Εσείς ξέρετε ότι μπορείτε με μισά λεφτά από τα καινούργια να αγοράσετε μεταχειρισμένα ελαστικά; Ξέρετε ότι τα ελαστικά αυτά εισάγονται από την Ευρώπη για χρήση στην Ελλάδα; Και δεν σας ενοχλεί ότι εκτός από νεκροταφείο αυτοκινήτων γινόμαστε και νεκροταφείο ελαστικών;
Δε μας έφταναν όλα τα παλιά ντίζελ κατασκευής μέχρι το 2011, που δεν πληρούν νόρμες Euro5 και έρχονται και πωλούνται ως «σωτήρες» στην Ελλάδα και κινούνται παράνομα στους δρόμους μας. Δε μας έφταναν τα γυρισμένα χιλιόμετρα σε όλα αυτά τα αυτοκίνητα πρώην λήζινγκ της Ευρώπης που με μαγικό τρόπο βρέθηκαν να έχουν κάνει λιγότερα από 15.000χλμ το χρόνο. Τώρα εκτός από τη σαβούρα της Ευρώπης, εισάγουμε και τα χρησιμοποιημένα τους λάστιχα.
Και έτσι μπορείς τώρα να αγοράσεις ελαστικά με πέλμα βάθους 5 χιλιοστών, πολύ πάνω από το όριο, σε τιμές κοντά στο μισό των καινούργιων. Και εκ πρώτης θα αναρωτηθείς «πού το πρόβλημα». Και όμως υπάρχει.
Πως γίνεται αυτά τα μεταχειρισμένα ελαστικά να έχουν τόσο πολύ πέλμα; Είναι τρελοί οι Γερμανοί, οι Βέλγοι και οι Ολλανδοί και τα αλλάζουν τόσο νωρίς; Οι δικαιολογίες πολλές, φυσικά. Ότι πρόκειται για ελαστικά σε αυτοκίνητα λήζινγκ με λίγα χιλιόμετρα που αλλάζουν λόγω παλαιότητας (θα είναι τα ίδια αυτοκίνητα που έρχονται με μηδέν χιλιόμετρα «μαγικά»). Ότι είναι λάστιχα από εταιρικά αυτοκίνητα που αλλάζουν βάσει πίνακα συντήρησης και όχι χρήσης. Ότι είναι λάστιχα από αυτοκίνητα εκθεσιακά ή τεστ ντράιβ που αλλάζονται όταν πωλείται τελικά το αυτοκίνητο. Δικαιολογίες υπάρχουν πολλές.
Όμως υπάρχει μία λεπτομέρεια που αρκεί. Τα λάστιχα αυτά, στην πλειοψηφία τους, είναι χειμερινά. Έχουν δηλαδή συχνά δείκτη M+S, που σημαίνει ότι είναι χιονολάστιχα. Έχουν δηλαδή καινούργια πολύ μεγαλύτερο βάθος πέλματος, όμως παύουν να λειτουργούν στο χιόνι ικανοποιητικά όταν φτάσουν 5 ή έξι χιλιοστά βάθους.
Αυτό το βάθος φυσικά είναι αρκετό, και έτσι αυτά τα λάστιχα, παρότι δεν αποδίδουν καλά στο χιόνι, μπορούν να κυκλοφορούν νόμιμα στην Ελλάδα. Νόμιμα ναι. Ασφαλώς όμως;
Βλέπεις το χιονολάστιχο στη ζέστη που επικρατεί 9 στους 12 μήνες της Ελλάδας δεν είναι ότι καλύτερο. Η γόμμα του είναι μαλακή και στους καμμένους δρόμους-καθρέφτες της Ελλάδας μπορεί να θεωρηθεί ότι θα έχει αρκετή πρόσφυση, όμως σύντομα θα «καεί» αφού δεν είναι φτιαγμένη για υψηλές θερμοκρασίες. Αυτά τα λάστιχα δεν ξέρει κανείς πόσο ασφαλή είναι.
Γεμίζουν όμως τους ελληνικούς δρόμους, αφού είναι φθηνά και νόμιμα, και με τον στόλο των αυτοκινήτων να είναι παλιός κανείς δεν θέλει να δίνει λεφτά για ελαστικά περισσότερα από την αξία του αυτοκινήτου του.
