Η Τoyota από το 2007 έχει εισάγει το πρόγραμμα «Διαφάνειας Service» μέσω του οποίου οι πελάτες-κάτοχοι αυτοκινήτων Toyota μπορούν να ενημερώνονται από πριν για το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου τους τηλεφωνικά αλλά και μέσω ειδικών ηλεκτρονικών οθονών μέσα στο συνεργείο. Έτσι, σε κάθε Service Τoyota ο πελάτης απολαμβάνει σύμφωνα με τα πρότυπα του κατασκευαστή: • Πρόγραμμα Περιοδικής Συντήρησης: ανά 15.000 χιλιόμετρα ή κάθε έτος (όποιο παρέλθει πρώτο) • Ποιότητα εργασιών από άρτια εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο προσωπικό - Αυστηρά πρότυπα του κατασκευαστή Toyota - Χρήση διαγνωστικών και ειδικών εργαλείων - Γνήσια ανταλλακτικά, λιπαντικά και αξεσουάρ - Χρήση επίσημων τεχνικών οδηγιών από την Toyota • Δωρεάν Οπτικό Τεχνικό Έλεγχο σε κάθε επίσκεψη service για να έχει ξεκάθαρη άποψη σχετικά με τις άμεσες ανάγκες του αυτοκινήτου του • Yπηρεσία υπενθύμισης ραντεβού για να μην ξεχνάει ποτέ το service του αυτοκινήτου του • Ειδικά διαμορφωμένους χώρους αναμονής.