν τα έχει δουλέψει.
Kona και αυτά που θα μείνουν στη τσέπη δεν είναι 3Κ αλλά τα διπλάσια γιατί στα 10 χρόνια το VW θα σου βγάλει άλλα 3Κ ζημιές.
Κονα ακομη κι αν ειχαν ιδια τιμη.
Εύκολα Κονα. Απόλυτο VFM
Εννοείται το Kona. Αξιοπιστία, VFM...
Το οτι το skoda δεν ειναι vw στον Αρη ακομα γελανε............και οπως ειπαν παραπανω οι φιλοι kona για πολλους λογους.
Σίγουρα το KONA θα κέρδιζε σε όλα, ειδικά σε βάθος χρόνου. Το ότι ένα αυτοκίνητο όμως, όπως το πολύ καλό kodiaq ''δεν είναι VW'' ξέρω γιατί προτάσσεται ως προτέρημα. Ειδικά γι' αυτήν την εταιρία.
Το vw T-ROC είναι καλύτερο αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς. Πρώτα απ΄όλα η πλατφόρμα της vw είναι δοκιμασμένη και πάνω σε αυτή πατάνε τα αντίστοιχα seat, skoda, μέχρι και το κορυφαίο στην κατηγορία AUDI Q2. Δεύτερον το vw είναι ακριβότερο, αλλά έχει και καλύτερη μεταπωλητική αξία. Τρίτον στο θέμα της αξιοπιστίας κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος σε βάθος χρόνου, εκτός και αν είναι κάτοχος των δύο αυτών αυτοκινήτων και γνωρίζει από πρώτο χέρι τα δύο αυτοκίνητα και φυσικά αν τα έχει δουλέψει.
Είμαι κάτοχος του ΚΟΝΑ PREMIUM έκδοση με 18.070 ευρώ με full εξοπλισμό. Και όντως είσαι μέσα στο μυαλό μου σχετικά με το γέλιο όποτε βλέπω ένα T ROC.
Φτάσαμε να συζητάμε την αξιοπιστία της vw. Η συζήτηση έπιασε πάτο... οποίος έχει εμπειρία θα καταλάβει.
Αν σκέφτεσαι μεταπώληση η vw είναι μονόδρομος