Εσείς όμως τι λέτε; Τα έχετε δοκιμάσει; Το έχετε σκεφτεί να τα βάλετε; Και από ασφάλεια; Τα εμπιστεύεστε; Μήπως είναι χειμερινά; Και πόση διαφορά στην τιμή είχαν; Αξίζουν τον κόπο και τελικά πως νοιώθετε πως σε εσάς πάλι κάποιος ξεφορτώνεται τη σαβούρα του;
Δεν συμφωνώ σε καμία περίπτωση με τα μεταχειρισμένα ελαστικά και πόσο μάλλον με αυτούς που λένε ότι λόγω κρίσης δεν βάζω λάστιχα.Εάν κάποιος θέλει να σκοτωθεί στο δρόμο είναι δικαίωμα του,εγώ και η οικογένεια μου τι φταίμε;Τα παιδιά μου που φταίνε;Εάν κάποιος δεν έχει χρήματα για τετράδα λάστιχα ας βάλει δύο καινούργια μπροστά και την επόμενη χρονιά ας βάλει πάλι 2 καινούργια μπροστά και τα άλλα τα πηγαίνει πίσω.Μ αυτό τον τρόπο και λίγα χρήματα έχει καινούργια λάστιχα.Τέλος δεν έχω δει λόγω κρίσης να έχει κόψει τους καφέδες και τα ακριβά smartphone.......
Τα είπε ολα μια χαρά ο κ.VAC. Προτιμαμε να παιρνουμε ακριβα κινητα και δε θελουμε να δωσουμε 200 ευρω καθε 4 χρονια για την ασφάλειά μας.Δεν ειναι λογος να γλιτωσεις τα μισα χρηματα καθως τα ελαστικά φθειρονται όχι μονο απο τα χιλιομετρα αλλά ξερένοντε και απο την πολυκαιρία.Άρα αυτά τα ελαστικά έχουν περιορισμένη ζωή. Υ.Γ υπαρχουν και γυναικες που ειναι περισσοτερο σχετικές απο πολλους άνδρες στο θέμα αυτοκίνητο όπως η κ.loukia στην οποια παρεπιπτόντως δε γνωρίζω το λογο που δεν εμφανιζοντε τα like.
Δυστυχώς η οικονομική κρίση αναγκάζει πολλούς να μην συντηρούν σωστά τα αυτοκίνητα τους και κατά συνέπεια να μην αλλάζουν τα λάστιχα, όταν πρέπει, ή να αγοράζουν μεταχειρισμένα. Το θέμα που θίγουν κάποιοι φίλοι εδώ ότι αυτοί που δεν έχουν λεφτά για σωστή συντήρηση, δεν πρέπει να έχουν αυτοκίνητο, ή το ότι κάποιοι επιλέγουν ένα ακριβό κινητό, αντί να αγοράσουν λάστιχα, είναι πολύ σωστά, πλην όμως ο κάθε άνθρωπος σκέφτεται με το δικό του τρόπο και αυτά που λέμε εμείς, κάποιοι τα βλέπουν εντελώς διαφορετικά, με αποτέλεσμα αυτό που βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους. Σκεφθείτε κάποιον που χρωστάει κάποιο δάνειο, ή την εφορεία και κινδυνεύει να χάσει το σπίτι του και από την άλλη είναι άνεργος, ή εργάζεται με πολύ χαμηλό μεροκάματο και επιπλέον θα πρέπει να πληρώσει ΕΝΦΙΑ και άλλους φόρους και έχει οικογένεια, που δεν μπορεί να θρέψει, τα λάστιχα του αυτοκινήτου θα αλλάξει; Αυτό συμβαίνει επειδή η οικονομική κρίση ήλθε ξαφνικά, τα τελευταία χρόνια και έπιασε ανθρώπους, που προηγουμένως ζούσαν άνετα, με τα σπίτια και τα αυτοκίνητα τους και ξαφνικά βρέθηκαν χωρίς δουλειά. Αυτοί οι άνθρωποι δεν περίμεναν αυτά που συνέβησαν και βρέθηκαν από τη μια να έχουν μεν περιουσιακά στοιχεία, που δεν μπορούν να πουλήσουν, διότι κανείς δεν τα αγοράζει, ή είναι δεσμευμένα από τους πιστωτές και από την άλλη δεν έχουν πια τα χρήματα, για να τα συντηρήσουν διότι έχασαν τη δουλειά τους, ή μειώθηκαν τα εισοδήματα και αυξήθηκαν οι φόροι που πληρώνουν. Επίσης το αυτοκίνητο μπορεί να τους είναι απαραίτητο, είτε για τη δουλειά τους, είτε για να πάνε τα παιδιά τους στο σχολείο, είτε για άλλο λόγο. Προσπαθούν λοιπόν να βρουν ένα τρόπο να τα συνδυάζουν όλα αυτά, που πολλές φορές δεν βγαίνει. Έτσι βλέπουμε κάποιους να μην μπορούν να πληρώσουν την ασφάλεια, να μην πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας, να μη συντηρούν το αυτοκίνητο τους και πολλά άλλα.
