Με εκπαιδευτικά προγράμματα, συνεργασίες με κορυφαίους στον τομέα φορείς και καινοτόμες προσεγγίσεις, οι ασφαλιστικές εταιρίες εστιάζουν το τελευταίο διάστημα και στον τομέα της συμπεριφοράς των οδηγών, επιδιώκοντας να τους εκπαιδεύσουν ώστε να τη βελτιώσουν.
Αναλαμβάνουν δράσεις για την οδική συμπεριφορά
Στο πλαίσιο αυτό η Μινέττα, ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σε θέματα οδικής συμπεριφοράς, πρόσφατα δημιούργησε τη νέα εφαρμογή MINETTADRIVE, «δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες της να μάθουν γρήγορα, εύκολα και διασκεδαστικά πόσο σωστοί οδηγοί είναι και να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την οδηγική τους συμπεριφορά, μέσω των συμβουλών που λαμβάνουν από την Σχολή Οδικής Συμπεριφοράς (Σ.Ο.Σ) του Ιαβέρη», όπως εξηγεί ο κ. Νικόλαος Μόσχοβος, Διευθυντής Τμήματος Marketing της Μινέττα.
Τα τελευταία χρόνια,άλλωστε, η εταιρία έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τον κ. Μαρκουΐζο (Ιαβέρη), διοργανώνοντας σειρά σεμιναρίων Οδικής Συμπεριφοράς, με την βοήθεια των κατά τόπους συνεργατών, με μεγάλο ενδιαφέρον και ανταπόκριση από τον κόσμο.
Από την πλευρά της, η Groupama Ασφαλιστική, στο πλαίσιο των προγραμμάτων Εταιρικής Υπευθυνότητάς της, αλλά και της γενικότερης ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων, συνεργάζεται με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς».
Με το πρόγραμμα «Το ΅χεις με την οδήγηση;» και μέσα από πρωτοποριακές μεθόδους, η εταιρία διοργανώνει κάθε χρόνο ημερήσια θεωρητικά και βιωματικά σεμινάρια, εκπαιδεύοντας τρεις διαφορετικές ομάδες ενδιαφέροντος: τους πελάτες της, το ευρύ κοινό και τους εργαζομένους της. Η εταιρία επενδύει στρατηγικά στην προαγωγή της κοινωνικά υπεύθυνης λειτουργίας της και προγραμματίζει να συνεχίσει το πρόγραμμα και στα επόμενα χρόνια, με σκοπό την καλλιέργεια της συνείδησης πρόληψης και οδικής ασφάλειας.
Στην ενίσχυση της οδικής παιδείας στη χώρα μας συντελεί και η Δύναμις Ασφαλιστική, η οποία, όπως αναφέρει ο κ. Θεόδωρος ΛιώκηςΔιευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της Δύναμις, «μέσω συνεχούς καμπάνιας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρέχει συνεχή πληροφόρηση σχετικά με τη σωστή οδική συμπεριφορά». Σκοπός της ενέργειας αυτής είναι η ενημέρωση των οδηγών για όλα όσα αφορούν στη σωστή συντήρηση του οχήματος τους, καθώς και για όσα πρέπει να προσέχουν για να μην βρεθούν σε κίνδυνο οι ίδιοι και οι επιβάτες του οχήματός τους.
Η AXA Ασφαλιστική έχει αναπτύξει την πλατφόρμαAXA - DrivingAcademy, μέσα από την οποία όλοι οι οδηγοί (ανεξαρτήτως αν είναι πελάτες ή όχι) μπορούν να εκπαιδευτούν στην ασφαλή, τεχνική και οικονομική οδήγηση, πληρώνοντας μόνο μέρος του κόστους.
Θέμα,όμως, σωστής οδικής συμπεριφοράς είναι ακόμη και η φροντίδα των σπασμένων κρυστάλλων του αυτοκινήτου, για τις επιπτώσεις των οποίων στην οδήγηση, ενημερώνει αναλυτικά μέσω της ιστοσελίδας της η GlassDrive.
Συχνά οι οδηγοί δεν γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι να επισκευάσουν ή αντικαταστήσουν ένα κρύσταλλο του οχήματος που έχει υποστεί ρωγμή ή ζημιά, η οποία μπορεί αρχικά να φαίνεται μικροσκοπική και ασήμαντη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα παραμείνει έτσι. Ακόμη όμως κι όταν το γνωρίζουν, ορισμένες φορές δεν αντικαθιστούν ένα κρύσταλλο με ζημιά, σκεπτόμενοι το κόστος.
Όμως πολλά ασφαλιστήρια συμβόλαια περιλαμβάνουν στις βασικές καλύψεις τη θραύση κρυστάλλων και τότε ο ασφαλισμένος δεν πληρώνει τίποτα. Για όλα τα παραπάνω θέματα η GlassDrive, η οποία θέτει ως προτεραιότητα την ασφάλεια των πελατών της, απαντά αναλυτικά, τόσο μέσω της ιστοσελίδας της όσο και μέσω του εκτεταμένου δικτύου υποκαταστημάτων της, συμβάλλοντας στην ασφαλέστερη οδήγηση.