Μόλις κάνεις και πάλι «κούκλα» και σου περισεύει μπάτζετ, θα πρέπει να σκεφτείς και τις λύσεις οικονομίας που προσφέρει η αεριοκίνηση. H αλήθεια είναι ότι θα καταλάβεις από τα πρώτα χιλιόμετρα το μεγάλο βαθμό μείωση της κατανάλωσης σε σχέση με τη βενζίνη, με τα έξοδα σου να μειώνονται στο 50%!
Πέρα από την οικονομία κερδίζεις και στα εξής:
Το υγραέριο ως καύσιμο δεν περιέχει μόλυβδο και συνεπώς δεν βλάπτει τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα, γεγονός που συμβάλλει στη μακροζωία του.
Λόγω του ότι το αυτοκίνητο κινείται με δύο διαφορετικά καύσιμα και έχει δύο δεξαμενές, αυξάνεται σημαντικά η αυτονομία του.
Περιβαλλοντικά οφέλη, μιας και με τη χρήση υγραερίου μειώνεται η εκπεμπόμενη ποσότητα CO2 έως και 10%.
Ανάλογα με τη χρήση, η απόσβεση του κόστους της μετατροπής μπορεί να επιτευχθεί από τον πρώτο κιόλας χρόνο.
Η χρήση τους στα Ι.Χ. επιβατικά και επαγγελματικά αυτοκίνητα είναι απόλυτα ασφαλής, καθώς διαχέεται άμεσα στον αέρα, ανιχνεύεται πιο εύκολα σε περίπτωση διαρροής και δεν είναι καθόλου τοξικό για τον άνθρωπο.
Με δεδομένο ότι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο καίει 1 λτ./10 χλμ., τότε η αυτονομία αυξάνεται κατά 350 περίπου χιλιόμετρα (η δεξαμενή δεν γεμίζει στο 100%), αν η χωρητικότητα της δεξαμενής είναι κοντά στο μέσο όρο των 40 λίτρων.
Υπολογίζεται πως ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιεί υγραέριο, εκπέμπει περίπου 12% λιγότερο CO2, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου και 20% με 40% λιγότερους υδρογονάνθρακες, σε σχέση με τον αντίστοιχο βενζίνης.
To φυσικό αέριο ΔΕΝ μπορεί να νοθευτεί καθώς παρέχεται υπό πίεση με ειδικούς αγωγούς κατευθείαν από το εθνικό σύστημα μεταφοράς στα πρατήρια.
Τα μέχρι στιγμής γνωστά κοιτάσματα φυσικού αερίου επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών με βάση τα σημερινά δεδομένα κατανάλωσης για 120 έτη.