Σύγχρονη αντίληψη εξυπηρέτησης στο Βουλκανιζατέρ: όχι απλή αλλαγή ελαστικών
1252 Επισκέψεις στο άρθρο
Με κάθε αλλαγή φθαρμένων ελαστικών.
Ο πελάτης μπορεί να έχει και πρόταση για έλεγχο ανάρτησης, φρένων, ευθυγράμμισης.
Ο expert του βουλκανιζατέρ μπορεί να προτείνει πακέτο υπηρεσιών, όχι απλά λάστιχα.
Μπορεί επίσης να προσφέρει δωρεάν έλεγχο (χτίζει-κερδίζει εμπιστοσύνη).
Win-win, αφού οι ευχαριστημένοι πελάτες πολλαπλασιάζουν τα έσοδα.
Σε κάθε επίσκεψη που δέχεστε, για αλλαγή ή επισκευή ελαστικών, ως experts σε ένα βουλκανιζατέρ έχετε μια ακόμη ευκαιρία να ενισχύσετε τα έσοδά σας, χτίζοντας παράλληλα μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας. Αρκεί να μην περιοριστείτε (λόγω και της «έντασης εργασίας») σε ένα απλό «πάρτο-βάλτο» (απλή αντικατάσταση ελαστικών).
Αντιμετωπίστε κάθε επίσκεψη ως μια ευκαιρία να προσφέρετε πρόσθετες υπηρεσίες που θα βελτιώσουν την ασφάλεια και την απόδοση του οχήματος του πελάτη σας, αυξάνοντας παράλληλα τα κέρδη σας.
Ας δούμε μερικές στρατηγικές για αύξηση των εσόδων σας με ουσιαστική παροχή καλής υπηρεσίας προς τον πελάτη σας
Ξεκινήστε με μικρές δεσμεύσεις του πελάτη, χρησιμοποιώντας απλές και φιλικές ερωτήσεις, όπως, «Θα θέλατε να ελέγξουμε και την ευθυγράμμιση ενώ αλλάζουμε τα ελαστικά;».
-Πριν προτείνετε μια πλήρη ευθυγράμμιση, ρωτήστε τον πελάτη αν θα ήθελε να ελέγξετε την κατάσταση της ανάρτησης κατά την αλλαγή των ελαστικών του.
-Προσφέρετε έναν δωρεάν έλεγχο πίεσης ελαστικών και φρένων.
-Προτείνετε υπηρεσίες που συνήθως παρέχονται σε ζεύγη (π.χ. αμορτισέρ, τακάκια φρένων) και εξασφαλίζουν την ισορροπία και την ασφαλή κίνηση του οχήματος.
Προβάλλετε τις υπηρεσίες σας ως επένδυση πρόληψης (αφού πράγματι είναι)!
-Εξηγήστε στον πελάτη σας ότι ο έλεγχος της ευθυγράμμισης μπορεί να αποτρέψει την πρόωρη φθορά των ελαστικών και να εξοικονομήσει χρήματα μακροπρόθεσμα.
-Προτείνετέ του έναν έλεγχο φρένων για να αποφύγει δαπανηρές επισκευές στο μέλλον.
Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αμοιβαιότητα στην «σχέση»!
Π.χ. Μπορείτε εσείς να προσφέρετε έναν δωρεάν έλεγχο της ανάρτησης ή των φρένων κατά την αλλαγή ελαστικών. Έτσι θα δείξετε έμπρακτα στον πελάτη σας, ότι ενδιαφέρεστε και για την ασφάλεια του οχήματός του, όχι μόνο για την πώληση. Προτείνοντας εσείς οι ίδιοι έναν δωρεάν έλεγχο της ανάρτησης ή των φρένων κατά την αλλαγή ελαστικών, δείχνετε έμπρακτα στον πελάτη ότι ενδιαφέρεστε όχι μόνο για την πώληση, αλλά και για την ασφάλεια του οχήματός του.Συνέχεια του άρθρου >>>
Προτείνετε κατά προτεραιότητα τις όποιες premium υπηρεσίες διαθέτετε
H δημιουργία πακέτων συντήρησης που συνδυάζουν υπηρεσίες και προσφέρουν έκπτωση, πάντα τραβάνε την προσοχή μέρους του κοινού σας.
Παρουσιάστε πρώτα το πιο ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών σας (μπορεί να περιλαμβάνει αλλαγή ελαστικών, έλεγχο ευθυγράμμισης, έλεγχο φρένων και ανάρτησης). Στη συνέχεια, προτείνετε επιμέρους υπηρεσίες που φαίνονται πιο οικονομικές σε σύγκριση με το πλήρες πακέτο.
5 ακόμη λόγοι που «χτίζουν» - κερδίζουν εμπιστοσύνη με τον πελάτη σας
Η εκπαίδευση του προσωπικού σας να αναγνωρίζει πιθανά προβλήματα και να επικοινωνεί αποτελεσματικά και ευχάριστα με τους πελάτες.
Η επένδυσή σας σε σύγχρονο εξοπλισμό για να προσφέρετε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.
Η δημιουργία προγραμμάτων πιστότητας (και η επιβράβευση των τακτικών πελατών).
Η συναισθηματική αξιοποίηση συγκεκριμένων ημερών ή περιόδων του έτους (μέσω της οποίας θα προσφέρετε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας). Π.χ. ημέρα Αγίου Βαλεντίνου, δωρεάν έλεγχος πριν το ταξίδι του Πάσχα κλπ. Τα «καθαρά λόγια» (διαφανείς χρεώσεις) και οι σαφείς πληροφορίες για τις υπηρεσίες που προσφέρετε, κερδίζουν την ικανοποίηση κάθε πελάτη.
Με αυτές τις στρατηγικές, μπορείτε να ενισχύσετε την κερδοφορία του βουλκανιζατέρ σας και να ενισχύσετε (μέσω υψηλής ποιότητας παροχής υπηρεσιών) μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες της.