2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε τη νέα, 5η, γενιά του δημοφιλούς Ford Mondeo που επιχειρεί μια premium στροφή, έχοντας πρωτοποριακά στοιχεία τεχνολογίας και ένα ποιοτικό εσωτερικό.
Test: Ford Mondeo 1,6 TDCi
39.243 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2015)
Η 5η γενιά Mondeo έρχεται για να τονίσει περισσότερο από πότε τον τεχνολογικό χαρακτήρα του μεγαλύτερου Ford και να φλερτάρει με τις premium προτάσεις, προσφέροντας υψηλή άνεση, πολύ καλή πρακτικότητα και κορυφαία ασφάλεια.
Στα γρήγορα:• 5η γενιά Ford Mondeo• Με 1,6 diesel 115 ίππων• Μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ.• Από 23.635 ευρώ+ Εμφάνιση, ποιότητα, άνεση-χώροι, τεχνολογία, ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά, ασφάλεια- Αίσθηση τιμονιού, εργονομία ψηφιακού πίνακα οργάνωνΗ μεσαία κατηγορία αυτοκινήτων, τα παραδοσιακά οικογενειακά σεντάν, εξελίσσεται. Έχοντας πλέον να ανταγωνιστεί όχι μόνο τα εξίσου οικογενειακά πολυχρηστικά (MPV), αλλά και τα πολύ δημοφιλή τα τελευταία χρόνια crossover, όλα τα μοντέλα του είδους προσπαθούν να προσφέρουν το κάτι παραπάνω στον υποψήφιο αγοραστή, ώστε να τα προτιμήσει έναντι των υπολοίπων. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η Ford φέρνει το νέο Mondeo. Την παραδοσιακή της ναυαρχίδα. Και τη φέρνει στην αγορά, προικίζοντάς της με χαρακτηριστικά που ίσως για πρώτη φορά στην 20ετή και πλέον ιστορία του μοντέλου (από το 1993), του δίνουν τη δυνατότητα να κοιτάξει κλεφτά και προς τις πιο premium και ακριβές προτάσεις. Έχουμε λοιπόν περισσότερη τεχνολογία από ποτέ, ένα νέο πλαίσιο με νέα πίσω ανάρτηση για κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης, αλλά και μια σχεδίαση, σαφώς πιο εκλεπτυσμένη και σικάτη. Μαζί με τους παραδοσιακούς πολύ καλούς χώρους, την προσεγμένη ποιότητα και τον οικονομικό 1.600άρη diesel, το νέο Mondeo αποκτά περισσότερα εφόδια από ποτέ για να αντιμετωπίσει τον αυξημένο οικογενειακό ανταγωνισμό.Πιο εκλεπτυσμένο και εξίσου δυναμικόΣτην 5η γενιά Mondeo η Ford επιλέγει και πάλι ένα αμάξωμα μεγάλων διαστάσεων (κοντά στα 4,9 μ. μήκος, πλάτος 1,85 μέτρα), στο οποίο όμως η σχεδίαση κυρίως του εμπρόσθιου τμήματος έρχεται για να προσδώσει έναν περισσότερο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα σε σχέση με το προηγούμενο. Εκεί, τα φωτιστικά στενεύουν και μακραίνουν σε διαστάσεις, πλαισιώνοντας την μεγαλύτερη και πιο τονισμένη μάσκα, ενώ και το καπό μακραίνει φιλοξενώντας περισσότερες κάθετες νευρώσεις. Επιπλέον αυτών, δεν λείπουν στοιχεία πολυτέλειας, όπως είναι η σειρά των λαμπτήρων LED μέσα στα εμπρόσθια φωτιστικά, αλλά και το άφθονο χρώμιο πάνω στη μάσκα. Μάλιστα, οι led δίοδοι ανάβουν διαδοχικά, δημιουργώντας ένα όμορφο εφέ. Στο πίσω μέρος από την άλλη, η σχεδίαση δείχνει σαν να αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου μοντέλου, με τις κολώνες της οροφής να πέφτουν απευθείας πάνω στον ανασηκωμένο τρίτο πίσω όγκο κατά τις συνήθειες των 4πορτων κουπέ, αλλά και τα μοντέρνα φωτιστικά να μακραίνουν και στενεύουν τις διαστάσεις τους, ενισχύοντας το δυναμισμό του τμήματος.Από 23.635 ευρώΤιμολογιακά, το νέο Ford Mondeo 1,6 TDCi κοστίζει στην πρώτη του έκδοση Trend 23.655 ευρώ με απόσυρση, όντας μέσα στα τιμολογιακά πλαίσια της κατηγόριας. Ο εξοπλισμός από την πλευρά του είναι πλήρης, με 9 αερόσακους στάνταρ, όλο το ηλεκτρικό πακέτο, κλιματισμό δύο ζωνών, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικό χειρόφρενο κ.λπ. Για την πιο πλούσια έκδοση Titanium της δοκιμής μας, το κόστος είναι 26.795 ευρώ, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει επιπλέον μεταξύ άλλων τα συστήματα Traffic Sign Recognition και Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας, ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα χώρου αποσκευών, ηχοσύστημα με οθόνη αφής 8 ιντσών, cruise control και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για FORD MONDEO
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Καλημέρα σας, κι ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας! Καθότι είναι ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει να αγοράσω, είχα διαβάσει και προηγούμενο άρθρο σας http://www.autotriti.gr/agora/data/news/DOKIMH--Neo-Ford-Mondeo-1,6-TDCi_124111_18286.asp όπου γράφετε για 6 lt/100km. Δεν αναφέρομαι στο στέισον βαγκον, αν και περίμενα το πιο βαρύ στέισον να καταναλώνει και παραπάνω. Επίσης στην ουσία αναφέρομαι στο σχόλιο σε αυτό το άρθρο "αφού στο εσωτερικό του θα χωρέσουν εύκολα ακόμη και οι μεγαλόσωμοι επιβάτες", μιας που είμαι αρκετά ψηλός 1,94-96 κιλά, όταν μπω στην θέση οδήγησης, μπορώ να πω ότι χωραω ικανοποιητικα έως άνετα, αλλά πίσω (μετακινηθηκα ο ίδιος πίσω από την θέση του οδηγού), ούτε καν μπορούσα να μπω για να κλείσει η πόρτα. Ευχαριστώ και πάλι για την καλή δουλεία που κάνετε!
Στα 3 άρθρα που έχετε για το συγκεκριμένο μοντέλο, γράφετε για διαφορετικές καταναλωσεις (στο ένα 7,5 στο άλλο 6).Τελικά τι ισχύει? Και για πόσα χλμ μιλάμε στην δοκιμή? Σε τι διαδρομή? Επίσης ήθελα να σχολιάσω τον χώρο των πίσω επιβατών, εγώ είμαι 1,94 (οδηγός), πίσω μου δεν χωράει ούτε 10 χρόνο (το είδα στην έκθεση).
Απάντηση: Οι καταναλώσεις προέρχονται από δική μας μέτρηση κατά τη διάρκεια της δοκιμής, σε διαδρομή εντός και εκτός πόλεως. Στις 2 δοκιμές που έχουμε κάνει στο νέο Mondeo 1,6 TDCi, στο πρώτο (5θυρο) η μέση κατανάλωση δοκιμής ήταν 7,5 λτ./100 χλμ. και στο δεύτερο (στέισον), 6,8 λτ./100 χλμ. Στους χώρους, η μέτρησή μας σε όλα τα αυτοκίνητα γίνεται με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. (και βάρους 75 κιλών).