ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το CAN bus είναι ένας σειριακός ψηφιακός τρόπος σύνδεσης του εγκεφάλου με τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου, ο οποίος χρησιμοποιεί μόλις 2 καλώδια.

Xenon kit λάμπες τελευταίας τεχνολογίας

5548 Επισκέψεις στο άρθρο

Το νέο Full Canbus HID Ballast αναπτύχθηκε με την προηγμένη τεχνολογία HID και αποτελεί το απόλυτο Canbus HID κιτ μετατροπής μέχρι σήμερα.

 
Με ενσωματωμένους μικροεπεξεργαστές και υψηλής ποιότητας εσωτερικά εξαρτήματα, το 35W Canbus Ballast βρίσκεται στα πιο τεχνολογικά προηγμένα ballast που είναι συμβατά με το 99,5% των αυτοκινήτων με συστήματα CANBUS.

Ανώτερο από τα υπόλοιπα κιτ HID, το φως xenon που παράγεται από το νέο κιτ 35W είναι πολύ εντυπωσιακό και η έξοδος φωτός είναι εξαιρετικά φωτεινή και αποτελεσματική.

Feed Back Πελατών στα καταστήματα Carner:
«Το απόλυτο canbus»
«Το τοποθέτησα στο Audi A4 B9 2016 μοντέλο και δεν έχει καμία βλάβη στο καντράν»
«Δεν είναι canbus το αυτοκίνητο μου αλλά τα πήρα λόγω κατασκευής, έχουν πολύ δυνατό φως».

Χαρακτηριστικά:
HID Xenon kit Model: AC 12V 35W Canbus
Color Temp.: 6000K, 8000K
Working Voltage Scope: 9-16V DC
Lifespan: >3500hours
Luminous Flux: 2100LM~3500LM
Operation Temp.: -40°C~+105°C
Max. Start Voltage: 23KV
Efficiency: 84~87%
Working Output: 35W
Defective Rate: < 0.3%
Packing: Box Size 31X6.5X21CM
Quality Warranty: 1 year
Certifications: CE, E13

Πώς να αγοράσετε:
Οι τύποι λαμπτήρων σύμφωνα με τα διαφορετικά μοντέλα δεν είναι ίδιοι.
Οι Xenon λάμπες χωρίζονται σε Η1, Η3, Η4, Η7, Η8, Η9, Η10, Η11, Η13, 9004, 9005, 9006, 9007, D2C / R / S, D1c / R / S, D4S και άλλοι τύποι.
Αν δεν ξέρετε τι τύπο λάμπας έχει το αυτοκίνητό σας, πριν την αγορά σας ελέγξτε απευθείας το αυτοκίνητό σας, το εγχειρίδιο κατασκευαστή ή συμβουλευτείτε το επαγγελματικό τεχνικό προσωπικό της Carner για διαβούλευση και στη συνέχεια επιβεβαιώστε την αγορά σας.

Τρεις φορές φωτεινότερες από ένα λαμπτήρα αλογόνου:
Συνήθως ονομάζουμε τη μονάδα μέτρησης φωτός (Lumen), οι HID λαμπτήρες μπορούν να παράγουν μέχρι και 3200 (Lumen) σε σχέση με τους συνήθεις λαμπτήρες αλογόνου που παράγουν μόνο 1000 (Lumen) φωτεινότητα.

Υψηλής θερμοκρασίας χρώματος:
Η Xenon λάμπα μπορεί είναι 6000K, χρώμα θερμό λευκό, (Κ Kelvin) αποκαλούμενη θερμοκρασία χρώματος.
6000K είναι το χρώμα που βρίσκεται πλησιέστερα προς τον ήλιο το φώς ημέρας και έχει καλύτερη αποδοχή του ανθρώπινου ματιού και υψηλότερη άνεση.

Διάρκεια ζωής του προϊόντος:
Τοποθετώντας μία κοινή λάμπα αλογόνου στο αυτοκίνητο σας λόγω πυρακτώσεως βολφραμίου μπορεί να καεί ξαφνικά.
Οι Xenon λάμπες, χρησιμοποιώντας το ηλεκτρικό φως και το φυσικό αέριο, δεν παράγουν υπερβολική θερμότητα, δεν είναι εύκολο να καούν.
Σύμφωνα με μια μελέτη που δείχνει ακόμα υψηλότερης ποιότητας λάμπες αλογόνου σε συνεχή χρήση αντέχουν μέχρι και 400 ώρες λειτουργίας, ενώ χρησιμοποιώντας λάμπες Xenon τουλάχιστον 2.500 ωρών ωφέλιμης ζωής, που σημαίνει σε κανονικές συνθήκες περισσότερο από 6 χρόνια λειτουργίας.

Εύκολο στην εγκατάσταση:
Εφόσον έχουμε διαλέξει τον σωστό τύπο λάμπας, η τοποθέτηση είναι απλή, παρόλα αυτά προτείνεται τοποθέτηση από εξειδικευμένο τεχνικό για αποφυγή λαθών.

Canbus:
Το συγκεκριμένο κιτ είναι 35 Watt FULL CANBUS και είναι συμβατό με αυτοκίνητα τα οποία είναι εξοπλισμένα με σύστημα ελέγχου λαμπτήρων.

Εγγύηση:
Το κιτ έχει ένα χρόνο εγγύηση καλής λειτουργίας και ισχύει μόνον αν έχει τοποθετηθεί από τεχνικό.

Επισκευή Ballast:
Το συγκεκριμένο Ballast είναι από τα μόνα που επισκευάζονται, αυτό έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Τιμή καταστήματος με τοποθέτηση: Μονές λάμπες 150 ευρώ με το ΦΠΑ.

*Για την ολοκλήρωση της αγοράς είναι υποχρεωτική η επιλογή του τύπου λάμπας στο μενού δίπλα από το κουμπί αγοράς.

Λίγα λόγια για το Canbus:

Το CAN bus είναι ένας σειριακός ψηφιακός τρόπος σύνδεσης του εγκεφάλου με τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου, ο οποίος χρησιμοποιεί μόλις 2 καλώδια.
Πάνω σε αυτά τα 2 καλώδια είναι συνδεδεμένα τα περιφερειακά με σύνδεση συμβατή με CAN bus, όπως έξυπνοι αισθητήρες, μονάδα ηλεκτρονικής ανάφλεξης, υποσύστημα ABS, ενσωματωμένος υπολογιστής ταξιδιού, ελεγκτές φώτων.

Εκεί συνδέεται και η διαγνωστική υποδοχή (φίσα), μέσω της οποίας το διαγνωστικό μηχάνημα του συνεργείου μπορεί να πάρει πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος και να εντοπίσει τη βλάβη.

Έτσι, τα αναλογικά περιφερειακά μπορούν να διαθέτουν δικό τους μετατροπέα αναλογικού σε ψηφιακό και μικροελεγκτή, πχ έξυπνοι αισθητήρες και ηλεκτρομηχανικοί ενεργοποιητές (actuators), ώστε οι καλωδιώσεις προς τον εγκέφαλο να είναι καθαρά ψηφιακές.

Αυτή η φιλοσοφία απλοποιεί αισθητά την καλωδίωση δίνοντας ταυτόχρονα δυνατότητα για σύνθετες λειτουργίες, ενώ διευκολύνει τη διάγνωση βλαβών.

Δείτε το προϊόν εδώ και περισσότερα προϊόντα εδώ


 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