ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις μας, ο κ. Αρτέμης Ξαγοράρης, Γενικός Διευθυντής Mazda Ελλάδος, τοποθετείται σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια της μάρκας στη χώρα μας.

“Aμεση εξυπηρέτηση των κατόχων Mazda σε πανελλαδικό επίπεδο”

14244 Επισκέψεις στο άρθρο

Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις μας, ο κ. Αρτέμης Ξαγοράρης, Γενικός Διευθυντής Mazda Ελλάδος, τοποθετείται σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια της μάρκας στη χώρα μας.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το κομμάτι After Sales Mazda, θεωρείτε ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες σας είναι πλήρεις; Καλύπτονται όλα τα κομμάτια service των αυτοκινήτων Mazda;
Τα 26 σημεία εξουσιοδοτημένων επισκευαστών Mazda είναι ο κύριος κορμός του δικτύου μας σε όλη την Ελλάδα. Διαθέτουν την ανάλογη εκπαίδευση, τα εργαλεία και συνεπώς τη δυνατότητα να παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες After Sales. Συγκεκριμένα, τα επίσημα συνεργεία Mazda μπορούν να προμηθεύσουν τους πελάτες μας με ανταλλακτικά και να προσφέρουν υπηρεσίες εργοστασιακού service, διάγνωσης, συντήρησης καθώς και όλα τα νομιμοποιητικά έγραφα ΚΤΕΟ. 

Η διαδικασία εξυπηρέτησης του πελάτη είναι άμεση; Οι χρόνοι παράδοσης των ανταλλακτικών είναι λογικοί, ή λόγω του ότι εμπλέκεται η Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης υπάρχει μικρή καθυστέρηση;
Η εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι άμεση σε πανελλαδικό επίπεδο. Η προμήθεια των ανταλλακτικών και εξαρτημάτων γίνεται κατευθείαν από την κεντρική αποθήκη και το κέντρο διανομής της Mazda Ν.Α. Ευρώπης στο Κλάγκενφουρτ της Αυστρίας σε εβδομαδιαία βάση. Παράλληλα, όλα τα συνεργεία του δικτύου μας έχουν επαρκές απόθεμα ανταλλακτικών για να καλύψουν άμεσα τις βασικές ανάγκες των πελατών μας.

Είναι στα άμεσα σχέδιά σας να επεκταθεί κι άλλο το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων επισκευαστών;
Μέχρι τα μέσα του 2015 σκοπεύουμε να καλύψουμε τις περιοχές που υπολείπονται, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας σε πανελλαδικό επίπεδο.
Παράλληλα, σχεδιάζουμε να διευρύνουμε τις υπηρεσίες που παρέχουμε, με προγράμματα όπως η δωρεάν οδική βοήθεια και αρκετά άλλα, τα οποία και θα ανακοινώσουμε μόλις είμαστε έτοιμοι.

Τι ισχύει με την αγορά νέων αυτοκινήτων Mazda; Πότε θα «τσουλήσει» τις ρόδες του ένα νέο Mazda (ειδικά τώρα που έχει εμπλουτιστεί τρομερά η γκάμα της φίρμας) στη χώρα μας;
Η προτεραιότητά μας αυτή τη στιγμή είναι οι υπηρεσίες After Sales, με σκοπό να εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο τρόπο τους υπάρχοντες πελάτες μας, οι οποίοι μας έχουν τιμήσει με την προτίμησή τους και έχουν στην κατοχή τους ένα από τα μοντέλα της Mazda.
Η Mazda κοιτά με αισιοδοξία την ελληνική αγορά με σκοπό να αξιολογήσει μελλοντικά τη δυνατότητα πώλησης αυτοκινήτων. Θα γνωρίζουμε περισσότερα σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα στα τέλη του 2015.

Το υγραέριο, αλλά και το φυσικό αέριο ως εναλλακτικά καύσιμα κίνησης εμφανίζουν πλέον μεγάλη άνοδο. Το δίκτυο της Mazda προχωρά σε εγκαταστάσεις τέτοιων συστημάτων κατόπιν απαίτησης του πελάτη; Κι αν ναι υπάρχει συγκεκριμένο kit που προτείνει το εργοστάσιο;
Το εργοστάσιο δεν προτείνει καμία τέτοια μετατροπή.

Για τα αναλώσιμα, όπως­ λιπαντικά, ελαστικά κι άλλα υπάρχει συγκεκριμένη οδηγία από το εργοστάσιο στο ποια να χρησιμοποιούνται;
Αναλώσιμα είναι τα γνήσια ανταλλακτικά Mazda που είναι διαθέσιμα σε όλα τα επίσημα μέλη του δικτύου μας, καθώς και τα γνήσια λιπαντικά Dexelia . Η Dexelia, η σειρά γνήσιων λιπαντικών Mazda, έχει δοκιμαστεί σε όλα τα μοντέλα Mazda και πληροί όλες τις προδιαγραφές ποιότητας και εγγύησης.
Όσο αφορά στα ελαστικά, οι πελάτες καλό είναι να συμβουλεύονται τα επίσημα συνεργεία του δικτύου έτσι ώστε να πληρούνται οι σωστές προδιαγραφές.

Τι γίνεται με την εκπαίδευση του δικτύου; Συνεχίζεται κανονικά, αναλογιζόμενοι και την νέα γενιά κινητήρων που προσφέρει πλέον η Mazda;
Η εκπαίδευση των εξουσιοδοτημένων τεχνικών Mazda έχει ήδη ξεκινήσει και πραγματοποιείται σε τρία σύγχρονα εκπαιδευτικά κέντρα στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Αυστρίας. Η εκπαίδευση περιλαμβάνει και τα παλαιά και τα καινούργια μοντέλα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