ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πόσο πάει να αλλάξω δίσκο-πλατό και που να πάω;

2707 Επισκέψεις στο άρθρο
Πόσο πάει να αλλάξω δίσκο-πλατό και που να πάω;
Κατά κανόνα, ένα εργοστασιακό πακέτο βγάζει πάνω από 80-100.000 χλμ., με την αλλαγή του συστήματος να εξαρτάται και από την χρήση που κάνεις.

Κατά κανόνα, ένα εργοστασιακό πακέτο βγάζει πάνω από 80-100.000 χλμ., με την αλλαγή του συστήματος να εξαρτάται και από την χρήση που κάνεις.

  • Πόσο πάει να αλλάξω δίσκο-πλατό και που να πάω;
  • Κατά κανόνα, ένα εργοστασιακό πακέτο βγάζει πάνω από 80-100.000 χλμ., με την αλλαγή του συστήματος να εξαρτάται και από την χρήση που κάνεις.

Είναι από τα ακριβά ανταλλακτικά, περίπου 700 ευρώ κοστίζει η αλλαγή.
Η αλλαγή απαιτεί άριστη τεχνογνωσία/εξοπλισμό γιατί λύνεται η μηχανή.
Απαραίτητη η εγγύηση για εργασία και ανταλλακτικά.
Το σύστημα δίσκο-πλατό κανονικά θέλει αλλαγή περίπου κάθε 100.000 χλμ.

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Βροχίδης - Χατζής Α.Ε.

Το σύστημα δίσκο-πλατό κανονικά θέλει αλλαγή περίπου κάθε 100.000 χλμ.

Το σύστημα δίσκο-πλατό αποτελεί ένα από τα βασικά μέρη της μετάδοσης και παράλληλα ένα από τα ανταλλακτικά που έχει ορισμένο χρόνο ζωής, καθώς τα δύο αυτά μέρη τρίβονται μεταξύ τους, κάθε φορά που πατάμε συμπλέκτη και έτσι επέρχεται αναπόφευκτα η φθορά. Κατά κανόνα, ένα εργοστασιακό πακέτο βγάζει πάνω από 80-100.000 χλμ., με την αλλαγή του συστήματος να εξαρτάται και από την χρήση που κάνεις. Για παράδειγμα αν έχεις το κακό συνήθειο να πατάς συμπλέκτη στο φανάρι ή να οδηγείς με μισοπατημένο συμπλέκτη, τότε μπορεί να χρειαστείς αλλαγή ακόμα και στα μισά χιλιόμετρα.

Περίπου 700 ευρώ κοστίζει η αλλαγή σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Βέβαια όπως είπαμε σε κάθε περίπτωση, θα έρθει η στιγμή που θα χρειαστεί αλλαγή το σύστημα και μάλιστα είναι από τα πιο κοστοβόρα ανταλλακτικά. Ρωτήσαμε λοιπόν ποιο είναι αυτό το κόστος από τους υπευθύνους των τμημάτων After Sales των μαρκών. Εν αντιθέσει με τα τακάκια που από μάρκα σε μάρκα υπήρχαν διαφορές 500 ευρώ, στην περίπτωση του δίσκο-πλατό οι διαφορές είναι σχετικά μικρές αφού κατά κανόνα, όλες οι μάρκες «μας ζήτησαν» από 600-800 ευρώ για την αλλαγή.


Κατά κανόνα, ένα εργοστασιακό πακέτο βγάζει πάνω από 80-100.000 χλμ., με την αλλαγή του συστήματος να εξαρτάται και από την χρήση που κάνεις.

Κατά κανόνα, ένα εργοστασιακό πακέτο βγάζει πάνω από 80-100.000 χλμ., με την αλλαγή του συστήματος να εξαρτάται και από την χρήση που κάνεις.

Στο επίσημο συνεργείο της μάρκας δίνουν εγγύηση και έχουν τεχνογνωσία/εξοπλισμό

Σαφώς πρόκειται για ένα σημαντικό κόστος που μπορεί να βάλει κάποιους στο τρυπάκι να βάλουν γνήσιο ή aftermarket δίσκο-πλατό. Εδώ να διευκρινίσουμε πως το υψηλό κόστος οφείλεται κυρίως στην εργασία που χρειάζεται και όχι στο ίδιο το ανταλλακτικό. Ανάλογα το μοντέλο είναι πιθανό να χρειάζεται να βγει ολόκληρo το μοτέρ ή να λυθεί και να μετακινηθεί, ώστε να δημιουργηθεί ο απαραίτητος χώρος για να βγει και να μπει ο δίσκος και το πλατό. Συνεπώς είναι ρίσκο ένα μη γνήσιο ανταλλακτικό, αμφιβόλου ποιότητας και αντοχής, σε σχέση με ένα γνήσιο, το οποίο έχει και εγγύηση, ειδικά δε από τη στιγμή που πρόκειται για μια σημαντική και μεγάλη σε κόστος εργασία. Γιατί αν δεν πάει κάτι καλά, τότε θα επωμιστείτε όλο το κόστος ξανά.

Η κακή ποιότητα εργασιών μπορεί να προκαλέσει πολύ μεγάλη ζημιά

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Tips για να αντέξει παραπάνω το σύστημα δίσκο-πλατό