ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι θερμοκρασίες πλήτουν την τουρμπίνα!

32875 Επισκέψεις στο άρθρο

Για να αποτραπεί ζημιά στον υπερσυμπιεστή (turbo) από την απότομη αλλαγή θερμοκρασίας (ζέστη ή κρύο), είτε πρόκειται για κινητήρα βενζίνης είτε diesel, καλό είναι να αφήσετε τον κινητήρα να λειτουργήσει στο ρελαντί και να τον σβήσετε όταν κρυώσει το turbo. Εάν δεν κάνετε κάτι τέτοιο, μπορεί να προκληθεί ζημιά. Στον παρακάτω πίνακα αναφέρουμε το πότε πρέπει να σβήσετε τον κινητήρα, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης που έχουν προηγηθεί.


Συνθήκη οδήγησης -> Χρόνος ρελαντί
Κανονική οδήγηση -> Μη αναγκαίο
Οδήγηση με σταθερή ταχύτητα (περίπου 80 χλμ./ώρα) -> Περίπου 20 δλ.
Οδήγηση με υψηλή ταχύτητα (περίπου 100 χλμ./ώρα) ->  Περίπου 1λεπτό
Οδήγηση σε απότομη ανηφόρα ή οδήγηση με περισσότερο από 100 χλμ./ώρα, οδήγηση πίστας αγώνων κλπ.-> Περίπου 2 λεπτά

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ


 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