Με τα ελαστικα δεν παιζουμε.Προσωπικα τα αλλαζω στα 3 χρονια ή 40.000χλμ
με επωνυμων κατασκευαστων.
Αυτα τα ελαχιστα χιλιοστα του καθε ελαστικου μας κρατανε σε επαφη με τον δρομο και στην κακη στιγμη μπορει να μας σωσουν και την ζωη.
Για αυτον τον λογο παντα αγορα μονο καινουριων διατηρηση σε καλη κατασταση(πιεσεις κτλ) και αν δεν μπορουμε οικονομικα ας αγορασουμε και δευτερες μαρκες (barum,hankook κτλ).
Μακρια απο τα μεταχειρισμενα.Το φθηνο μπορει να κοστισει πολυ ακριβα
Γιατί μας εκπλήσσουν αυτές οι τακτικές; Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων και ο κοντόφθαλμος Έλληνας θεωρεί ότι οι 2 καφέδες την ημέρα από το Everest και το ένα πακέτο τσιγάρα (είναι πολλά τα βάσανα) είναι πιο σημαντικά από την δικιά του ασφάλεια και της οικογένειας του επίσης. Με δικαιολογία την οικονομική κρίση, που είναι πρωτίστως κρίση αξιών για εμένα, υπονομεύουμε στον βωμό της αιματηρής-δήθεν πολλές φορές- οικονομίας την ίδια μας την ύπαρξη. Πιστεύω πως ένα μέσο κόστος 200-250 ευρώ για ένα βασικό σετ ελαστικών ανά 3 με 4 χρόνια δεν είναι δα και τραγικό. Να υπενθυμίσω ότι κάποιοι δαπανούν κάθε χρόνο αυτό το ποσό για αγορά καινούριου κινητού!!!! Αλλά ξέχασα, αυτό είναι μέσο κοινωνικής καταξίωσης, πώς να συγκριθεί με ένα σετ ελαστικών. Η Παιδεία λοιπόν παραμένει η απάντηση σε όλους τους σύγχρονους ελληνικούς προβληματισμούς και εδώ ο ειδικός τύπος μπορεί να προσφέρει πολλά. Food for thought……. ΜΦΧ
ειτε εχεις αυτοκινητο αξιας 1000 ευρω ειτε 100.000 ευρω αυτο που σε κραταει στο δρομο ειναι τα λαστιχα! αν κανεις εκπτωσεις στην ποιοτητα τους ,κανεις ταυτοχρονα και εκπτωση στην ασφαλεια σου. και αν εσυ δν ξερεις(συνηθως γυναικες) καθε ποτε πρεπει να τα αλλαξεις, ενα σωστο συνεργειο πρεπει να σε ενημερωσει αμεσα και να μν ασχολουντε μονο με λαδια κ τσιμουχες.
Δυστυχώς για μια ακόμη φορά έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα στο κακό και το χειρότερο! στην επιλογή μεταχειρισμένων ελαστικών εισαγωγής ή στην παράταση ζωής των ήδη φθαρμένων ελαστικών που έχει πάνω το αυτοκίνητο. Και είναι πολλοί οι οδηγοί που δεν αλλάζουν τα ελαστικά όταν πρέπει. Και μη μου πει κάποιος ότι αν δεν έχει χρήματα δεν θα αλλάξει τα λάστιχα γιατί αν οποιοσδήποτε δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο κόστος συντήρησης του οχήματός του κακώς το έχει
ΑΝΑΓΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΙ ΠΕΙΘΟΝΤΑΙ!!! "ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΑ" ΠΑΡΑ ΤΑ ΣΛΙΚ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ!!!
ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΔΗΓΑΡΑ ΣΕ FORMULA 1 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Όταν οι μισθοί, κ.τ.λ. μειώνονται, οι εκπτώσεις ΠΑΝΤΟΤΕ γίνονται στην ασφάλεια ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ.-
Αγαπητοί Γεώργιε και Ιωάννα, ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ LIKE; Η ουσία των πραγμάτων μετράει και είναι, βρίσκεται, κ.τ.λ. ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ LIKE, κ.τ.λ.
Δεν συμφωνώ σε καμία περίπτωση με τα μεταχειρισμένα ελαστικά και πόσο μάλλον με αυτούς που λένε ότι λόγω κρίσης δεν βάζω λάστιχα.Εάν κάποιος θέλει να σκοτωθεί στο δρόμο είναι δικαίωμα του,εγώ και η οικογένεια μου τι φταίμε;Τα παιδιά μου που φταίνε;Εάν κάποιος δεν έχει χρήματα για τετράδα λάστιχα ας βάλει δύο καινούργια μπροστά και την επόμενη χρονιά ας βάλει πάλι 2 καινούργια μπροστά και τα άλλα τα πηγαίνει πίσω.Μ αυτό τον τρόπο και λίγα χρήματα έχει καινούργια λάστιχα.Τέλος δεν έχω δει λόγω κρίσης να έχει κόψει τους καφέδες και τα ακριβά smartphone.......
Τα είπε ολα μια χαρά ο κ.VAC. Προτιμαμε να παιρνουμε ακριβα κινητα και δε θελουμε να δωσουμε 200 ευρω καθε 4 χρονια για την ασφάλειά μας.Δεν ειναι λογος να γλιτωσεις τα μισα χρηματα καθως τα ελαστικά φθειρονται όχι μονο απο τα χιλιομετρα αλλά ξερένοντε και απο την πολυκαιρία.Άρα αυτά τα ελαστικά έχουν περιορισμένη ζωή. Υ.Γ υπαρχουν και γυναικες που ειναι περισσοτερο σχετικές απο πολλους άνδρες στο θέμα αυτοκίνητο όπως η κ.loukia στην οποια παρεπιπτόντως δε γνωρίζω το λογο που δεν εμφανιζοντε τα like.
Δυστυχώς η οικονομική κρίση αναγκάζει πολλούς να μην συντηρούν σωστά τα αυτοκίνητα τους και κατά συνέπεια να μην αλλάζουν τα λάστιχα, όταν πρέπει, ή να αγοράζουν μεταχειρισμένα. Το θέμα που θίγουν κάποιοι φίλοι εδώ ότι αυτοί που δεν έχουν λεφτά για σωστή συντήρηση, δεν πρέπει να έχουν αυτοκίνητο, ή το ότι κάποιοι επιλέγουν ένα ακριβό κινητό, αντί να αγοράσουν λάστιχα, είναι πολύ σωστά, πλην όμως ο κάθε άνθρωπος σκέφτεται με το δικό του τρόπο και αυτά που λέμε εμείς, κάποιοι τα βλέπουν εντελώς διαφορετικά, με αποτέλεσμα αυτό που βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους. Σκεφθείτε κάποιον που χρωστάει κάποιο δάνειο, ή την εφορεία και κινδυνεύει να χάσει το σπίτι του και από την άλλη είναι άνεργος, ή εργάζεται με πολύ χαμηλό μεροκάματο και επιπλέον θα πρέπει να πληρώσει ΕΝΦΙΑ και άλλους φόρους και έχει οικογένεια, που δεν μπορεί να θρέψει, τα λάστιχα του αυτοκινήτου θα αλλάξει; Αυτό συμβαίνει επειδή η οικονομική κρίση ήλθε ξαφνικά, τα τελευταία χρόνια και έπιασε ανθρώπους, που προηγουμένως ζούσαν άνετα, με τα σπίτια και τα αυτοκίνητα τους και ξαφνικά βρέθηκαν χωρίς δουλειά. Αυτοί οι άνθρωποι δεν περίμεναν αυτά που συνέβησαν και βρέθηκαν από τη μια να έχουν μεν περιουσιακά στοιχεία, που δεν μπορούν να πουλήσουν, διότι κανείς δεν τα αγοράζει, ή είναι δεσμευμένα από τους πιστωτές και από την άλλη δεν έχουν πια τα χρήματα, για να τα συντηρήσουν διότι έχασαν τη δουλειά τους, ή μειώθηκαν τα εισοδήματα και αυξήθηκαν οι φόροι που πληρώνουν. Επίσης το αυτοκίνητο μπορεί να τους είναι απαραίτητο, είτε για τη δουλειά τους, είτε για να πάνε τα παιδιά τους στο σχολείο, είτε για άλλο λόγο. Προσπαθούν λοιπόν να βρουν ένα τρόπο να τα συνδυάζουν όλα αυτά, που πολλές φορές δεν βγαίνει. Έτσι βλέπουμε κάποιους να μην μπορούν να πληρώσουν την ασφάλεια, να μην πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας, να μη συντηρούν το αυτοκίνητο τους και πολλά άλλα.
