Η φήμη και το κύρος μιας ασφαλιστικής εταιρίας διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην τελική επιλογή του καταναλωτή, εκτιμά και η κα Τζένη Αναγνωστάκη, Διευθύντρια Έκδοσης Κλάδου Οχημάτων της Υδρόγειος Ασφαλιστική. «Είμαστε μια εταιρία που διαχρονικά έχουμε οικοδομήσει τη φήμη και τη θέση μας πάνω στην υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών, την άμεση και δίκαιη αποζημίωση, τη συνέπεια και διαφάνεια στον τρόπο λειτουργίας, την φερεγγυότητα», υπογραμμίζει η κα Αναγνωστάκη επισημαίνοντας ότι γιΆ αυτούς τους λόγους η εταιρία έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των συνεργατών και ασφαλισμένων της. Και από τη στιγμή που δημιουργούνται πιο ευχαριστημένοι, πιο πιστοί και με μεγαλύτερη ασφαλιστική συνείδηση πελάτες, οι πελάτες μπορεί να επεκτείνουν τη σχέση τους με την εταιρία αλλά και να προσφέρουν καλές συστάσεις γιΆ αυτήν στον κοινωνικό τους περίγυρο, εκτιμά η κα Αναγνωστάκη.
«Οι έξυπνες καλύψεις κάνουν την διαφορά και συμβάλλουν στην προστιθέμενη αξία της ασφαλιστικής κάλυψης ενός συμβολαίου αυτοκινήτου», επισημαίνει ο κ. Αντώνης Παπαδόπουλος, Consumer Lines Director της AIG Ελλάς, τονίζοντας ότι η AIG είναι πρωτοπόρος σε τέτοιες καλύψεις. «Θεωρούμε ότι είναι σημαντικό να μπορούμε να προσφέρουμε στους ασφαλισμένους μας ουσιαστικές καλύψεις που τις χρειάζονται, ενώ δεν το είχαν υπολογίσει», υπογραμμίζει ο κ. Παπαδόπουλος, τονίζοντας ότι την ώρα της αποζημίωσης, που είναι και η ώρα της αλήθειας για μια ασφαλιστική εταιρία, «η ικανοποίηση που εισπράττουμε είναι σημαντική». Η AIG, βλέποντας καθημερινά τη χρησιμότητα τέτοιων καλύψεων στους ασφαλισμένους της, ενσωμάτωσε πολλές από αυτές στα βασικά προγράμματά της ή παρέχει τη δυνατότητα να προστεθούν με πολύ μικρό επιπλέον κόστος, ενώ δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της να επωφεληθούν από ένα σύνολο συνδυαστικών εκπτώσεων, τονίζει ο κ. Παπαδόπουλος.