ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αγοράζεις τα ελαστικά που φρενάρουν ή αυτά που λέει η ταμπέλα;

 Σχολιάστε 
1.616 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2025)
Αγοράζεις τα ελαστικά που φρενάρουν ή αυτά που λέει η ταμπέλα;

Το 72% των οδηγών διαλέγει ελαστικά με 1ο κριτήριο το φρενάρισμα & την πρόσφυση.
Γι αυτό μελετούν τεστ επιδόσεων (και συγκρίνουν διάφορες επιλογές και τιμές).
Κάποιες μάρκες ποντάρουν στην «ταμπέλα» του βουλκανιζατέρ (για να πείσουν).
Ποιο μετράει για εσάς όμως περισσότερο; Η εικόνα ή η ουσία;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Τα συγκριτικά τεστ δείχνουν την αλήθεια

Η επιλογή ελαστικών δεν είναι απλώς θέμα αισθητικής ή επωνυμίας. Είναι κυρίως θέμα ασφάλειας. Οι περισσότεροι οδηγοί (72%) —σύμφωνα και με πρόσφατο gallop σχετικά με τα «κριτήρια επιλογής ελαστικών» - δίνουν προτεραιότητα στην πραγματική απόδοση των ελαστικών. Θέλουν να «κρατάνε» στο φρενάρισμα, να ανταποκρίνονται σωστά στο βρεγμένο και να προσφέρουν σιγουριά στο τιμόνι.

Αυτός είναι και ο λόγος που όλο και περισσότεροι μελετάνε τα ανεξάρτητα test ελαστικών (όχι τα «επί παραγγελία» test που διεξάγουν «εσωτερικά» οι μάρκες για να μετρήσουν και τον ανταγωνισμό τους). Οι ανεξάρτητες δοκιμές (συνήθως από μεγάλα μέσα ειδικού τύπου όπως τα tests που στην Ελλάδα γίνονται μόνο από το Autotriti) συγκρίνουν επιδόσεις σε πραγματικές συνθήκες. Είναι η πιο αντικειμενική πηγή πληροφόρησης για το τι προσφέρει κάθε μοντέλο — και σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του.

Από την άλλη: η «ταμπέλα» έξω από το κατάστημα

Ωστόσο, υπάρχουν και εταιρείες που ακολουθούν διαφορετική στρατηγική. Επενδύουν στην προβολή του λογοτύπου τους σε συνεργαζόμενα καταστήματα ελαστικών (αυτό που όπως λένε τα στελέχη τους «ντύνουν μαγαζιά»), πιστεύοντας πως η ορατότητα της μάρκας αρκεί για να επηρεάσει την επιλογή. Όταν ένας πελάτης φτάνει σε ένα κατάστημα και βλέπει την ταμπέλα μιας συγκεκριμένης φίρμας, ενδέχεται να θεωρήσει —αυθόρμητα— πως πρόκειται για την «καλύτερη» επιλογή. Αλλά ισχύει αυτό;

Η ασφάλεια δεν είναι θέμα εντυπώσεων

Η εικόνα ενός brand δεν αντικαθιστά τα πραγματικά δεδομένα. Η «πρώτη εντύπωση» μπορεί να μετράει στο μάρκετινγκ, αλλά στο δρόμο, μετράνε τα μέτρα φρεναρίσματος και η συμπεριφορά του ελαστικού στις δύσκολες στιγμές. Και αυτά δεν φαίνονται απ’ έξω.
Εσύ τι πιστεύεις;

Αν διάλεγες σήμερα καινούργια ελαστικά, τι θα σε επηρέαζε περισσότερο; Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι δοκιμές του (σε σχέση και με τον ανταγωνισμό του) ή η «γραφιστική» προβολή της μάρκας στο κατάστημα;

Γράψε μας στα σχόλια την άποψή σου με 1 κλικ εδώ - η εμπειρία και η γνώμη σου έχει αξία!

Toyota
Cupra