Με τα ελαστικα δεν παιζουμε.Προσωπικα τα αλλαζω στα 3 χρονια ή 40.000χλμ με επωνυμων κατασκευαστων. Αυτα τα ελαχιστα χιλιοστα του καθε ελαστικου μας κρατανε σε επαφη με τον δρομο και στην κακη στιγμη μπορει να μας σωσουν και την ζωη. Για αυτον τον λογο παντα αγορα μονο καινουριων διατηρηση σε καλη κατασταση(πιεσεις κτλ) και αν δεν μπορουμε οικονομικα ας αγορασουμε και δευτερες μαρκες (barum,hankook κτλ). Μακρια απο τα μεταχειρισμενα.Το φθηνο μπορει να κοστισει πολυ ακριβα
Γιατί μας εκπλήσσουν αυτές οι τακτικές; Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων και ο κοντόφθαλμος Έλληνας θεωρεί ότι οι 2 καφέδες την ημέρα από το Everest και το ένα πακέτο τσιγάρα (είναι πολλά τα βάσανα) είναι πιο σημαντικά από την δικιά του ασφάλεια και της οικογένειας του επίσης. Με δικαιολογία την οικονομική κρίση, που είναι πρωτίστως κρίση αξιών για εμένα, υπονομεύουμε στον βωμό της αιματηρής-δήθεν πολλές φορές- οικονομίας την ίδια μας την ύπαρξη. Πιστεύω πως ένα μέσο κόστος 200-250 ευρώ για ένα βασικό σετ ελαστικών ανά 3 με 4 χρόνια δεν είναι δα και τραγικό. Να υπενθυμίσω ότι κάποιοι δαπανούν κάθε χρόνο αυτό το ποσό για αγορά καινούριου κινητού!!!! Αλλά ξέχασα, αυτό είναι μέσο κοινωνικής καταξίωσης, πώς να συγκριθεί με ένα σετ ελαστικών. Η Παιδεία λοιπόν παραμένει η απάντηση σε όλους τους σύγχρονους ελληνικούς προβληματισμούς και εδώ ο ειδικός τύπος μπορεί να προσφέρει πολλά. Food for thought……. ΜΦΧ
ειτε εχεις αυτοκινητο αξιας 1000 ευρω ειτε 100.000 ευρω αυτο που σε κραταει στο δρομο ειναι τα λαστιχα! αν κανεις εκπτωσεις στην ποιοτητα τους ,κανεις ταυτοχρονα και εκπτωση στην ασφαλεια σου. και αν εσυ δν ξερεις(συνηθως γυναικες) καθε ποτε πρεπει να τα αλλαξεις, ενα σωστο συνεργειο πρεπει να σε ενημερωσει αμεσα και να μν ασχολουντε μονο με λαδια κ τσιμουχες.
Δυστυχώς για μια ακόμη φορά έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα στο κακό και το χειρότερο! στην επιλογή μεταχειρισμένων ελαστικών εισαγωγής ή στην παράταση ζωής των ήδη φθαρμένων ελαστικών που έχει πάνω το αυτοκίνητο. Και είναι πολλοί οι οδηγοί που δεν αλλάζουν τα ελαστικά όταν πρέπει. Και μη μου πει κάποιος ότι αν δεν έχει χρήματα δεν θα αλλάξει τα λάστιχα γιατί αν οποιοσδήποτε δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο κόστος συντήρησης του οχήματός του κακώς το έχει
ΑΝΑΓΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΙ ΠΕΙΘΟΝΤΑΙ!!! "ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΑ" ΠΑΡΑ ΤΑ ΣΛΙΚ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ!!! ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΔΗΓΑΡΑ ΣΕ FORMULA 1 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Όταν οι μισθοί, κ.τ.λ. μειώνονται, οι εκπτώσεις ΠΑΝΤΟΤΕ γίνονται στην ασφάλεια ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ.-