Ποια στρίβουν καλύτερα; Οι πρωταθλητές σε όλες τις κατηγορίες
Το σημαντικότερο τεστ ενεργητική ασφάλειας
Η πιο σημαντική δοκιμασία αξιολόγησης της ενεργητικής ασφάλειας ενός μοντέλου, είναι η τυποποιημένη διαδικασία απότομης αποφυγής εμποδίου. To elk test ή τεστ αποφυγής ταράνδου, έχει ως βασικό σκοπό του να αναδείξει την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου, στην περίπτωση που επιχειρήσει απότομο ελιγμό αποφυγής εμποδίου, με αρκετά χιλιόμετρα. Σε αυτή τη δοκιμασία πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει το πλαίσιο, το μεταξόνιο και τα μετατρόχια, η αρχιτεκτονική και η ρύθμιση της ανάρτησης, το βάρος και η κατανομή του, το κέντρο βάρους και τα ελαστικά (διάσταση, κατάσταση και χαρακτηριστικά),ενώ απαιτεί 4 άτομα και αποσκευές για να θεωρηθεί σύμφωνο με την τυποποιημένη διαδικασία.
Elk test ή Τεστ Ταράνδου: Η ομάδα του Auto Τριτη περνάει τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα από την απόλυτη δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας! Ανακάλυψε τις επιδόσεις του αγαπημένου σου αυτοκινήτου, δες in-caRκαι εξωτερικά video από τη δοκιμή του και σύγκρινέ το με τους κυρίαρχους των δοκιμών! Εσύ ποιό θα διαλέξεις για επόμενό σου αυτοκίνητο;
Θυμάμαι τη Renault Laguna 3 το 2008 (οικογενειακό αυτοκίνητο) που έστριβε ταχύτερα από τη Porsche Boxter σε σλάλομ με κορίνες και μέτρηση ταχύτητας εξόδου στο τέλος...
Εν πάσει περιπτώσει αγόρασε την τεχνογνωσία τετραδιεύθυνσης η Mercedes και δεν ξαναείδαμε
Renault Laguna έκτοτε.. Μήπως όμως να συμπεριλαμβάνατε και το Renault Megane RS με 4WS στο εν λόγω τεστ. Γιατί μου κάνει εντύπωση που δεν το βλέπω ούτε στις τελευταίες θέσεις!
Στρίβει λέει το TypeR με 79χλμ και κάποιοι ζητοκραυγάζουν ουουάου !! σιγά τα ΩΑ συγκρίνει κάποιος μια ειδική κατασκευή που φοράει 245/30 ελαστικά με 300hp ου το αγοράζουν λίγοι με ένα ταπεινό 2008 SUV που στρίβει με 76χλμ φορώντας 195/60 λάστιχα που μπορεί να αγοράσει ο κάθε ένας !! τελικά ποιο στρίβει καλύτερα ???
Από τα τεστ αποκομίζω την εντύπωση ότι αν φορέσω στο σαράβαλο μου ζάντες και λάστιχα σε διάσταση 20 και πάνω μπορεί και να πρωτέψω. Μπράβο σε όσα αυτοκίνητα κατάφεραν καλό αποτέλεσμα με ζάντες 16αρες άντε και 17αρεις.
Autotriti υπαρχει καποια μετρηση για citroen c4 1.6 ehdi μοντελο 2013?
Επισης υπαρχει καπου το βιντεο με το ρεκορ της xantia activa που το κατεχει ακομα κ σημερα?
Ευχαριστω
Απάντηση: Όλες οι διαθέσιμες μετρήσεις είναι αναρτημένες. Δεν υπάρχει κάτι για το μοντέλο που ζητάτε. Για το video της Xantia Activa, μπορείτε να κάνετε μία αναζήτηση στο YouTube, αν και δεν πιστεύουμε ότι θα υπάρχει βίντεο, μιας και ήταν παλιότερες εποχές τότε.
Πριν 30χρονια και περισσότερα..πολλά προσιτά μοντέλα.κ ευρωπαϊκά κ γιαπωνέζικα..με 4χ4 κ με παθητική τετραδιευθυνση στην πίσω ανεξάρτητα ανάρτηση..είχαν καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από τα όμοια τους σύγχρονα ακόμη και αν τα τελευταία έχουν τα ηλεκτρικά βοηθήματα..τι να θυμηθούμε.. σοβαρού τζαστι... Σιτροέν ξαρα... Μάζντα 323f.με όλη τη σειρά αμαξωμάτων ..τα Σιτροέν της υδροπνρυματικης...η Άλφα σουντ....τι να λέμε...φτηνά προσιτά ανθρώπινα αυτοκίνητα....
Θυμάμαι τη Renault Laguna 3 το 2008 (οικογενειακό αυτοκίνητο) που έστριβε ταχύτερα από τη Porsche Boxter σε σλάλομ με κορίνες και μέτρηση ταχύτητας εξόδου στο τέλος... Εν πάσει περιπτώσει αγόρασε την τεχνογνωσία τετραδιεύθυνσης η Mercedes και δεν ξαναείδαμε Renault Laguna έκτοτε.. Μήπως όμως να συμπεριλαμβάνατε και το Renault Megane RS με 4WS στο εν λόγω τεστ. Γιατί μου κάνει εντύπωση που δεν το βλέπω ούτε στις τελευταίες θέσεις!
Στρίβει λέει το TypeR με 79χλμ και κάποιοι ζητοκραυγάζουν ουουάου !! σιγά τα ΩΑ συγκρίνει κάποιος μια ειδική κατασκευή που φοράει 245/30 ελαστικά με 300hp ου το αγοράζουν λίγοι με ένα ταπεινό 2008 SUV που στρίβει με 76χλμ φορώντας 195/60 λάστιχα που μπορεί να αγοράσει ο κάθε ένας !! τελικά ποιο στρίβει καλύτερα ???
Από τα τεστ αποκομίζω την εντύπωση ότι αν φορέσω στο σαράβαλο μου ζάντες και λάστιχα σε διάσταση 20 και πάνω μπορεί και να πρωτέψω. Μπράβο σε όσα αυτοκίνητα κατάφεραν καλό αποτέλεσμα με ζάντες 16αρες άντε και 17αρεις.
προς autotriti : γιατί σε 2 οχήματα είναι με πετρέλαιο η δοκιμή ?
https://www.youtube.com/watch?v=MDxk-My8eXM
Autotriti υπαρχει καποια μετρηση για citroen c4 1.6 ehdi μοντελο 2013? Επισης υπαρχει καπου το βιντεο με το ρεκορ της xantia activa που το κατεχει ακομα κ σημερα? Ευχαριστω
Απάντηση: Όλες οι διαθέσιμες μετρήσεις είναι αναρτημένες. Δεν υπάρχει κάτι για το μοντέλο που ζητάτε. Για το video της Xantia Activa, μπορείτε να κάνετε μία αναζήτηση στο YouTube, αν και δεν πιστεύουμε ότι θα υπάρχει βίντεο, μιας και ήταν παλιότερες εποχές τότε.
Πρωταθλητης στο στρίψιμο είναι η Citroen xantia activa hydractive 2 με 85 km/h στο moose test.
Πριν 30χρονια και περισσότερα..πολλά προσιτά μοντέλα.κ ευρωπαϊκά κ γιαπωνέζικα..με 4χ4 κ με παθητική τετραδιευθυνση στην πίσω ανεξάρτητα ανάρτηση..είχαν καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από τα όμοια τους σύγχρονα ακόμη και αν τα τελευταία έχουν τα ηλεκτρικά βοηθήματα..τι να θυμηθούμε.. σοβαρού τζαστι... Σιτροέν ξαρα... Μάζντα 323f.με όλη τη σειρά αμαξωμάτων ..τα Σιτροέν της υδροπνρυματικης...η Άλφα σουντ....τι να λέμε...φτηνά προσιτά ανθρώπινα αυτοκίνητα....